اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

مدیرعامل بایننس علاقه ای به پیشنهاد Alameda برای خرید سهام FTT خود ندارد

CZ نشان داد که علاقه‌ای به پیشنهاد Alameda برای خرید توکن‌های FTX بایننس ندارد و گفت که آنها ترجیح می‌دهند «در بازار آزاد بمانند».
Changpeng “CZ” Zhao، مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال Binance، به نظر می رسد که به پیشنهاد Alameda Research برای خرید دارایی های FTX Token (FTT) صرافی ارزهای دیجیتال بی علاقه است.

ژائو در ۷ نوامبر در توییتر به سوالی پاسخ داد که آیا پیشنهاد کارولین الیسون، مدیرعامل Alameda Research را برای خرید دارایی های FTT بایننس به قیمت ۲۲ دلار برای هر توکن قبول می کند یا خیر. ژائو گفت: “من فکر می کنم ما در بازار آزاد خواهیم ماند.”

پیشنهاد الیسون پس از آن ارائه شد که ژائو گفت بایننس موقعیت FTT خود را به دلیل “مدیریت ریسک پس از خروج” به عنوان بخشی از “یادگیری از LUNA” در ۶ نوامبر منحل می کند.

در آن زمان، ژائو گفت که سعی خواهد کرد توکن ها را به گونه ای بفروشد که “تاثیر بازار را به حداقل برساند” و گفت که فروش توکن “چند ماه طول می کشد تا تکمیل شود” زیرا حدود ۲.۱ میلیارد دلار معادل دلار آمریکا در صرافی موجود است.

بایننس از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرد.
در همین حال، نگرانی‌هایی وجود دارد که شایعات پیرامون امور مالی Alameda، انحلال قریب‌الوقوع FTT بایننس و اظهارات ژائو می‌تواند کاتالیزور احتمالی برای برداشت‌های عمده از FTX باشد، به طوری که داده‌های گزارش شده از Nansen نشان می‌دهد که ۴۵۱ میلیون دلار استیبل کوین‌ها از صرافی خارج می‌شوند.

کاربران در ۷ نوامبر در توییتر از زمان انتظار طولانی با FTX شکایت کردند و به کاربران اطمینان دادند که همه چیز به خوبی اجرا می شود.

Bankman-Fried همچنین در ۷ نوامبر انگشت خود را به سمت یک “رقیب” ناشناس نشانه رفت و گفت: “یک رقیب با شایعات نادرست در تلاش است تا مبادله ارزهای دیجیتال را دنبال کند.”

ژائو تکرار کرده است که با FTX یا Bankman-Fried “دعوا” ندارد و در ۷ نوامبر توییت کرد: من انرژی خود را صرف ساختن می‌کنم، نه جنگیدن و آنچه را  که “به نحوی سازماندهی شده است” تئوری‌های توطئه خواند.»

تجزیه و تحلیل کوین تلگراف در ۷ نوامبر به یک الگوی نزولی اشاره کرد که می تواند شاهد کاهش ۳۰ درصدی FTT باشد و در اوایل ۸ نوامبر، قیمت FTT از ۲۲ دلار به حدود ۱۵.۴۰ دلار کاهش یافت و در حال حاضر در ۲۴ ساعت در زمان نوشتن ۲۹.۵ درصد کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا