اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

CrossTower به دنبال خرید ارزهای رمزنگاری بیشتر خارج از پیشنهاد Voyager است

رئیس کراس تاور گفت که با توجه به فروپاشی FTX، بر شرکت‌های بسیار شفاف و متمرکز بر انطباق تاکید بیشتری خواهند داشت.
صرافی کریپتو کراس تاور، که در حال حاضر برای دارایی‌های وویجر دیجیتال مناقصه می‌کند، ظاهراً در حال خرید برای خرید سایر شرکت‌های ارز دیجیتال است.

در گزارش ۲۴ نوامبر بلومبرگ، کاپیل راثی، مدیرعامل کراس تاور فاش کرد که این شرکت به دنبال انتخاب شرکت هایی با “مجموعه مشتریان خوب” و “ترازنامه خوب” با وجود بازار نزولی فعلی است، و اظهار داشت:

“ما در مکان بسیار خوبی هستیم تا واحدهایی را خریداری کنیم که مجموعه خوبی از مشتریان و ترازنامه خوبی دارند […] بنابراین ما آشکارا انواع مختلف شرکت ها را از دیدگاه رشد ارگانیک بررسی می کنیم.”

در ماه سپتامبر، CrossTower یکی از شرکت‌هایی بود که گزارش شد برای به دست آوردن دارایی‌های ورشکسته وام‌دهنده رمزارز Voyager Digital، همراه با FTX و Binance، رقابت می‌کرد.

FTX Trading در نهایت برنده پیشنهاد Voyager در ۲۷ سپتامبر با ارزش فروش ۱.۴ میلیارد دلار شد.

با این حال، با تشکیل صرافی برای تشکیل پرونده ورشکستگی در ۱۱ نوامبر، وویجر روند مناقصه را دوباره باز کرد و پیشنهاد تجدید نظر شده جدیدی از CrossTower در همان روز ارائه شد.

ما در حال کار بر روی یک پیشنهاد تجدید نظر شده هستیم که احساس می کنیم برای مشتریان وویجر و جامعه گسترده تر کریپتو مفید خواهد بود. کراس تاور همیشه متمرکز بر جامعه بوده و خواهد بود.

در حالی که کراس تاور هنوز جزئیاتی در مورد آخرین پیشنهاد خود برای وویجر فاش نکرده است، کریستین بوجیانو، رئیس کراس تاور اظهار داشت که سرمایه‌گذاری کوچک ۳ میلیون دلاری وویجر در فروش بالقوه پلتفرم وام‌دهی نقشی ندارد.

کراس تاور همچنین اظهار داشت که در معرض سرمایه گذاری های مرتبط با FTX “کمترین میزان” است.

شرکت‌های دیگری که در صف خرید دارایی‌های وویجر هستند عبارتند از بایننس و شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز متمرکز بر بلاک چین Wave Financial، که همچنین علاقه‌مندی خود را به حراج اولیه دارایی‌های Voyager در ماه سپتامبر اعلام کرده بودند.

با توجه به رویدادهای اخیر با FTX، Boggiano اظهار داشت که این شرکت در حال حاضر تاکید بیشتری بر شرکت هایی دارد که بسیار شفاف و متمرکز بر انطباق هستند:

“فرصتی در این بازار برای ارائه یک پلت فرم متمرکز بر انطباق و ایجاد شفافیت و اعتمادی که مردم به آن امیدوار بودند وجود دارد.”

با این حال، راثی گفت که ریسک پذیری پلت فرم معاملاتی برای خرید شرکت ها با این شرکت که به دنبال اتخاذ رویکردی محتاطانه تر در کوتاه مدت تا میان مدت است، کاهش یافته است.

CrossTower یک صرافی دارایی‌های رمزنگاری ایالات متحده است که در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد. طبق گفته CoinMarketCap، این یک صرافی نسبتاً کوچک با حجم معاملات ۱۰۳,۸۱۶ دلاری در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۳ بازار نقطه‌ای است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا