اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

CoinList به «FUD» در برداشت‌ها اشاره می‌کند و به مشکلات فنی برای تاخیر اشاره می‌کند

CoinList «مشکلات متولی» را مقصر می‌داند که یکی از آن‌ها دچار قطعی شده است که روی «توکن‌های زیادی» روی پلتفرم تأثیر می‌گذارد و دلیل مشکلات برداشت گزارش شده است.

صرافی ارزهای دیجیتال و پلتفرم عرضه اولیه سکه (ICO) CoinList پس از توئیت یکی از وبلاگ نویسان مبنی بر عدم امکان برداشت وجوه توسط کاربران برای بیش از یک هفته، در توییتر به آدرس «FUD» پرداخت و این نگرانی را ایجاد کرد که شرکت دچار مشکلات نقدینگی یا ورشکستگی شده است.

CoinList در یک تاپیک توییتری در تاریخ ۲۴ نوامبر که بیان کرد این صرافی ورشکسته، غیر نقدینگی یا نزدیک به ورشکستگی نیست، گفت: «FUD زیادی در حال انجام است که ما می‌خواهیم به طور مستقیم به آنها رسیدگی کنیم.» با این حال، گفت که سپرده‌ها و برداشت‌های آن تحت تأثیر «مسائل فنی» قرار دارند.

۲/ ما در حال ارتقاء سیستم های دفتر کل داخلی خود هستیم و آدرس های کیف پول را که شامل چندین متولی است، تغییر می دهیم.

این یکی از بسیاری از تلاش‌هایی است که ما انجام می‌دهیم تا به مشتریان خود در سراسر جهان محصولات و خدمات بهتری ارائه دهیم و در عین حال مطابقت را حفظ کنیم.

— CoinList (@CoinList) 24 نوامبر ۲۰۲۲

کالین وو، وبلاگ نویس متمرکز بر رمزنگاری، پیش از این به ۲۴۵۰۰۰ دنبال کننده خود توییت کرده بود که «بعضی از اعضای انجمن» که از CoinList استفاده می کنند، به دلیل تعمیر و نگهداری بیش از یک هفته است که قادر به عقب نشینی نیستند.

CoinList یک ادعای طلبکار ۳۵ میلیون دلاری با صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری ورشکسته Three Arrows Capital دارد که وو در توییت خود گفت که “زیان” است، که احتمالاً باعث نگرانی شرکت در ورشکستگی یا نقدینگی نشده است.

کوین‌لیست به‌دنبال کاهش ترس‌هایی که منجر به اجرا شدن بانک‌ها در سایر پلت‌فرم‌ها شده است، توضیح داد که ارتقای سیستم‌های داخلی آن و انتقال آدرس‌های کیف پول که شامل «چند متولی» است، در حال انجام است.

این شرکت «مسائل نگهبانی» غیرقابل توضیح را به‌عنوان دلیلی عنوان کرد که انتخابی از ارزهای دیجیتال «بیش از حد انتظار طول می‌کشد تا مهاجرت کنند» و یکی از شرکای متولی ناشناس خود در ۲۳ نوامبر از «قطعی […] غیرمرتبط با مهاجرت» رنج می‌برد. که روی توکن ها روی پلتفرم تاثیر گذاشت.

صفحه وضعیت آن «عملکرد ضعیف» را برای برداشت‌ها نشان می‌دهد، به‌طوری‌که چهار ارز دیجیتال از ۱۵ نوامبر برای برداشت در دسترس نیستند، و یکی از آن‌ها از ۱۶ نوامبر واریزهای تاخیری را تجربه کرده است.

CoinList گفت: “یک بار دیگر، این یک مسئله صرفا فنی است، نه یک بحران نقدینگی.” این شرکت ادعا کرد که «همه دارایی‌های کاربر دلار به دلار» را نگه می‌دارد و خاطرنشان کرد که قصد دارد مدرک ذخایر خود را منتشر کند.

Cointelegraph برای اطلاعات بیشتر با CoinList تماس گرفته است اما بلافاصله پاسخی دریافت نکرده است.

CoinList در ۱۴ نوامبر ادعا کرد که در معرض صرافی ورشکسته FTX قرار ندارد، اما کاربران به طور فزاینده ای در مورد پلتفرم های متمرکز عصبی هستند و عجله کرده اند تا از نگهداری ایمن دارایی های خود اطمینان حاصل کنند، همانطور که افزایش فروش گزارش شده در اواسط نوامبر نشان داد. ارائه دهندگان کیف پول سخت افزاری Trezor و Ledger.

تقریباً در همان زمان، خروج بیت‌کوین و استیبل کوین‌ها از صرافی‌ها به بالاترین حد تاریخی رسید و افزایش مشابهی در فعالیت در صرافی‌های غیرمتمرکز مشاهده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا