اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

وضعیت فعلی کریپتو چقدر بد است؟ تحلیلگر زنجیره ای توضیح می دهد

با وجود از دست دادن گسترده اعتماد به ارزهای دیجیتال پس از سقوط FTX، داده های زنجیره ای بیت کوین به سرمایه گذاران امیدوار می کند.
علیرغم رکود بازار و احساسات منفی گسترده در صنعت در پی سقوط FTX، داده‌های زنجیره‌ای هنوز دلایلی برای صعودی بودن بیت‌کوین نشان می‌دهد.
همانطور که ویل کلمنته، تحلیلگر زنجیره ای اشاره کرد، کافی است به موقعیت های صاحبان بلندمدت نگاه کنیم که علیرغم اینکه سودآوری آنها در پایین ترین حد خود قرار دارد، به بالاترین حد خود رسیده است.

دارندگان بلندمدت به شدت در بازار نزولی خرید می کنند. آنها زمین را تعیین می کنند، […] و سپس آن دارندگان طولانی مدت دارایی های خود را بین شرکت کنندگان جدید بازار در بازار صعودی توزیع می کنند.

یکی دیگر از روند مثبتی که پس از سقوط FTX ارزش توجه دارد، به نظر کلمنته، این است که کاربر معمولی کریپتو به طور فزاینده ای از صرافی ها رویگردان شده و سکه های خود را به عهده می گیرد.

بر اساس تجزیه و تحلیل کلمنته، این امر می تواند در افزایش خروج سرمایه از مبادلات به کیف پول های خودسرپرستی و همچنین در افزایش میزان عرضه موجود توسط نهادهایی که بین ۰.۱ تا ۱ بیت کوین دارند مشاهده شود.

«با ترکیب این دو معیار، این تصویر از سکه‌هایی که از مبادلات به این کیف‌پول‌های نگهبانی برای خرده‌فروشی‌های معمولی روزانه وارد می‌شوند را دریافت می‌کنید. و بنابراین، من فکر می‌کنم که این بسیار مثبت است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا