اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

تنظیم‌کننده‌های آمریکایی برای بررسی جنسیس و سایر شرکت‌های ارز دیجیتال

آلاباما و چندین ایالت دیگر ایالات متحده در حال بررسی موارد ادعایی نقض اوراق بهادار و ارتباط با سرمایه گذاران خرد هستند.
بر اساس گزارش‌های ۲۵ نوامبر، شرکت وام‌دهنده ارزهای دیجیتال جنسیس گلوبال کپیتال و سایر شرکت‌های رمزنگاری توسط رگولاتورهای اوراق بهادار در ایالات متحده تحت بررسی هستند.

به گزارش بارون، جوزف بورگ، مدیر کمیسیون اوراق بهادار آلاباما، تأیید کرد که ایالت آن و چندین ایالت دیگر در تحقیقات در مورد روابط ادعایی جنسیس با سرمایه گذاران خرد شرکت می کنند، از جمله اینکه جنسیس و سایر شرکت های رمزنگاری ممکن است قوانین اوراق بهادار را نقض کرده باشند. هنوز مشخص نیست که چه شرکت های دیگری در حال بررسی هستند.

بورگ خاطرنشان کرد که تحقیقات بر روی این موضوع متمرکز است که آیا جنسیس و سایر شرکت‌های رمزنگاری بر سرمایه‌گذاران در اوراق بهادار مرتبط با رمزنگاری بدون ثبت نام مناسب تأثیر گذاشته‌اند یا خیر.

این تحقیقات فصل دیگری در حماسه جنسیس است زیرا این شرکت فاش کرد که حدود ۱۷۵ میلیون دلار وجوه در حساب معاملاتی FTX گیر کرده است. در ۱۶ نوامبر، جنسیس اعلام کرد که به‌دلیل «آشفتگی بی‌سابقه بازار» پس از سقوط FTX در ۱۱ نوامبر، برداشت‌های خود را به‌طور موقت به حالت تعلیق درآورده است.

بنا بر گزارش ها، این شرکت برای جمع آوری پول برای واحد وام دهی خود با مشکلاتی مواجه است. با این حال، جنسیس گمانه زنی ها مبنی بر ورشکستگی “قریب الوقوع” خود به دلیل کسری یک میلیارد دلاری را رد کرده است. در ۲۲ نوامبر، این شرکت به کوین تلگراف گفت:

ما هیچ برنامه ای برای اعلام ورشکستگی قریب الوقوع نداریم. هدف ما حل و فصل وضعیت فعلی به صورت توافقی و بدون نیاز به هرگونه تشکیل پرونده ورشکستگی است. جنسیس همچنان به گفتگوهای سازنده با طلبکاران ادامه می دهد.

جنسیس مشاوران تجدید ساختار را برای بررسی همه گزینه‌های ممکن استخدام کرده است، که شامل ورشکستگی بالقوه است، اما محدود به ورشکستگی نیست، همانطور که توسط Cointelegraph در ۲۳ نوامبر گزارش شده است. Moelis & Company، یک بانک سرمایه‌گذاری، توسط این شرکت برای بررسی گزینه‌ها استخدام شده است. در حالی که افراد مطلع تاکید کردند که هیچ تصمیم مالی اتخاذ نشده و ممکن است شرکت همچنان از ورشکستگی جلوگیری کند.

جنسیس به دلیل نگرانی از یک سرایت در صنعت در نتیجه ورشکستگی FTX همراه با شرکت خواهرش Grayscale Investments و شرکت مادر آنها، Digital Currency Group، در کانون توجه قرار گرفته است.

توییتی از Grayscale در ۱۸ نوامبر به سرمایه‌گذاران اطمینان داد که تمام دارایی‌های دیجیتالی زیربنای محصولات دارایی دیجیتال Grayscale تحت نظارت کوین‌بیس ذخیره می‌شوند، با استناد به نامه‌ای از مدیر مالی Coinbase، Alesia Haas و مدیر عامل Coinbase Custody، Aaron Schnarch.

 تمام دارایی‌های دیجیتالی که زیربنای محصولات دارایی دیجیتال Grayscale هستند، تحت نظارت Coinbase Custody Trust Company LLC ذخیره می‌شوند. از آلسیا هاس مدیر مالی @Coinbase و آرون اشنارچ مدیر عامل Coinbase Custody بیشتر بخوانید: pic.twitter.com/InBP9zPDkC

— Grayscale (@Grayscale) 18 نوامبر ۲۰۲۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا