اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

AAX exec صرافی کریپتو را در بحبوحه توقف عملیاتی ادامه می‌دهد

بن کاسلین، مدیر سابق AAX گفت که نقش او در این شرکت توخالی شده و اعتماد به برند شکسته شده است.
چند هفته پس از اینکه صرافی AAX شروع به توقف برداشت خود کرد، معاون بازاریابی و ارتباطات جهانی آن اعلام کرد که از نقش خود در صرافی ارزهای دیجیتال استعفا داده است.

بن کاسلین در یک تاپیک توییتری تایید کرد که شرکت را ترک کرده و دلایلی را برای اینکه چرا تصمیم به ترک پست خود در صرافی ارز دیجیتال گرفته است را برجسته کرد. به گفته کاسلین، علیرغم تلاش های او در مبارزه برای جامعه، ابتکاراتی که آنها به دست آوردند پذیرفته نشد. مدیر اجرایی توضیح داد که نقش او در ارتباطات “توخالی” شد.

مدیر سابق AAX همچنین مخالفت خود را با نحوه رسیدگی AAX به این موضوع ابراز کرد. کازلین اقدامات این مبادله را “بدون همدلی” و “بیش از حد مبهم” توصیف کرد.

در بحبوحه توقف عقب نشینی، مدیر اجرایی سابق همچنین تاکید کرد که افراد زیادی از جمله برخی از اعضای خانواده وی از او درخواست کمک کرده اند. با این حال، کاسلین نوشت که در حال حاضر هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و همه منتظر اقداماتی از سوی مبادله هستند.

علیرغم وضعیت فعلی، مدیر سابق AAX معتقد است که کارها بدون نیت شیطانی انجام می شود، اما خاطرنشان کرد که آسیب از قبل وارد شده است. او نوشت: “این برند دیگر وجود ندارد و اعتماد شکسته شده است.”

در ۱۴ نوامبر، صرافی AAX با اشاره به نیاز به رفع نقص در ارتقای سیستم خود، توقف برداشت را آغاز کرد. این صرافی به جامعه خود اطمینان داد که توقف برداشت ها با سقوط مداوم FTX هیچ مشکلی برای آن ندارد و گفت که آنها هیچ گونه مواجهه مالی با صرافی درگیر FTX ندارند.

پس از اعلام این خبر، تیم AAX تاکید کرد که به سرمایه اضافی نیاز دارد زیرا سرمایه گذاران آن تصمیم گرفته اند به دلیل سقوط FTX وجوه خود را از AAX خارج کنند. صرافی توضیح داد که این آنها را در معرض خطر کسری سرمایه قرار می دهد که باید قبل از از سرگیری فعالیت های عادی آن را برطرف کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا