اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

تشکیل پرونده ورشکستگی BlockFi طیف گسترده ای از واکنش های جامعه را برمی انگیزد

برخی انگشتان خود را به سمت پادکستر آنتونی پمپلیانو به دلیل تبلیغ پلتفرم وام‌دهی کریپتو اخیراً نشانه رفتند.

زمانی که پلتفرم وام‌دهی کریپتو BlockFi اعلام ورشکستگی کرد، اعضای جامعه کریپتو با بازخوردهای متفاوت واکنش نشان دادند زیرا پلتفرم دیگری در طول بازار نزولی فعلی سقوط کرد.

علیرغم اینکه بلاک‌فای سرایت FTX را دلیل تشکیل پرونده ورشکستگی خود عنوان می‌کند، پادکست مت اودل توضیح متفاوتی را ارائه می‌کند. اودل نوشت که پلتفرم وام دهی ورشکست شد زیرا وام های مالی مشتریان را به معامله گران پرریسکی که بی پروا با اهرم ها بازی می کردند، قرض می داد. او افزود: «این داستانی به قدمت بیت‌کوین است، اهرم‌ها می‌کشند و اشخاص ثالث قابل اعتماد حفره‌های امنیتی هستند».

ماریو نوفل در توییتی تاکید کرد که پرونده ورشکستگی BlockFi چیزی است که بسیاری از اعضای جامعه پیش‌بینی می‌کردند. به گفته نوفل، تشکیل پرونده ورشکستگی پایان دوره ای برای پلتفرم وام دهی و سودآوری است که به سختی می توانست پس از سقوط وویجر و سلسیوس ادامه یابد.

با از دست دادن سرمایه‌های زیادی در طول این فرآیند، برخی از آنها به کارآفرین و پادکست آنتونی پمپلیانو اشاره کردند که آنها را به پلتفرم وام‌دهی معرفی کرد. یکی از کاربران توییتر ادعا کرد که پس از گوش دادن به پادکست Pompliano که BlockFi را توصیه می کرد، بیشتر پس انداز خود را از دست دادند.

یکی دیگر از اعضای انجمن ادعا کرد که آنها با قرار دادن مقداری وجوه در FTX، BlockFi و بیت کوین که پمپلیانو توصیه کرد، سبد سهام خود را متنوع کردند. آنها خاطرنشان کردند که دو نفر از سه مورد قبلاً به صفر رسیده اند.

اریک وورهیس، بنیانگذار ShapeShift نیز به اطلاعات منتشر شده مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) یکی از طلبکاران BlockFi است، واکنش نشان داد. Voorhees این ایده را مطرح کرد که SEC 70 میلیون دلار از BlockFi گرفته بود تا به کاربرانی که باید از آنها محافظت کنند کمک کند.

در همین حال، پلتفرم وام‌دهی کریپتو شکایتی را علیه شرکت هلدینگ سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX به نام Emergent Fidelity Technologies تنظیم کرده است. BlockFi امیدوار است بتواند سهام Bankman-Fried در Robinhood را که در اوایل ماه جاری به عنوان وثیقه استفاده شده بود، بدست آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا