اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

توسعه دهنده فایرفاکس موزیلا همه کاره را روی متاورس می گذارد و Active Replica را خریداری می کند

توسعه‌دهنده وب قدیمی و مرورگر اینترنتی موزیلا اعلام کرد که Active Replica را به عنوان بخشی از اکوسیستم خالق Hubs خود برای بهبود تجربه‌های دیجیتال خریداری کرده است.

توسعه دهنده وب موزیلا، که عمدتاً به خاطر مرورگر اینترنت فایرفاکس خود شناخته می شود، به هجوم پلتفرم های اینترنتی قدیمی که به فضای توسعه Web3 و metaverse می پرند، پیوسته است.

در یک پست وبلاگ در ۳۰ نوامبر، این شرکت خرید Active Replica، یک توسعه دهنده تجربه همهجانبه را فاش کرد.

Active Replica برای کمک به ایجاد رویدادهای مجازی به پلتفرم خالق Hubs موزیلا می‌پیوندد. در حال حاضر توسعه‌دهنده تجربه مجازی با موزیلا در جشنواره چند روزه هنری و فناوری Mozfest در اوایل امسال کار کرده است.

به گفته موزیلا، این خرید همچنین برای سرعت بخشیدن به کارهای مورد تقاضا، ردیف های اشتراک شخصی سازی شده، بهبودهای داخلی و افزودن ویژگی های جدید به موتورهای Hubs مهم خواهد بود.

در اعلامیه رسمی منتشر شده در Hubs، موزیلا گفت که هر دو شرکت از طریق مقیاس یا ظرفیت توسعه دیگری از یکدیگر سود خواهند برد:

«ما با هم، این را فرصتی کلیدی برای آوردن نوآوری و خلاقیت بیشتر به هاب می‌دانیم تا اینکه به تنهایی بتوانیم.»

در بیانیه رسمی Active Replica، دوباره تاکید کرد که به همکاری با شرکای موجود ادامه خواهد داد، اما خرید موزیلا به گسترش اهداف بلندمدت آن کمک خواهد کرد.

روز بعد، این شرکت اعلامیه دیگری را منتشر کرد که پالس، توسعه‌دهنده یادگیری ماشینی را نیز خریداری کرد و به محور موزیلا برای تمرکز بر آینده اینترنت اشاره کرد.

این توسعه از سوی موزیلا برای ایجاد طرح‌های متاورس خود در حالی صورت می‌گیرد که متاورس همچنان توجه را در داخل و خارج از فضای Web3 جلب می‌کند.

متا، شرکت مادر فیس‌بوک و اینستاگرام، پس از زیان‌های مالی و کارکنان عمده در بخش توسعه متاورس خود، می‌گوید که با برنامه‌های متاورس «تقویت می‌کند».

در همین حال، با سرازیر شدن فعالیت ها به واقعیت دیجیتال، رهبران جهانی مانند مجمع جهانی اقتصاد شروع به فکر کردن درباره یک سیاست فراجهانی جهانی کرده اند. در حال حاضر، هیچ خط مشی فراگیری وجود ندارد که واقعیت دیجیتال را دیکته کند.

با این حال، گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که با افزایش فعالیت، شانس بهره‌برداری نیز افزایش می‌یابد، که نشان‌دهنده نیاز به توجه به سیاست‌ها و استانداردهای اخلاقی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا