اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

گزارش شده است که رئیس سابق FTX ایالات متحده به دنبال بودجه ۶ میلیون دلاری برای راه اندازی استارتاپ کریپتو است

برت هریسون، رئیس سابق FTX US، ظاهراً در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی استارت‌آپی است که نرم‌افزار معاملات ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران بزرگ بسازد.

تنها یک ماه پس از سقوط بحث برانگیز صرافی FTX Sam Bankman-Fried و ۱۳۰ شرکت وابسته، ظاهراً یک مدیر عالی رتبه سابق به دنبال سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی یک استارت‌آپ رمزنگاری است.

به گزارش The Information، برت هریسون، رئیس سابق FTX US، به دنبال بودجه ۶ میلیون دلاری برای راه اندازی استارت آپی است که نرم افزار معاملات ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاران بزرگ بسازد. دور تأمین مالی هریسون در مقابل ارزش گذاری ۶۰ میلیون دلاری خواهد بود.

در ۲۷ سپتامبر، هریسون اعلام کرد که قصد دارد از ریاست FTX ایالات متحده کناره گیری کند، زیرا او به سمت مشاوری رفت – بیش از یک ماه قبل از سقوط بدنام FTX. در نتیجه، کارآفرین بلافاصله متهم به دخالت مستقیم در سوء استفاده از منابع مالی کاربران نشد.

«مانند بسیاری از افراد اینجا، من از اخبار امروز متعجب و ناراحت شدم. من بسیار امیدوار به نتیجه ای هستم که تأثیر آن بر همه افراد آسیب دیده را کاهش دهد، و از همه کسانی که قدم می گذارند و به ساختن یک صنعت قوی تر برای همه ما ادامه می دهند سپاسگزارم.»

— برت هریسون (@BrettHarrison88) 8 نوامبر ۲۰۲۲

با این حال، پس از سقوط FTX، هریسون نیز ادعا کرد که از آنچه SBF و همدستانش توانستند از طریق فریب به دست آورند، “متعجب و غمگین” شده است. پس از سقوط FTX، یک هکر موفق شد به بخشی از وجوه صرافی دسترسی پیدا کند و به طور فعال در تلاش است تا وجوه دزدیده شده را از بین ببرد.

اخیراً، هکر FTX در حال انتقال بخشی از وجوه سرقت شده به OKX پس از استفاده از میکسر بیت کوین پیدا شد.

FTX Japan، یکی از ۱۳۴ شرکتی است که در فرآیند ورشکستگی FTX گرفتار شده است، اما در حال تهیه پیش نویس طرحی برای بازگرداندن وجوه مشتری است.

در ۱ دسامبر، FTX Japan تأیید کرد که دارایی‌های کاربر از دارایی‌های صرافی جدا هستند، طبق مقررات ژاپن.

در حال حاضر، FTX Japan مدعی است تمرکز اصلی آن فعال کردن مجدد برداشت‌ها است و طبق گزارش‌ها، قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲ این کار را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا