اخبار گوناگون

با تقویت روحیه رقابتیم به ثروتی که آرزو داشتم رسیدم

برای تبدیل آرزوی موفقیت در کسب و کار به واقعیت لازم است تا روحیه رقابتی را در خود تقویت کنید. تجارت الکترونیکی و رشد شبکه‌های اینترنتی امکان رقابتی شدن کسب و کارها را فراهم آورده است. اکنون فناوری زمینه‌ ورود همه کسب و کارها به دنیای رقابت را ایجاد کرده است. پس باید از همین امروز برای رقابت با برندهای برتر تلاش کنید.

این فکر که دیگر دیر شده است، نمی‌تواند مانعی برای ورود به عرصه رقابت باشد. یک راه موفقیت در کسب و کار قابل دانستن خود برای رقابت با برندهای قدرتمند است. من با اراعه بهترین و مرغون ترین موزاییک ها با دیگر برند ها رقابت کردم و به سود کلانی رسیدم.

موزاییک صنعتی

موزاییک صنعتی در انواع مختلفی تولید می شود که هر یک از آنها مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

از جمله انواع موزاییک صنعتی می توان به موزاییک گرانیتی اشاره کرد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما و انجماد برخوردار است و از آن بیشتر برای پروژه های شهری از جمله سنگفرش پیاده روها و مانند آن استفاده می کنند.

علاوه بر موزاییک گرانیتی می توان به موزاییک صنعتی ساده، ایرانی، فرنگی و حیاطی نیز اشاره کرد که همه آنها در ابعاد مختلف و البته با تنوع رنگ مناسب با دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شوند.

از جمله ابعاد متداول و استاندارد این موزاییکها ۴۰*۴۰ و ۳۰*۳۰ است که از آنها بیشتر برای کفپوش پاساژها، پارکینگ ها، فروشگاه ها و مانند آن استفاده می شود.

موزاییک صنعتی

موزاییک خیابانی

لازم به ذکر است موزاییک خیابانی انواع مختلفی دارند و دارای مشخصات و کاربردهای مخصوص به آن محصول می باشد و در ابعاد مختلف تولید می شوند.

موزاییک ها از قدیم تا به امروز مورد توجه بسیاری از افراد بوده و بدلیل استقامتی که دارد طرفداران لسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

این محصول دارای ۲ لایه است یک لایه در قسمت پایین که دارای ضخامت بیشتر و همچنین استقامت بهتر و قسمت بالایی که موادی که در نقش بندی طرح آن به کار می روند وجود دارند.

سیمان، ماسه و پودر سنگ و آب موادی هستند که در ساخت موزاییک به کار می روند و این مواد به دو روش ویبره ای و یا پرسی تولید می شوند.

موزاییک خیابانی

موزاییک حیاط

مهم ترین کشور های که به خرید موزاییک حیاط می پردازند قطر، امارات، عراق، کویت، عربستان، اندونزی، میانمار، چین، مالزی و روسیه را می باشند و این کشور ها به دلیل کیفیت و قیمت مناسب محصول از خرید خود رضایت کامل را دارند.

 حیاط به دلیل اینکه مقاومت بالایی دارد، در حین سشتشو و یا بارندگی تخریب نمی شود و قیمت مناسب تری به دیگر انواع دارد از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و علاوه بر فروش داخلی، از فروش خارجی خوبی هم برخوردار می باشد.

سعی کنید برای خرید این محصول به سایت یا فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا محصول با کیفیتی را خریداری کرده باشید.

موزاییک حیاط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا