اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

NFT Steez و Victor Solomon در مورد ساخت در Web3 و Metaverse چت می کنند

این هفته NFT Steez با هنرمند برنده جایزه ویکتور سولومون در مورد بسکتبال، Metaverse، Web3 و مجموعه منحصر به فرد NFT خود صحبت کرد.

در ۲ دسامبر، NFT Steez میزبان آلیسا اکسپوزیتو بود و ری سالموند با ویکتور سولومون گپ زد تا درباره سفر او به پیوند دادن آثار هنری واقعی خود به NFT و نحوه پرورش جامعه و فرهنگی که آن را احاطه کرده است، صحبت کند.

کار سلیمان حول بسکتبال متمرکز است، نه فقط جسم، بلکه خود ورزش. برای سولومون، الهام‌بخش کارش از دوران کودکی‌اش ناشی می‌شود که می‌خواست هاکی بازی کند، ورزشی که برای او قابل دسترس نبود، و در نهایت کشف بسکتبال که او متوجه شد سازگارتر بود.

سلیمان گفت:

بسکتبال برای من یک پلتفرم الهام بخش بود زیرا هیچ مانعی برای ورود وجود ندارد.

سولومون می‌گوید که ماهیت باز بسکتبال یک «معادل باورنکردنی برای همه چیزهایی است که در Web3 اتفاق می‌افتد» و در طول قسمت او رابطه همزیستی را که در ساخت VesselVerse، بسکتبال Metaverse تجربه کرده است، توضیح می‌دهد.

پر کردن شکاف بین زندگی واقعی و فضاهای دیجیتال

هنگامی که از سولومون در مورد عناصر رهایی بخش ایجاد و تکرار در Web3 پرسیده شد، سولومون توجه را به ماهیت “نشاط بخش” توانایی خلق چیزهایی که نمی توانند در زندگی واقعی وجود داشته باشند، جلب کرد، مانند “سیاره ای در داخل یک بسکتبال توخالی”، اما همچنین به فرآیند استفاده از عناصر فیزیکی به رندرهای دیجیتال و کامپوزیت ها.

برای سلیمان، ساختن یک مجموعه و یک جامعه برای جمع شدن در اطراف آن، طبیعت دوم بود. تجربه گسترده او در دنیای هنر سنتی به او بینش و ساختار مشابهی در مورد نحوه انتشار مجموعه های دیجیتالی داد.

VesselVerse با الهام گرفتن از پروژه های NFT دیگر مانند Nouns، مجموعه دیجیتال Solomon، مشابه قطعات واقعی او عمل می کند، به جز اینکه هر ساعت یک “رگ” یا بسکتبال به حراج گذاشته می شود.

برخلاف نصب‌های فیزیکی یا نمایش قطعات در یک گالری، سولومون خاطرنشان کرد که ایجاد در Web3 به شرکت‌کنندگان و مجموعه‌داران، به جای تجربه‌ای یکباره، نظر گسترده‌تر و بزرگ‌تری در جهت کار ارائه می‌دهد.

باز کردن قفل همکاری در یک جامعه

وقتی صحبت از Web3 و Metaverse به میان می‌آید، یک اصل اصلی در یک پروژه یا اکوسیستم موفق، اجتماع اطراف آن و ساختن در کنار آن است. سولومون توضیح داد که چقدر “هیجان انگیز است که بتوانیم شانه به شانه در کنار یک جامعه در حال رشد کار کنیم”، جایی که مجموعه داران متنوع “انجمن باز را برای بازدید مداوم، بحث و بررسی و در نظر گرفتن جهت پروژه” قادر می سازند.

Solomon به جای دوری از باز کردن ملاحظات به روی جامعه، جنبه‌های غیرمتمرکزتر ساخت و باز کردن قفل جامعه در Web3 را می‌پذیرد. سلیمان گفت:

“آنچه که من را به عنوان یک بنیانگذار جذب می کند، باز کردن این فرصت برای همه است تا بتوانند صدایی داشته باشند.”

برای Solomon، کنار هم قرار گرفتن Web2 و Web3 آنچه را که او «باز کردن قفل عظیم» می‌داند برجسته کرده است. همانطور که او توضیح می دهد، ماهیت مشارکتی و “روح جامعه” چیزی نبوده است که او بتواند در کار فیزیکی خود تجربه کند و “انرژی بخش” است.

بزرگترین چالشی که Solomon در حال حاضر با آن مواجه است، آموزش مجدد بخشی از اکوسیستم است که ممکن است تجربیات بدی در بازار ارزهای دیجیتال و NFT داشته باشند. با این وجود، Solomon پیشنهاد می‌کند که این مصیبت ارزش تحمل کردن دارد، زیرا وعده Web3 بسیار بزرگتر از هر تجربه منفی خاص است.

برای شنیدن بیشتر از مکالمه، قسمت کامل NFT Steez را تنظیم کرده و گوش دهید و مطمئن شوید که تقویم خود را برای قسمت بعدی در تاریخ ۱۶ دسامبر ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت شرقی مشخص کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا