اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

ایلان ماسک مدعی است که SBF بیش از یک میلیارد دلار به دموکرات ها کمک کرده است

ویل مانیدیس، مدیرعامل ScienceIO گفت که SBF با اهدای ۴۰ میلیون دلار به افراد مناسب برای رهایی از دزدی بیش از ۱۰ میلیارد دلار، “بالاترین تجارت ROI در تمام دوران” را ایجاد کرد.

تلاش‌های رسانه‌های جریان اصلی برای خنثی کردن کلاهبرداری‌های مرتکب شده توسط مدیر عامل FTX سام بانکمن-فرید (SBF) در متقاعد کردن جامعه ارزهای دیجیتال و کارآفرینان نتیجه خوبی نداشت. در عوض، کمپین اطلاعات نادرست با تلاش ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا برای قرار دادن توییتر به عنوان “دقیق ترین منبع اطلاعات” برخورد کرد.

پس از مشاهده نرم‌افزاری قانونی که به SBF به دلیل سوء استفاده از وجوه کاربران و شیوه‌های سرمایه‌گذاری مشکوک از طریق شرکت‌های تجاری Alameda Research و FTX اعطا شد، جهان هنوز نتوانسته است بر شوک غلبه کند. ویل مانیدیس، مدیر عامل ScienceIO، یک پلتفرم داده مراقبت های بهداشتی، خاطرنشان کرد که SBF با اهدای ۴۰ میلیون دلار به افراد مناسب برای رهایی از دزدی بیش از ۱۰ میلیارد دلار، “بالاترین تجارت ROI در تمام دوران” را ایجاد کرد.

این فقط عددی است که به طور عمومی فاش شده است. حمایت واقعی او از انتخابات دموکرات ها احتمالاً بیش از یک میلیارد دلار است. پول یک جایی رفت، پس کجا رفت؟

— ایلان ماسک (@elonmusk) 3 دسامبر ۲۰۲۲

از سوی دیگر، ماسک ادعا کرد که SBF بیش از یک میلیارد دلار به نامزدهای دموکرات کمک کرده است که بسیار بیشتر از مبلغ فاش شده علنی ۴۰ میلیون دلار است. SBF قبلاً اعتراف کرده بود که به حزب دموکرات کمک های مالی در پشتی انجام داده است. ماسک پرسید:

«حمایت واقعی او از انتخابات دموکرات ها احتمالاً بیش از یک میلیارد دلار است. پول یک جایی رفت، پس کجا رفت؟»

رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایالات متحده، ماکسین واترز، دموکرات، و پاتریک مک هنری، عضو ارشد جمهوری خواه، از SBF درخواست کرده اند تا در جلسه تحقیقاتی که برای ۱۳ دسامبر برنامه ریزی شده است، حاضر شود.

 

.@SBF_FTX، قدردانی می‌کنیم که در بحث‌هایتان در مورد آنچه در #FTX رخ داد صادقانه صحبت کردید. تمایل شما به صحبت با مردم به مشتریان، سرمایه گذاران و سایرین شرکت کمک خواهد کرد. به همین منظور، از شرکت شما در جلسه استماع خود در روز سیزدهم استقبال می کنیم.

— Maxine Waters (@RepMaxineWaters) 2 دسامبر ۲۰۲۲

 

در پاسخ به این درخواست، کارآفرینان برجسته، از جمله مدیرعامل پولیگون، رایان وایات، به واترز اطلاع دادند که “او (SBF) یک جنایتکار است” پس از اینکه از نرمش افراد صاحب قدرت نسبت به فراری شوکه شد.

جامعه کریپتو آشکارا از روایت‌های پولی که سعی می‌کنند SBF را در نور خوبی نشان دهند، انتقاد می‌کند. آخرین واکنش منفی مربوط به مصاحبه های SBF در نیویورک تایمز DealBook Summit و مصاحبه های صبح بخیر آمریکا است.

SBF در جریان “تور عذرخواهی” با خبرگزاری ها صحبت می کرد، خود را قربانی به تصویر می کشید و در پایان مورد تشویق قرار گرفت. تماشای مصاحبه SBF به نوعی شبیه تماشای مستند کیسی آنتونی است. آنها بسیار مکانیکی هستند، آنها در تحویل خود بسیار غیر معتبر هستند. اگر احساسی داشته باشید، اصلاً باعث کاهش سرعت افراد می شود. نحوه بیان آن یک موضوع ذهنی جداگانه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا