اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

Alameda Research مبلغ ۱.۱۵ میلیارد دلار در استخراج ارزهای دیجیتال Genesis Digital: Report سرمایه گذاری کرد

با سم بانکمن-فرید در مورد تزریق سرمایه که قبل از سقوط قیمت ارزهای دیجیتال انجام شده بود، مشورت شد.

شرکت استخراج ارزهای دیجیتال جنسیس دارایی‌های دیجیتال، بزرگترین سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز توسط Alameda Research، شرکت خواهر FTX و در مرکز ورشکستگی صرافی بود. اسناد افشا شده توسط بلومبرگ در ۳ دسامبر نشان می دهد که جنسیس دیجیتال ۱.۱۵ میلیارد دلار از Alameda در کمتر از ۹ ماه جمع آوری کرده است.

تزریق سرمایه قبل از رکود قیمت کریپتو، بین آگوست ۲۰۲۱ و آوریل سال جاری انجام شد. جنسیس دیجیتال، شرکت بزرگ استخراج بیت کوین مستقر در ایالات متحده است و به جنسیس کپیتال، شرکت تجاری با ۱۷۵ میلیون دلار وجوه که در حساب معاملاتی FTX قفل شده است، ارتباطی ندارد.

سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، اخیراً مشارکت در تصمیمات سرمایه گذاری Alameda، از جمله سرمایه گذاری در Genesis Digital را به رسمیت شناخته است، علیرغم اینکه در ابتدا آن را به رگولاتورها رد کرده بود. بر اساس اسناد، استقرار سرمایه توسط Alameda در چهار لحظه مختلف انجام شد: ۱۰۰ میلیون دلار در آگوست ۲۰۲۱، ۵۵۰ میلیون دلار در ژانویه، ۲۵۰ میلیون دلار در فوریه و ۲۵۰ میلیون دلار در آوریل ۲۰۲۲.

در سال گذشته، جنسیس دیجیتال در مجموع ۵۵۶ میلیون دلار از طریق دو دور بودجه جداگانه جمع آوری کرد تا به برنامه های رشد تهاجمی خود کمک کند. برخی از صندوق ها به دنبال خرید ۲۰۰۰۰ ماینر بیت کوین از Canaan، یک مرکز داده جدید در تگزاس و گسترش عملیات آن در ایالات متحده و اروپای شمالی بودند.

بخش معدن با افزایش هزینه های انرژی و بازار نزولی حاشیه سود خود را تحت فشار قرار داده است. آخرین گزارش استخراج سه ماهه سوم از Hashrate Index چندین عامل را نشان می دهد که منجر به کاهش قابل توجه قیمت هش و هزینه بالاتر برای تولید ۱ BTC شده است. درآمد استخراج‌شده توسط ماینرهای بیت‌کوین به دلیل عملکرد ضعیف بازار و تقاضای محاسباتی سنگین‌تر، به کمترین میزان در دو سال گذشته رسید و به ۱۱.۶۷ میلیون دلار رسید.

انتظار می رود که بحران اخیر FTX زمستان کریپتو را طولانی تر کند زیرا اعتماد سرمایه گذاران از بین رفته است. گزارش کوین بیس نشان می دهد که تسلط استیبل کوین به بالاترین حد خود یعنی ۱۸ درصد رسیده است که نشان می دهد بحران نقدینگی ممکن است حداقل تا پایان سال ۲۰۲۳ ادامه یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا