اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

مدیر عامل بایننس :تنها یک درصد از مردم می توانند در حال حاضر از عهده خودسرپرستی ارزهای دیجیتال برآیند

اظهارات Changpeng Zhao در حالی است که میلیاردها دلار استیبل کوین همچنان از صرافی Binance خارج می‌شود.

CZ  ، مدیر عامل بایننس، به جامعه رمزارزها در مورد حضانت شخصی هشدار داده است، و پیشنهاد می کند که ۹۹٪ از افرادی که تصمیم به تصاحب رمزنگاری خود می کنند، احتمالاً به هر طریقی آن را از دست خواهند داد.

CZ سال‌ها حامی خود حضانت بوده و از آن به عنوان «حق اساسی بشر» یاد می‌کند، اما همیشه از کاربران خواسته است «این کار را به درستی انجام دهند». او در فوریه ۲۰۲۰ یک «نکات CZ» در مورد رمزنگاری خود ذخیره‌سازی منتشر کرد.

مدیر عامل بایننس در طول توئیتر Spaces در ۱۴ دسامبر که توسط Binance اداره می‌شد، به کسانی که از کیف پول‌های خود نگهبانی استفاده می‌کنند احتیاط می‌کرد و استدلال می‌کرد که اغلب اوقات، کلیدهای امنیتی به طور ایمن ذخیره نمی‌شوند، پشتیبان‌گیری نمی‌شوند یا به درستی رمزگذاری نمی‌شوند:

«برای اکثر مردم، برای ۹۹ درصد از مردم امروز که از آنها می‌خواهند رمزارز را خودشان نگه دارند، در نهایت آن را از دست خواهند داد.»
CZ تکرار کرد که نگه داشتن رمزارز در کیف پول شخصی خود “بدون خطر” است و فرض کرد که “افراد بیشتری با نگه داشتن پول خود پول خود را از دست می دهند – زمانی که به تنهایی نگه می دارند ارز دیجیتال بیشتری را از دست می دهند تا اینکه در یک صرافی متمرکز آن را نگه دارند.”

و ما زنده هستیم!با فضای توییتر ما هماهنگ شوید، جایی که @cz_binance به همه سؤالات شما پاسخ می دهد. https://t.co/U0hJOWy74P https://t.co/CDDC20cHgt

— Binance (@binance) 14 دسامبر ۲۰۲۲

 او توضیح داد..«بیشتر مردم قادر به پشتیبان گیری از کلیدهای امنیتی خود نیستند. آنها دستگاه را گم خواهند کرد […] آنها رمزگذاری مناسبی برای پشتیبان گیری خود نخواهند داشت. آنها آن را روی یک تکه کاغذ می نویسند، شخص دیگری آن را می بیند و آن وجوه را می دزدند.»

مدیر اجرایی Binance همچنین اظهار داشت که حتی زمانی که وجوه خودسرپرستی به درستی مدیریت شود، “اگر فردی فوت کند، راهی برای ارائه به نزدیکان خود ندارد”، در حالی که متولیانی مانند Binance می توانند “رویه عملیات استاندارد” را اجرا کنند. ”

مدیر Binance به این نتیجه رسید که “راه حل های مختلف دارای پروفایل های ریسک متفاوتی هستند” و این بر عهده کاربر است که تصمیم بگیرد چه چیزی برای آنها بهترین است.

علیرغم اینکه اکثر عملیات بایننس “متمرکز” هستند، CZ تکرار کرد که این شرکت در مورد ترجیح خود نسبت به راه حل های حضانت و خودسرپرستی “بی طرف” باقی مانده است، و در گفتگوی فضایی توییتر قبلی در ۱۴ نوامبر اظهار داشت که با خوشحالی می خواهد این شرکت را تعطیل کند. صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال در صورتی که کاربران به گزینه های غیرمتمرکز حرکت کنند.

CZ گفت..”اگر ما بتوانیم راهی داشته باشیم که به مردم اجازه دهیم دارایی های خود را به طور ایمن و آسان در اختیار داشته باشند، که ۹۹٪ از جمعیت عمومی می توانند این کار را انجام دهند، صرافی های متمرکز وجود نخواهند داشت یا احتمالاً نیازی به وجود ندارند. “

آخرین رویداد فضایی توییتر بایننس در بحبوحه یک زمان پرتلاطم برای صرافی برگزار می‌شود که به دلیل نگرانی‌ها در مورد ترازنامه و دعاوی احتمالی آینده، برداشت‌های قابل‌توجهی داشته است.

وال استریت ژورنال در ۱۱ دسامبر گزارش داد که چندین پرچم قرمز در ممیزی اثبات ذخایر بایننس وجود دارد، در حالی که رویترز در ۱۳ دسامبر گزارش داد که وزارت دادگستری ایالات متحده به پایان تحقیقات سه ساله بایننس نزدیک می شود و می تواند.

در چند روز گذشته حجم بالایی از خروجی های استیبل کوین از پلتفرم معاملاتی خارج شده است، از جمله خروجی ۲.۲ میلیارد دلاری استیبل کوین های بایننس USD (BUSD)، تتر (USDT) و USD Coin (USDC) در یک دوره ۲۴ ساعته بین دسامبر. ۱۳-۱۴، بر اساس داده های پلتفرم هوش بلاک چین Glassnode.

 

خروجی BUSD، USDT و USDC در بایننس در دوره ۲۴ ساعته ۱۳ تا ۱۴ دسامبر

 

جالب اینجاست که Bitfinex’ed – منتقد قدیمی تتر – در ۱۴ دسامبر اسکرین شات را برای ۹۸۰۰۰ دنبال کننده خود در توییتر به اشتراک گذاشت که بایننس ۵۰% APR را در USDT سهامدار به مشتریان خود ارائه کرد و ادعا کرد که صرافی ممکن است به دنبال تقویت ادعای خود باشد. ذخایر استیبل کوین به سرعت در حال کاهش است.

Binance اکنون ۵۰% APR را روی توکن‌های کلاهبرداری Tether ارائه می‌کند. به نظر می رسد بایننس به شدت در تلاش است تا سپرده ها را افزایش دهد.

اولین کلاهبرداری های استخراج ابری اکنون ۵۰٪ نرخ APR در توکن های کلاهبرداری Tether دارد!

H/t @Tethertothe1 pic.twitter.com/TZ0oPKxvss

— Bitfinex’ed Κασσάνδρα (@Bitfinexed) 14 دسامبر ۲۰۲۲

در آخرین بحث فضایی توییتر، CZ تضعیف احساسات بازار – به ویژه با اشاره به راه‌حل‌های نگهداری – را به سقوط فاجعه‌بار FTX نسبت داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا