بورستحلیل سهام

تحلیل تکنیکال خکرمان در تایم روزانه و هفتگی

گروه اقتصادی کرمان خودرو با نماد خکرمان ، یکی از نمادهای پایه زرد فرابورسی است که در سه ماه گذشته رشد نسبتا خوبی (در حدود ۹۸ درصد) را تجربه کرده است.

در اصلاح دو هفته ای بازار، این نماد خودرویی نیز اصلاح نسبتا خوبی داشت و برای رشد دوباره آماده شده است. اگر به نمودار تکنیکال خکرمان در تایم فریم روزانه توجه کنیم، مشخص است که سهم در حال تلاش برای رسیدن به سقف قبلی خود می باشد. با توجه به تحلیل مشخص شده در نمودار، هدف اول قیمتی خکرمان سقف قبلی خود یعنی قیمت ۷۳۱۶ ریال است که در صورت شکست آن می تواند به راحتی تا قیمت ۸۵۲۳ ریال رشد کند.

نوشته های مشابه

اسیلاتور مکدی نیز نشان از وضعیت بسیار خوب سهم دارد. هیستوگرام مکدی در حال تغییر فاز از منفی به مثبت است و خط سیگنال نیز به سمت بالا در حال حرکت است.

همچنین در تایم فریم هفتگی نیز اوضاع تا حدود زیادی خوب است. از آنجایی که طبق قانون تکنیکال، چرخه قیمتی تکرار می شود، در گذشته سهم مشاهده می کنید که خکرمان بعد از رنج چند هفته ای، با شکست سقف خود رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است. در حال حاضر نیز وضعیت به همین شکل است و اگر بتواند سقف قیمتی خود را در تایم فریم هفتگی با قدرت بشکند، رشد شارپی در انتظار سهم خواهد بود.

تحلیل هفتگی خکرمان

نگاهی به وضعیت بنیادی سهم:

ما بیشتر سعی می کنیم تا نمادهای موجود در بورس و فرابورس را به صورت تکنیکالی بررسی و تحلیل کنیم. اما بهتر است همیشه نیم نگاهی نیز به وضعیت بنیادی سهم داشته باشیم.

خکرمان در دوره ۹ ماهه منتهی به اسفند ۹۸ به ازای هر سهم ۳۰۵ ریال سود محقق کرده است. EPS این نماد فرابورسی ۴۴۳ است و جزء معدود نمادهای گروه خودرویی است که زیان انباشته ندارد.

مهم: تمامی تحلیل های ارائه شده در سایت، فقط نظر شخصی تیم تحلیلی فیماچارت بوده و به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نمی باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا