اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

SBF با مشاوران ارشد بایدن ۲ ماه قبل از فروپاشی FTX ملاقات کرد

بنیانگذار FTX حداقل چهار بار در سال ۲۰۲۲ با مقامات ارشد کاخ سفید ملاقات کرد.

سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، حداقل در چهار نوبت در سال ۲۰۲۲ با مقامات دولتی در کاخ سفید ملاقات کرد که یکی از آنها ظاهراً تنها دو ماه قبل از سقوط امپراتوری کریپتو وی رخ داد.

بیشتر جلسات در فهرست بازدیدکنندگانی که هر ماه توسط کاخ سفید ارسال می‌شود، فاش شده‌اند و سوابق نشان می‌دهد که بنکمن-فرید با مشاور رئیس‌جمهور استیو ریچتی در ۲۲ آوریل و ۱۲ می و همچنین ملاقات دیگری در جلسه ۱۳ مه ملاقات کرده است. با مشاور سیاسی شارلوت بوتاش.

با این حال، طبق گزارش ۲۹ دسامبر بلومبرگ، مدیر عامل سابق FTX همچنین در ۸ سپتامبر با مشاور رئیس جمهور Ricchette ملاقات کرد، جلسه ای که در گزارش بازدیدکنندگان نشان داده نشد.

گزارش های بازدیدکنندگان کاخ سفید ۲۰۲۲ با حضور سم بنکمن-فرید. منبع: کاخ سفید

 

سام بنکمن-فرید، مدیر عامل FTX، طبق گزارش ها، چهار جلسه در کاخ سفید قبل از انتخابات میان دوره ای ۲۰۲۲ داشته است.

بایدن توضیح دهد که دولتش در ملاقات با کلاهبردار رمزارز SBF اغلب چه می کرد.

— Paul A. Szypula (@Bubblebathgirl) 29 دسامبر ۲۰۲۲

طبق گزارش بلومبرگ، منابع پیشنهاد کردند که در این جلسه درباره سیاست صحبت نشده است و گفتگوها بر روی صنعت کریپتو، مبادلات و پیشگیری از بیماری همه گیر متمرکز بوده است.

علیرغم زندگی در باهاما، بانکمن-فرید به عنوان یک بازدیدکننده دائمی از واشنگتن بوده است، زیرا او تلاش می‌کرد تا بر سیاست‌های ارزهای دیجیتال و ایجاد ارتباط در آنجا تأثیر بگذارد.

او قبلا متهم شده بود که رگولاتورها را از صرافی های متمرکز مانند FTX به پلتفرم های مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند پروتکل وام MakerDAO هدایت می کند.

Bankman-Fried کمک مالی قابل توجهی به دموکرات ها بود، و در مصاحبه ای در ۱۶ نوامبر با تیفانی فونگ، وبلاگ نویس رمزنگاری، اعتراف کرد که تقریباً به هر دو حزب کمک مالی کرده است، اما “کمک های جمهوری خواه او تاریک بود.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا