اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

پروژه Bluechip NFT Moonbirds با عوامل استعدادیابی هالیوود UTA امضا می کند

کوین رز، بنیانگذار PROOF، این معامله را در ۶ ژانویه از طریق توییتر اعلام کرد و اشاره کرد که هدف این است که برند Moonbirds در مقیاس جهانی و نه فقط در فضای Web3 شناخته شود.

شرکت متمرکز بر NFT توسط کوین رز، سرمایه‌گذار در فیسبوک و توییتر، و طراح جاستین مزل در فوریه ۲۰۲۲ تأسیس شد.

این شرکت همچنین مجموعه‌های Proof Collective و Oddities NFT را در کاتالوگ خود دارد.

رز با اعلام این حرکت از طریق توییتر در ۶ ژانویه، پیشنهاد کرد که هدف از این معامله، شناخته شدن نام تجاری Moonbirds در مقیاس جریان اصلی “جهانی” است، نه اینکه فقط به عنوان یک مهاجم بزرگ در فضای Web3 شناخته شود.

UTA چه چیزی را روی میز می آورد؟ آنها ۱۴۰۰ نفر هستند و بخش هایی در فیلم، تلویزیون، موسیقی، بازی های ویدیویی، ورزش، کتاب، برندسازی و مجوز، گویندگی، بازاریابی، هنرهای زیبا، پخش و غیره دارند.

PROOF، شرکتی که پشت پروژه رده بالای NFT Moonbirds قرار دارد، قراردادی را با نمایندگان استعدادهای درخشان هالیوود آژانس استعدادهای متحد (UTA) امضا کرده است.

🙂

— گری واینرچوک (@garyvee) 6 ژانویه ۲۰۲۳

رز با توضیح کمی بیشتر در مورد این حرکت، خاطرنشان کرد که UTA از طرف PROOF برای کمک به دامپزشکی، کارگزاری و اجرای شراکت و فرصت‌های توسعه در زمینه‌های مختلف کار خواهد کرد.

پروژه Moonbirds مبتنی بر اتریوم در آوریل ۲۰۲۲ راه اندازی شد و شامل ۱۰۰۰۰ NFT آواتار با مضمون جغد است. طبق داده‌های CryptoSlam ، تا به امروز، تقریباً ۶۱۹.۵ میلیون دلار فروش ثانویه ایجاد کرده است.

این رقم Moonbirds را به یازدهمین مجموعه پرفروش در بازار NFT تبدیل می‌کند که نزدیک‌ترین رقبای آن Doodles رتبه دوازدهم با قیمت ۵۵۳ میلیون دلار و رتبه دهم CloneX با ۷۹۴.۹ میلیون دلار هستند.

۱۲ پروژه برتر NFT در تمام دوران

 

علیرغم اعلام ظاهراً صعودی UTA، حجم فروش ۲۴ ساعته Moonbirds به میزان قابل توجهی ۵۷.۸۶٪ کاهش یافته است، با ۴۴۲,۷۴۷ دلار Moonbirds NFT در این بازه زمانی تغییر کرده است.

با این حال، در بازه زمانی هفت روزه، حجم معاملات همچنان ۶۳.۷۴ درصد افزایش یافته است.

حرکت از Moonbirds به دنبال دیگر نام‌های بزرگ در فضای NFT است تا به دنبال معاملات هالیوود باشد.

Larva Labs بنیانگذاران CryptoPunks اولین کسانی بودند که راه بازگشت را در سپتامبر ۲۰۲۱ هموار کردند و قراردادی را با UTA امضا کردند تا IP شرکت را در تلویزیون، فیلم، بازی‌های ویدیویی، صدور مجوز و انتشار نشان دهد.

ماه بعد Yuga Labs – که اکنون مالک CryptoPunks است – با ثبت نام در UTA برای ارائه IP Bored Ape Yacht Club به فیلم، تلویزیون، موسیقی و بازی، دنباله رو کرد. در حالی که آخرین اتفاق قبل از PROOF معامله بین رقبای UTA WME و NFT استارت آپ Boss Beauties بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا