اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین به بالاترین حد ۳ هفته اخیر نزدیک می شود زیرا معامله گر می گوید CPI زیر ۷ درصد ممکن است ۱۹ هزار دلار ببیند

شرط‌بندی‌ها روی افزایش قیمت بیت کوین و قیمت بیت کوین که محدوده فعلی را به عنوان پایین کلان آن تعریف می‌کند، افزایش می‌یابد.

بیت کوین پس از پایان اولین هفته معاملاتی سال، در ۷ ژانویه نزدیک به ۱۷۰۰۰ دلار معامله شد.

نمودار شمع ۱ روزه BTC/USD (Bitstamp)

همه نگاه ها به CPI است

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView به دنبال BTC/USD بودند که برای مدت کوتاهی از مرز ۱۷۰۰۰ دلار در روز قبل گذشت.

این جفت ارز شاهد نوسانات ناگهانی در پشت داده های اقتصادی تازه از ایالات متحده بود، اما با این وجود، سطح کلیدی به عنوان مقاومت “بدون چرخش” باقی ماند.

با این وجود، این افزایش کوتاه، بالاترین قیمت بیت کوین را از ۲۰ دسامبر ۲۰۲۲ به دست آورد.

در واکنش، فعالان بازار همچنان به چاپ شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) هفته آینده به عنوان یک کاتالیزور بالقوه کلیدی برای دارایی های ریسک نگاه می کنند.

بیکاری در ماه های آینده افزایش خواهد یافت. میشائل ون دی پوپ، موسس و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، در بخشی از یک توییت خلاصه در ۶ ژانویه نوشت: اگر CPI پایین باشد، بازده سقوط خواهد کرد .

“راهپیمایی امدادی نزدیک است.”

در نهایت به نظر می رسد که BTC آماده خروج از محدوده پایه ۱۶ تا ۱۷ هزار دلاری است که در چند هفته گذشته گیر کرده بود. معامله گر امیدوار Kaleo ادامه داد : فشار را آغاز کنید .

ساتوشی فلیپر، معامله‌گر معاملات آتی، افزود : اگر داده‌های CPI نشان دهد که تورم سریع‌تر از حد انتظار کاهش می‌یابد، در همین حال، می‌تواند سوخت سفر به بالاترین سطح چند ماهه نزدیک به ۱۹۰۰۰ دلار را فراهم کند .

نمودار مشروح BTC/USD

 

داده ها میزان تلفات روی زنجیره را نشان می دهد

با کوچک‌نمایی، معامله‌گر و تحلیل‌گر Rekt Capital به اجماع فزاینده در مورد محدوده معاملاتی باریک کنونی روی BTC/USD پیوست که منطقه پایین کلان بعدی را تشکیل می‌دهد.

او تعیین کرد: «اقدام فعلی قیمت بیت کوین احتمالاً به عنوان یک خوشه مهم در شکل گیری محدوده انباشت پایین بازار خرسی شکل خواهد گرفت .»

در نمایش دیگری از درد و رنجی که قبلاً توسط هدلرها متحمل شده بود، شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode نشان داد که بیت کوین دومین کاهش ارزش واقعی خود را تجربه کرده است.

سقف تحقق یافته قیمت کل را توصیف می کند که آخرین بار عرضه بیت کوین در آن حرکت کرده است و کاهش آن منعکس کننده ضررهای متوجه شده از فروش است.

Checkmate، تحلیلگر زنجیره ای گلاسنود، در کنار اظهار نظر می گوید: «بازار خرس بیت کوین در سال های ۲۰۲۲-۲۰۲۲ شاهد کاهش سقف واقعی ۱۸.۸-% بوده است، دومین بازار بزرگ در تاریخ، و تنها توسط پایین ترین نقطه خرس ۲۰۱۱ تحت الشعاع قرار گرفته است. »

“سرمایه گذاران در مجموع ۸۸ میلیارد دلار ضرر خالص واقعی را تحمل کرده اند.”

نمودار مشروح کاهش سقف مشخص شده بیت کوین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا