اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

خودروساز ترکیه ای تاگ، متاکو را برای نگهداری و مدیریت رمزارزها راه اندازی می کند

مشارکت با متاکو شامل استفاده از سیستم نگهبانی و هماهنگ سازی دارایی های دیجیتال آن، Harmonize، برای محافظت از نگهداری و اداره دارایی های دیجیتال Togg است.

شرکت خودروسازی ترکیه Togg اعلام کرد که با Metaco – ارائه‌دهنده سیستم نظارت و هماهنگی دارایی‌های دیجیتال – برای ایمن کردن اکوسیستم تحرک باز خود که بر روی Avalanche ساخته شده است، همکاری می‌کند.

پلتفرم تحرک به عنوان سرویس Togg با هدف ارائه موارد استفاده مبتنی بر قرارداد هوشمند – از جمله توکن‌سازی سرویس‌های تحرک، ارزیابی ردپای CO2 و مالکیت توکن غیرقابل تعویض – برای کاربران در ترکیه و اروپا است.

شراکت با متاکو شاهد استفاده از پلتفرم نگهبانی و هماهنگی دارایی دیجیتال آن، Harmonize، برای محافظت از نگهداری و اداره دارایی های دیجیتال Togg خواهد بود.

مهمت گورکان کاراکاش، مدیرعامل توگ، با به اشتراک گذاشتن بینش‌هایی در مورد این ابتکار گفت:

توکن‌های دیجیتالی با قابلیت بلاک چین به داده‌ها و سایر دارایی‌ها اجازه می‌دهند به روشی سریع، ایمن و سبز ذخیره و منتقل شوند. با استفاده از فناوری متاکو، ما این امکان را فراهم می کنیم.

پلتفرم متاکو که از طریق IBM Cloud میزبانی می شود، کنترل کامل داده های رمزگذاری شده، حجم کاری و کلیدهای رمزگذاری شده را به Togg می دهد.

بر اساس این اطلاعیه، هارمونیزه به استانداردهای انطباق مورد استفاده توسط بانک های ردیف ۱ که با دارایی های دیجیتال سر و کار دارند، مجهز شده است.

خودروساز آلمانی BMW اخیراً دو شرکت بلاک چین را برای بهبود برنامه وفاداری مشتریان خود در تایلند راه اندازی کرده است.
در ۲۹ دسامبر ۲۰۲۲، BMW شراکت با شرکت زیرساخت بلاک چین Coinweb را به عنوان ارائه دهنده معماری غیرمتمرکز و زنجیره BNB برای تسویه تراکنش ها اعلام کرد.

فاز اول این ابتکار بر ادغام فناوری غیرمتمرکز در خودکارسازی عملیات دستی روزانه BMW تمرکز دارد.

در مرحله دوم این پروژه، Coinweb یک برنامه Web3 سفارشی برای برنامه وفاداری مشتریان BMW توسعه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا