اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

اعضای جامعه ادعا می‌کنند که airdrop منجر به کمپین لکه‌گیری می‌شود

TFL ادعا کرد که گیرنده airdrop از بازگرداندن وجوه خودداری کرده است، در حالی که کاربر ادعا کرد که در آستانه تسویه حساب با شرکت بوده است که شرکت اول تصمیم به اجرای کمپین افشاگری کرد.

آزمایشگاه‌های Terraform (TFL)، شرکتی که پشت استیبل کوین الگوریتمی منحل‌شده TerraUST (USTC) و یکی از بنیان‌گذاران آن دو کوون (Do Kwon) قرار دارد، بار دیگر به دلیل اجرای یک کمپین افشاگری و تهدید علیه یکی از اعضای جامعه خود در کانون توجه قرار گرفته‌اند.

همه چیز در ماه می با ایردراپ پیدایش آغاز شد که پس از فروپاشی اکوسیستم اصلی در پی کاهش استیبل کوین آن برنامه ریزی شد .

TFL، در یک موضوع توییتری، ادعا کرد که جیمی لی، یکی از اعضای جامعه که سرمایه‌های جامعه Terra را به عهده دارد، از بازگرداندن وجوه به دست آمده در طول ایردراپ پیدایش امتناع کرده است.

تاپیک اشاره کرد که توکن تازه ضرب شده، که اکنون LUNA نامیده می شود، برای افرادی که توکن اصلی اصلی (اکنون LUNAC نامیده می شود) را در اختیار داشتند.

با این حال، یک خطا در رابطه با کیف پول‌های چند علامتی CW3 منجر به این شد که امضاکنندگان این چند علامت، ایردراپ‌های LUNA را دریافت کنند، که نباید داشته باشند.

TFL مدعی شد که سایر خوانندگان مولتی سیگ به جز جیمی، ایردراپ تصادفی را پس داده اند و علیرغم تمام تلاش آنها، او هنوز با آنها همکاری نکرده است.

۵/ همه امضاکنندگان چند علامتی ازون و Interchain Incentives از آن زمان ۱۰۰% از LUNA دلاری را که در ایردراپ جنسیس دریافت کرده بودند، در جایی که از نظر فنی امکان پذیر بود، پس داده اند – به جز جیمی.

— Terra ارائه شده توسط LUNA (@terra_money) 5 ژانویه ۲۰۲۳

جیمی، فردی که متهم به عدم بازگرداندن ایردراپ تصادفی شده است، در ۹ ژانویه به موضوع توییت TFL پاسخ داد و آنها را به اجرای یک کمپین بدنام کردن علیه او متهم کرد.

او گفت که این شرکت عمداً یک طرف ماجرا را ارائه کرده است و همچنین در مورد تعاملات آنها دروغ گفته است. او ادعا کرد که به هیچ وجه از بازگرداندن ایردراپ تصادفی خودداری کرده است، اما می‌خواهد از پیامدهای مالیاتی به دلیل توکن‌هایی که دریافت کرده است مطمئن شود.

او همچنین تصریح کرد که قسمت مایع ایردراپ (حدود ۱ تا ۱.۵ میلیون دلار) را به TFL مولتی سیگ مشخص شده منتقل کرده است و هیچ یک از توکن‌های ایردراپ شده هرگز واگذار نشده یا فروخته نشده است.

اما بعداً متوجه شد که ارتقای زنجیره، موجودی‌های اختصاصی او را به استخر جامعه بازنشانی نمی‌کند، بلکه انتقال دستی توکن‌های اختصاصی را به استخر جامعه امکان‌پذیر می‌کند. این باعث شد که دوباره نگرانی های مالیاتی خود را بررسی کند.

در ۱ آگوست ۲۰۲۲، متوجه شدم که ارتقای زنجیره، موجودی‌های اختصاصی من را به استخر انجمن بازنشانی نمی‌کند، بلکه ویژگی‌ای را فعال می‌کند که انتقال دستی نشانه‌های اختصاصی را به استخر انجمن فعال می‌کند. pic.twitter.com/mlXjUQGW7N

— جیمی (@stablejim) 9 ژانویه ۲۰۲۳

جیمی ادعا کرد که مکالمات مربوط به مالیات با TFL تا دسامبر ۲۰۲۲ ادامه داشت تا اینکه TFL به طور ناگهانی موضوع توییتر را در ۶ ژانویه پست کرد. او ادعا کرد که کمپین بدنام کردن او را غافلگیر کرد زیرا آنها در حال حل و فصل بودند.

من با پست عمومی ناگهانی TFL غافلگیر شدم زیرا در حال رسیدن به توافق بودیم. از آن زمان تاکنون تهدیدهایی مبنی بر اقدام نیروی انتظامی و تهدید امنیت شخصی خود دریافت کرده ام که برای من بسیار تکان دهنده و ناراحت کننده بوده است. pic.twitter.com/DvYwQk5EUZ

— جیمی (@stablejim) 9 ژانویه ۲۰۲۳

او همچنین پیام‌های شخصی از بنیانگذار TFL Kwon را به اشتراک گذاشت که او را با عواقب مختلفی از جمله امنیت شخصی تهدید می‌کرد. در یکی از پیام ها آمده بود:

“فقط درستش کن، ارزش دردسر و به خطر انداختن این موضوع برای زندگی و/یا شهرتت را ندارد. این تمام چیزی است که من دیگر در مورد این موضوع می گویم. من درگیر شکار شما نخواهم بود. من خیلی اهمیتی نمی‌دهی. فقط فکر می‌کنم سرت را بالا می‌برم. موفق باشی. اگر سعی کنی فرار کنی، احتمالاً به مقدار زیادی از آن نیاز خواهی داشت.”

شفاف‌سازی جیمی و پیام‌های ادعایی از سوی Kwon، جامعه ارزهای دیجیتال، به‌ویژه Fatman، یک دسته توییتر را که به شکست Terra-LUNA اختصاص داده شده بود، ناراحت کرد.

فتمن جیمی را تحسین کرد و از کوون عکس گرفت و گفت که کسی که سعی کرده به طور غیرقانونی اوراق بهادار ایالات متحده را بفروشد و از اینترپل فراری است، نباید دیگران را به خاطر دریافت مشاوره حقوقی و مالیاتی تهدید کند.

او همچنین افزود: “از دو کوون مشاوره مالی نگیرید. این همیشه بازی درستی است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا