اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

برنامه شتاب دهنده کوین تلگراف راه اندازی شده و به دنبال راه اندازی Web3 است

هدف این برنامه کمک به شرکت های Web3 برای تقویت حضور رسانه ای، رشد جامعه و آگاهی از برند است.

فضای Web3 به سرعت در حال رشد است و استارت آپ های جدید هر روز در حال ظهور هستند. سرمایه گذاری کلی در پروژه های Web3 حتی در بحبوحه بحران بازار به ۳۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ و ۳۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ افزایش یافت.

در حالی که بسیاری از پروژه ها دارای ایده های خوب و ارزش پیشنهادی قوی برای ارائه به فضا هستند، این یک زمینه چالش برانگیز است که با رقابت و عدم اعتماد مخاطبان گسترده تر روبرو است.

کوین تلگراف از سال ۲۰۱۳ خود را به عنوان یک رهبر در دارایی های دیجیتال، Metaverse و تجارت رسانه فناوری های نوظهور تثبیت کرده است و اکنون به دنبال کمک به سایر ستاره های در حال ظهور است تا به پتانسیل کامل خود دست یابند.

Cointelegraph از معرفی برنامه شتاب دهنده خود – یک تقویت کننده استارتاپی که از قابلیت های Cointelegraph به عنوان یک رسانه قوی و شریک استراتژیک برای شرکت های آینده دار Web3 بهره می برد، خوشحال است.

پل سولنتسف، رئیس شتاب دهنده کوین تلگراف، به اشتراک گذاشت:

«ما مشتاقیم که مجموعه محصولات خود را با برنامه شتاب دهنده گسترش دهیم، و دانش و آموزش بیشتری را برای مخاطبان در سراسر جهان به ارمغان بیاوریم، به ویژه در مورد استارتاپ های نوظهور فناوری و تحولات Web3.

ما از شرکت‌هایی با اعتقادات قوی و پروژه‌های نوآورانه استقبال می‌کنیم تا برای این برنامه درخواست دهند و به شبکه شریک ما بپیوندند تا ارزش طولانی‌مدت را برای صنعت به ارمغان بیاورند.»

Cointelegraph Accelerator از تخصص تیم جهانی Cointelegraph بهره خواهد برد که بیش از ۱۵۰ نفر در حال کار و توسعه محصولات رسانه ای به ۱۱ زبان هستند.

این برنامه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، GameFi، راه‌حل‌های اجتماعی Web3، زنجیره‌ای متقابل و لایه ۲ و سایر بخش‌های صنعت گسترده‌تر Web3 را هدف قرار می‌دهد.

این برنامه در حال حاضر بیش از ده ها شرکت را وارد کرده است و اکنون روند درخواست را برای نامزدهای جدید برای پیوستن به صورت عمومی باز کرده است.

برنامه شتاب دهنده کوین تلگراف چیست؟

در حالی که بسیاری از برنامه های شتاب دهنده بر مشاوره و سپس سرمایه گذاری های پولی تمرکز می کنند، کوین تلگراف مسیر متفاوتی را در پیش می گیرد.

از طریق برنامه شتاب دهنده، شرکت‌کنندگان می‌توانند مشارکت‌های Cointelegraph را در قالب محصولات رسانه‌ای که در اکوسیستم پلتفرم موجود است، دریافت کنند.

ارائه‌های رسانه‌ای متنوع هستند و شامل محصولات تبلیغاتی استاندارد و همچنین پروژه‌های ویژه، مطالب آموزشی، ادغام محتوای بومی و موارد دیگر می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این برنامه این است که توسط یک بازوی تجاری جداگانه که کاملاً مستقل از تیم تحریریه روزنامه‌نگاران کوین تلگراف است، اجرا می‌شود و استارت‌آپ‌ها می‌توانند در ازای توکن‌های بومی یا سهام پروژه‌های خود در این برنامه شرکت کنند.

به شرایط خاص با انجام این کار، کوین تلگراف علاقه خود را به سمت موفقیت پروژه ها و رشد ارزش توکن هماهنگ می کند.

پشتیبانی استراتژیک این برنامه به طور معمول از ۹ تا ۲۴ ماه طول می کشد و بر اساس نقاط عطف نقشه راه، بازاریابی و اهداف استراتژیک استارت آپ خواهد بود.

با در نظر گرفتن موفقیت بلندمدت، برنامه شتابدهنده قصد دارد تا در معرض دید طولانی مدت نام تجاری پروژه های شرکت کننده قرار گیرد.

کوین تلگراف همچنین از شبکه شرکای گسترده خود برای ارائه پشتیبانی استراتژی بازاریابی ۳۶۰ درجه جامع به مجموعه پروژه های برنامه استفاده خواهد کرد.

این تکیه گاه در اشکال و اشکال مختلفی وجود دارد. بسته به نیازهای هر پروژه، کوین تلگراف می تواند نه تنها در بازاریابی و برندسازی، بلکه با معرفی سرمایه گذاران، صرافی ها، سازندگان بازار، شرکای فناوری، و رویدادهای آنلاین و آفلاین، پشتیبانی ارائه دهد.

نحوه شرکت کردن

پروژه‌هایی که می‌توانند در برنامه شتاب‌دهنده شرکت کنند، معمولاً بین مرحله پیش‌بنیاد و سری A هستند و باید حداقل محصول قابل دوام را ساخته باشند یا محصولی کارآمد را راه‌اندازی کنند.

یک نقشه راه مشخص و مستندات پروژه با ابزار به وضوح تعریف شده برای توکن نیز مورد نیاز است.

برای تبدیل شدن به بخشی از برنامه شتاب دهنده کوین تلگراف، پروژه ها باید از وب سایت رسمی برنامه شتاب دهنده بازدید کنند ، جایی که می توانند با آنچه کوین تلگراف به عنوان رهبر رسانه ای شناخته شده و شریک تاسیس برند ارائه می دهد آشنا شوند و سپس درخواست دهند.

در حالت ایده آل، کوین تلگراف به دنبال حمایت از پروژه هایی در مراحل اولیه توسعه است که قبلاً محصولی آماده برای بازار طراحی کرده اند.

برای استارت‌آپ‌هایی که تیمی قوی و محصولی ارزشمند دارند و به دنبال دسترسی به یکی از بزرگترین مخاطبان در این فضا با شبکه مستقر از سرمایه‌گذاران و سایر شرکا هستند، برنامه شتاب‌دهنده انتخاب مناسبی است.

ساختن یک آینده Web3 پایدار با هم

با رشد و تکامل فضای کریپتو، Web3 به طور پیوسته به سمت دسترسی جهانی شدن پیش می رود. با این حال، استارت‌آپ‌ها همچنان به کمک نیاز دارند تا نقطه ورود هموار، دنبال‌کننده‌ای قوی و ایجاد یک جامعه اختصاصی در اطراف محصولات خود داشته باشند.

کوین تلگراف قصد دارد توسعه Web3 را بیشتر پیش ببرد و شراکت با شرکت های نوآور راهی برای پیشبرد آن است. Cointelegraph هیجان زده است که بخشی از این آینده است و نمی تواند منتظر بماند تا ببیند استارت آپ های Web3 چه چیزی در فروشگاه دارند.

برنامه شتاب دهنده کوین تلگراف، پشتیبانی رسانه ای و برند محکمی را برای استارت آپ ها ارائه می دهد تا از مزایای آن بهره ببرند.

از آنجایی که فضای کریپتو به رشد خود ادامه می دهد، تثبیت خود به عنوان یک نام قابل تشخیص از اهمیت بالایی برخوردار است و کوین تلگراف اینجاست تا به شما کمک کند.

ثبت نام برای برنامه شتاب دهنده اکنون برای ساختن آینده Web3 با هم باز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا