اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

مشکلی نیست: بحران DCG احتمالاً شامل فروش زیادی نمی شود 

به گفته مایک نووگراتز، مدیرعامل هلدینگ دیجیتال گلکسی، مشکلات مالی مداوم گروه ارز دیجیتال احتمالاً فشار زیادی بر قیمت کریپتوها وارد نخواهد کرد.

مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال هولدینگ، نگرانی‌ها در مورد بحرانی که گروه ارز دیجیتال (DCG) و جنسیس با آن مواجه است را کاهش داد و گفت که اگرچه «خبر خوبی نیست»، اما «شامل فروش زیادی نمی‌شود».

در مصاحبه ای در ۱۰ ژانویه در CNBC’s Squawk Box، نووگراتز گفت که انتظار دارد ناکامی فعلی که DCG و شرکت های مرتبط با آن با آن روبرو هستند در سه ماهه آینده “بازی” شود.

@novogratz می‌گوید :

“چشم‌انداز #کریپتو وحشتناک نیست، اما عالی نیست. ما مشکلات نظارتی داریم که قبلاً نداشتیم. مردم هزینه‌ها را کاهش داده و از این دوره گذار جان سالم به در خواهند برد . “

“کریپتو از بین نمی رود. در حال حاضر بازار کاملاً تمیزی است.”

— Squawk Box (@SquawkCNBC) 10 ژانویه ۲۰۲۳

“هنوز برخی از اورهانگ ها وجود دارد – DCG و Genesis و Gemini – که در سه ماهه آینده ظاهر خواهند شد. نووگراتز گفت که این عالی نخواهد بود.”

“من فکر نمی کنم شامل فروش زیادی باشد، فقط خبر خوبی نیست.”

DCG یک شرکت بزرگ رمزنگاری است که به عنوان مالک و اپراتور Grayscale Investments، بزرگترین مدیر دارایی دیجیتال جهان شناخته می شود.

این شرکت همچنین مالک شرکت وام دهی نهادی جنسیس، شرکت مشاوره‌ای Foundry، صرافی ارزهای دیجیتال Luno و شرکت رسانه‌های رمزنگاری CoinDesk است.

نظر Novogratz کاملاً در تضاد با گزارش ۴ ژانویه از Arcane Research است که به سرمایه گذاران هشدار می دهد به “مشکلات مالی مداوم” در DCG توجه کنند زیرا نتیجه “می تواند به شدت بر بازارهای رمزنگاری تاثیر بگذارد.”

این شرکت استدلال می‌کرد که اگر DCG ورشکست شود، ممکن است شرکت مجبور شود دارایی‌ها را نقد کند و موقعیت‌های قابل توجهی را در Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) و سایر تراست‌های مرتبط با رمزارز بفروشد، که این امر بر قیمت‌های کریپتو فشار می‌آورد.

سرمایه گذاران باید به مشکلات مالی مداوم مربوط به گروه ارز دیجیتال (DCG) توجه کنند زیرا نتیجه می تواند به شدت بر بازارهای ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.

— تحقیقات محرمانه (@ArcaneResearch) 4 ژانویه ۲۰۲۳

با این حال، نووگراتز استدلال کرد که هر دو بیت کوینو اتر علیرغم «خبرهای بد زیاد» در چند ماه گذشته، “بسیار ثابت” باقی مانده اند و حتی طی چند روز گذشته شاهد افزایش بوده اند.

نووگراتز با اشاره به سرمایه گذارانی که در ماه های اخیر اهرم را فروخته یا کاهش داده اند، گفت: «در حال حاضر بازار کاملاً تمیزی است.»

زنگ هشدار برای اولین بار برای DCG و جنسیس در اواخر سال گذشته به صدا درآمد، پس از اینکه جنسیس در ۱۶ نوامبر برداشت‌های خود را متوقف کرد و دلیل آن «آشفتگی بی‌سابقه بازار» ناشی از سقوط FTX و Three Arrows Capital بود.

کامرون وینکلووس، یکی از بنیانگذاران جمینی، در نامه ای سرگشاده در تاریخ ۲ ژانویه به بری سیلبرت، مدیر عامل DCG، ادعا کرد که جنسیس متعلق به DCG هنوز وام ۹۰۰ میلیون دلاری خود را به جمینی بازپرداخت نکرده است، و این به دلیل بدهی DCG به جنسیس ۱.۶۷۵ میلیارد دلار است. .

در ۱۰ ژانویه، Winklevoss نامه دومی را نوشت، این بار به هیئت مدیره DCG، و مدعی شد که Silbert و DCG فقط «تظاهر می‌کنند» یک حفره ۱.۲ میلیارد دلاری را در ترازنامه جنسیس پر کنند. او گفت که سیلبرت برای اداره شرکت “ناشایست” است و خواستار برکناری او شد تا بلافاصله اجرایی شود.

تعلیق کوین بیس “کار درست” بود.

مدیر عامل گلکسی همچنین درباره تصمیم اخیر برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس برای کاهش ۲۰ درصد دیگر از نیروی کار خود به منظور کاهش بیشتر هزینه های عملیاتی، اظهار نظر کرد.

نووگراتز می‌گوید: «سال گذشته یک شکست بزرگ برای سهام‌های رشد و کریپتو بود، و بنابراین هر چیزی مرتبط با آن […] که هزینه‌های زیادی داشت و درآمد کاهش می‌یافت – چکش خورد.»

“من فکر می کنم که مدیران اجرایی [از جمله] برایان در کوین بیس و هر مدیر عامل منطقی، کار درستی انجام می دهند.”

نووگراتز گفت که چشم انداز کریپتو وحشتناک نیست، اما همچنین “عالی” نیست.

«ما مشکلات نظارتی داریم که قبلاً نداشتیم. ما برای بهبود و بازسازی روایت وقت داریم و بنابراین مردم هزینه ها را کاهش داده و از این دوره گذار جان سالم به در خواهند برد.»

۲۰۲۳ سالی است که شما می خواهید زنده بمانید و پیشرفت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا