اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

بازوی سرمایه گذاری سامسونگ برای راه اندازی ETF فیوچرز بیت کوین در بحبوحه افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاران هنگ کنگی اکنون می توانند از طریق فهرست جدید ETF سامسونگ که در ۱۳ ژانویه راه اندازی می شود، در معرض بیت کوین قرار بگیرند.

در هنگ کنگ، زنگ بیت کوین به صدا در می آید .

 Samsung Asset Management هنگ کنگ (SAMHK)، یکی از شرکت‌های تابعه بازوی سرمایه‌گذاری سامسونگ Samsung Asset Management، قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه، “Samsung Bitcoin Futures Active ETF” را در بازار سهام هنگ کنگ فهرست کند.

این اقدام در بحبوحه افزایش علاقه دولت و سرمایه گذاران نهادی در منطقه صورت می گیرد.

بورس اوراق بهادار هنگ کنگ

 

ETF یا صندوق قابل معامله در بورس، قیمت نقدی بیت کوین را با سرمایه گذاری در محصولات آتی بیت کوین فهرست شده در بورس کالای شیکاگو (CME) دنبال می کند.

ETF در درجه اول در معاملات آتی بیت کوین CME سرمایه گذاری خواهد کرد و برخی سرمایه گذاری ها در معاملات آتی CME میکرو بیت کوین انجام می شود.

در حال حاضر، هنگ کنگ تنها بازاری در آسیا است که می توان ETFهای آتی بیت کوین را در آن معامله کرد.

ETF آتی بیت کوین سامسونگ به ETF آتی ارز دیجیتال هنگ کنگ می پیوندد که در سال ۲۰۲۲ تجارت ۷۰ میلیون دلاری را آغاز کرد. بازارهای دیگر در سراسر جهان عبارتند از کانادا، ایالات متحده، استرالیا و برخی از کشورهای اروپایی مانند سوئیس.

پارک سونگ جین، رئیس بخش مدیریت دارایی سامسونگ هنگ کنگ، اظهار داشت:

هنگ کنگ تنها بازاری در آسیا است که ETFهای آتی بیت کوین در آن فهرست شده و در بازار نهادی معامله می شود. این یک گزینه جدید برای سرمایه گذارانی خواهد بود که به بیت کوین به عنوان یک محصول رقابتی علاقه مند هستند که نشان دهنده تجربه آنها در مدیریت ریسک است.

این فهرست ETF راه جدیدی را برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی برای قرار گرفتن در معرض بیت‌کوین ارائه می‌کند، که ممکن است به جذب سرمایه‌گذاران اصلی بیشتر به فضای ارزهای دیجیتال کمک کند.

با شهرت و قدرت برند سامسونگ، ETF می تواند گزینه جذابی برای سرمایه گذارانی باشد که به دنبال راهی برای سرمایه گذاری در بیت کوین بدون خرید و نگه داشتن مستقیم کلیدهای خصوصی خود هستند.

این اقدام سامسونگ در حالی صورت می گیرد که قیمت بیت کوین از ۱۸۰۰۰ دلار فراتر رفت که نشان دهنده افزایش بالقوه احساسات مثبت در میان معامله گران است.

سایر ارزهای دیجیتال نیز از این روند پیروی کرده و بهبودی را در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال ثبت کردند.

در سال ۲۰۲۲، Samsung Asset Management Hong Kong Limited دارایی ۱.۴ میلیارد دلاری را تحت مدیریت داشت، در حالی که برند شناخته شده جهانی سامسونگ همچنان به طور فعال در فضای رمزنگاری مشارکت دارد.

این شرکت کره جنوبی با ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار دارای کیف پول بلاک چین است در حالی که پرچمدار گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ دارای رمزنگاری از پیش نصب شده است.

ETF نشانه دیگری است که نشان می دهد این برند جهانی به دنبال سرمایه گذاری بر روی علاقه روزافزون به ارزهای دیجیتال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا