اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

هشدار کلاهبرداری: MetaMask به کاربران رمزارز در مورد مسمومیت آدرس هشدار می دهد

کلاهبرداران از آدرس های کیف پول تولید شده از مولد آدرس های بیهوده استفاده می کنند و با اولین و آخرین نویسه آدرس کیف پول قربانی خود مطابقت دارند.

به گفته تیم MetaMask، یک کلاهبرداری جدید آدرس کیف پول رمزنگاری که سعی می کند از بی دقتی کاربران استفاده کند، در حال افزایش است.

در اطلاعیه ای، MetaMask، ارائه دهنده کیف پول دیجیتال، به کاربران درباره یک «کلاهبرداری با مسمومیت با آدرس» هشدار داد، که در آن مهاجمان با ارسال توکن های ۰ دلاری به کیف پول کاربران، تاریخچه تراکنش ها را «مسموم» می کنند.

کلاهبرداران از آدرس های کیف پول تولید شده از مولد آدرس های بیهوده استفاده می کنند و با اولین و آخرین نویسه آدرس کیف پول قربانی خود مطابقت دارند. این باعث می شود که کاربران ناآگاه وجوه خود را به آدرس کپی اشتباه ارسال کنند.

کلاهبرداری جدیدی به نام “مسمومیت آدرس” در حال افزایش است. نحوه کار به این صورت است: پس از ارسال یک تراکنش معمولی، کلاهبردار یک توکن ۰ دلاری txn ارسال می کند و تاریخ txn را «مسموم» می کند. (۱/۳)

— پشتیبانی MetaMask (@MetaMaskSupport) 11 ژانویه ۲۰۲۳

در حالی که این تلاش به هکرها امکان دسترسی به کیف پول کاربران را نمی دهد، افرادی که ممکن است قبل از ارسال موجودی دارایی های دیجیتال، عادت به کپی کردن آدرس کیف پول خود از تاریخچه تراکنش ها داشته باشند، می توانند به طور بالقوه وجوه خود را به آدرس های کپی ارسال کنند.

به همین دلیل، ارائه‌دهنده کیف پول به کاربران هشدار داد که همیشه مراقب باشند و قبل از ارسال موجودی، تراکنش‌های خود را دوباره بررسی کنند.

این شرکت تاکید کرد که برای اطمینان از ارسال وجوه به کیف پول صحیح، بهتر است تک تک نویسه‌های آدرس کیف پول را بررسی کنید.

جدای از این، این شرکت توصیه کرد که کاربران کپی آدرس های کیف پول از تاریخچه تراکنش های خود را متوقف کنند و هنگام ارسال دارایی های دیجیتال از دفترچه آدرس خود استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا