اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

 قیمت “Cryptohouse” با دکور NFT کاهش می یابد، شخصیت شما را به عنوان یک NFT و موارد دیگر تغییر می دهد

مالک این خانه با مضمون رمزنگاری قیمت آن را طی چند ماه بیش از ۲۰ درصد کاهش داده است زیرا آنها برای فروش خانه تلاش می کنند.

کاهش علاقه به خانه ای با مضمون رمزنگاری شمال هالیوود

یک خانه دوستدار رمزنگاری در شمال هالیوود، لس آنجلس، ظاهراً برای فروش با مشکل مواجه است، زیرا این ملک در مدت کمی بیش از چهار ماه سه برابر کاهش قیمت داشته است.

به اصطلاح “Cryptohouse”، همانطور که بر روی تابلوی نئونی درخشان در آشپزخانه آن ذکر شده است، در اکتبر ۲۰۲۲ با قیمت ۱.۲ میلیون دلار برای فروش فهرست شد. از ۵ ژانویه، قیمت درخواستی آن اکنون ۹۴۹,۰۰۰ دلار است.

تابلوی نئون سفارشی چشمگیر هرگز به شما اجازه نمی دهد که دقیقا جایی که هستید را فراموش کنید

این خانه چهار تخته و سه حمام، نمایندگان فهرست را در شرح دارایی پلان بزرگ و روان خود می بیند که برای «سرمایه گذاران باهوش» ایده آل است.

به دلایل ناشناخته، توضیحات به انتخاب‌های کاغذدیواری خوش ذوق آن اشاره نمی‌کند، که شامل چندین توکن غیرقابل تعویض (NFT) از مجموعه کلاسیک Bored Ape Yacht Club و CryptoPunk می‌شود که در مناطق نشیمن و غذاخوری برجسته هستند.

مالک آینده می تواند منتظر توضیح انتخاب های منحصر به فرد دکور برای مهمانان شام باشد

 

این خانه همچنین دارای کاغذدیواری های مضمون در هر یک از چهار اتاق است که هر کدام یکی برای بیت کوین، اترو دوج کوین، با یک اتاق پر از مجموعه ای از توییت های رمزنگاری مثبت است.

 اتاق DOGE 

کسانی که می خواهند قبل از خرید امتحان کنند، حتی می توانند خانه را از طریق Airbnb اجاره کنند. اگرچه، عجله ای وجود ندارد زیرا در حال حاضر هیچ رزرو آینده ای ندارد.

شخصیت خود را به یک NFT تبدیل کنید و قلب خود را بر روی بلاک چین قرار دهید

پروژه ای NFT ها را به عنوان راهی برای نمایش بصری شخصیت یک فرد و کسب نتیجه در بلاک چین ارائه می کند.

Rubens DB، هنرمند ساکن تل آویو، مجموعه NFT “Psynesthesia” را با ۱۰۲۴ NFT ممکن که توسط نتایج یک تست شخصیت تولید شده است، راه اندازی کرد.

NFT های مبتنی بر چند ضلعی با توجه به ویژگی های شناسایی شده توسط آزمون و الگوریتم کدگذاری شده توسط DB تولید می شوند.

این فرآیند در نسخه ای به اشتراک گذاشته شده با Cointelegraph توضیح داده شده است:

« برای مثال، هر چه میزان رضایت بیشتر باشد، رنگ‌ها گرمتر می‌شوند. هرچه برون‌گرایی بیشتر باشد، ارتباطات بیشتر توسعه می‌یابد.»

هنر حاصل را می توان به عنوان یک NFT جمع آوری کرد. صاحب اصلی همچنین یک عکسبرداری در استودیوی روبنس دی بی در تل آویو دریافت می کند، جایی که آثار هنری آنها به صورت پرتره بر روی آنها نمایش داده می شود.

نمونه ای از NFT های تولید شده از تست های شخصیت

۱۰٪ از فروش به انجمن چند رشته ای برای مطالعات روانگردان، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در ایالات متحده با هدف افزایش درک مواد روانگردان اهدا می شود.

شرکت سرمایه گذاری NFT انگلستان فیشید می شود

NFT Investments، یک شرکت سرمایه گذاری مستقر در بریتانیا که در شرکت های مرتبط با NFT سرمایه گذاری می کند، گفت که هدف یک حمله فیشینگ بوده که منجر به از دست دادن دارایی های ۲۵۰,۰۰۰ دلاری شده است.

این شرکت در شبکه خبری بورس لندن در تاریخ ۱۲ ژانویه اعلام کرد که در حال “مدیریت یک حادثه امنیت سایبری” ناشی از حمله در ۹ ژانویه است.

ظاهراً مبلغ هک شده «کمتر از ۱ درصد» از ارزش خالص دارایی فعلی شرکت را نشان می دهد.

فاش نکرد که چه دارایی هایی به سرقت رفته اند یا مهاجمان چگونه امنیت ذخیره سازی سرمایه گذاری ها را به خطر انداخته اند .

چه بازار نزولی؟ همکاری Shiba Inu NFT در چند ثانیه به فروش می رسد

یک همکاری NFT بین Shiba Inu’s بر اساس توئیت ۱۴ ژانویه گروه بوگاتی، پروژه NFT “SHIBOSHIS” و شرکت کیف های دستی لوکس گروه بوگاتی در ۱۱۰ ثانیه فروخته شد.

 

WOW

به خانواده @Shibtoken برای فروش در ۱۱۰ ثانیه تبریک می‌گوییم!

نشانه شیب دوباره و دوباره تاریخ را تکرار می کند!

— Bugattigroup.eth MINT فروخته شد (@bugattigrp) 15 ژانویه ۲۰۲۳

گروه بوگاتی – که نباید با تولیدکننده خودروهای اسپرت لوکس Bugatti Automobiles اشتباه گرفته شود – مجموعه جدیدی از NFT ها را با طرحی با تم سگ ایجاد کرد و به کسانی که یک چمدان سفارشی منقش به NFT SHIBOSHIS منقوش کردند، پیشنهاد داد.

همکاری بین این دو همچنین باعث می شود که گروه بوگاتی مجموعه ای از کوله پشتی، کیف، چمدان و کیف پول با مضمون SHIBOSHIS ایجاد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا