اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

انتشار CO2 دوج کوین به دنبال همکاری ایلان ماسک ۲۵ درصد کاهش یافت

زمانی که ماسک از پذیرش پرداخت های بیت کوین برای تسلا عقب نشینی کرد، معتقد بود که Dogecoin – «حتی اگر به عنوان یک شوخی احمقانه ایجاد شده بود» – برای تراکنش ها مناسب تر است.

تحقیقات نشان می دهد که Dogecoin تنها memecoin در سال ۲۰۲۲ بود که به لطف مداخله توسعه دهندگان و ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا، ردپای CO2 خود را – معیاری کلیدی برای پذیرش جریان اصلی – تا ۲۵ درصد در یک سال کاهش داد .

یکی از دلایل اصلی که ماسک از پذیرش بیت کوین عقب نشینی کرد پرداخت برای تسلا انتشار CO2 بالا بود . در آن زمان، او بر این باور بود که Dogecoin – “حتی اگر به عنوان یک شوخی احمقانه ایجاد شده بود” – برای معاملات مناسب تر است .

با توجه به تلاش‌های پیشگیرانه ماسک و اعضای اکوسیستم Dogecoin، Dogecoin شاهد کاهش ۲۵ درصدی انتشار CO2 سالانه خود بود.

طبق تحقیقات Forex Suggest، دوج کوین با انتشار ۱۴۲۳ تن در سال ۲۰۲۱، ۱۰۶۳ تن در سال ۲۰۲۲ تولید کرد .

انتشار سالانه CO2 برای ارزهای دیجیتال برتر

در حالی که اتریوم پس از انتقال به مکانیزم اجماع اثبات سهام ، بیشترین کاهش در انتشار CO2 را در سال ۲۰۲۲ تجربه کرد ، انتشار سالانه آن ۸.۳ برابر Dogecoin را تحت الشعاع قرار داد.

کاهش ردپای CO2 و حمایت جامعه بزرگ، Dogecoin را به عنوان یک ابزار مالی قابل دوام در سال ۲۰۲۳ قرار داده است.

وقتی صحبت از عملکرد قیمت در طول سال در میان بازار نزولی ۲۰۲۲ می شود، DOGE بسیار بهتر از بسیاری از دارایی های برتر در بازار ارزهای دیجیتال است.

Memecoin به عنوان سومین عملکرد برتر در لیست ۱۰ پس از XRP ظاهر شدو BNB. DOGE همچنین از بزرگترین رقیب خود یعنی Shiba Inu پیشی گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا