اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

بیت کوین قبل از اینکه بازار نزولی جدید را پایین بیاورد پیش بینی می شود از ۳۰ هزار دلار عبور کند

تجزیه و تحلیل موج الیوت از QCP Capital نشان می دهد که پایین قیمت بیت کوین هنوز به پایین نرسیده است.

تحقیقات جدید پیش‌بینی می‌کند که ممکن است قبل از مشاهده فروش انبوه برای تکمیل بازار نزولی خود، بیت کوین ۵۰ درصد دیگر افزایش یابد.

شرکت بازرگانی QCP Capital در آخرین نسخه خبرنامه بازارهای عادی خود، ” The Crypto Circular ” هشداری تلخ به کسانی داد که معتقدند زمستان کریپتو به پایان رسیده است.

هشدار تحقیقات درباره “فروش نهایی موج ۵”

بیت کوین با حفظ سطوح حمایتی جدید که به طور ناگهانی در روند صعودی یک هفته ای خود به طور ناگهانی بازیابی شد، شگفت زده شد و تا کنون به ۲۱۶۵۰ دلار رسیده است.

علیرغم سوء ظن گسترده در مورد حرکت “طرح شده”، BTC/USD با این وجود خطوط روند کلیدی و نقاط قیمت روانشناختی را پس گرفته است.

برای QCP، هنوز مقدار زیادی سوخت برای ارسال جفت بالاتر وجود دارد، اما این به این معنی نیست که در کل بازار نزولی تمام شده و گرد و غبار گرفته شده است.

با به‌روزرسانی تحلیل‌های بلندمدت Elliott Wave، استدلال کرد که روند صعودی فعلی موج ۴ را برای بیت‌کوین تشکیل می‌دهد – که اساساً یک حرکت تسکین بازار نزولی است.

در این مقاله آمده است: «اشتباه نکنید، آنچه اکنون در بازارهای ریسک مشاهده می‌کنیم، ویژگی‌های Wave 4s است.

ما به دیدگاه خود پایبند هستیم که این جهش از پایین‌ترین سطح نوامبر ۲۰۲۲، فقط یک اصلاح موج ۴ است و ما یک فروش نهایی موج ۵ در پیش داریم.»

چنین تسلیم نهایی شوخی نیست. موج ۵، نمودار قبلی در دسامبر نشان داد که هم به معنای بیت کوین و هم اتر است و به طور بالقوه به زیر طبقه ۲۰۲۲ خود می رسد.

نمودار مشروح ETH/USD

 

در ادامه این خبرنامه آمده است: «توسعه‌ای که در حال حاضر در سال ۲۰۲۳ شاهد آن هستیم، در پارامترهای موج ۴ قرار می‌گیرد، حتی اگر برخی از سطوح فنی کوتاه‌مدت را به سمت بالا شکسته باشد و در نتیجه حرکت صعودی را افزایش دهد.»

تئوری موج الیوت بیان می کند که سطوح اصلاحی فیبوناچی ۲۰%، ۳۸.۲% و ۵۰% در موج ۴ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از آنجایی که بیت کوین تقریباً ۲۰% از پایین ترین سطح کلان اخیر اصلاح شده است، دو هدف قیمتی باقی مانده اکنون در بازی هستند: ۲۷۱۰۰ دلار و ۳۱۸۵۰ دلار.

QCP گفت: «از نظر فنی تا زمانی که این سطوح شکسته نشوند، موج ۴ هنوز در جریان است و موج ۵ نهایی برای این بازارها که پایین‌ترین سطح را بشکند، نباید رد شود.»

“بدون شک، تجارت درد در حال حاضر کمتر است.”

WEF با اقدامات متزلزل قیمت BTC همراه است

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد ، بیت کوین در روزهای اخیر رفتار معاملاتی «فقط بالا» خود را با مقداری تثبیت بسیار مورد نیاز عوض کرده است.

این امر با هراس ناشی از حذف صرافی بیتزلاتو توسط ایالات متحده کمک کرد ، این امر در بحبوحه نگرانی‌های نظارتی جدید شرکت‌کنندگان در مجمع جهانی اقتصاد که اکنون در داووس سوئیس در حال برگزاری است، درباره بیت‌کوین انجام شد.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD در زمان نوشتن این مقاله در ۱۹ ژانویه حدود ۲۰۸۰۰ دلار معامله می‌شد .


نمودار شمع ۱ ساعته 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا