اخبار گوناگون

بهترین مدل مو پسرانه یا مردانه

مدل موی مردان از زمان‌‌های گذشته تا به امروز همیشه در حال تغییر بود و نسبت به تحولات مد و فشن جلو می‌رفت. مدل‌های متفاوت مو‌های مردان، نشان‌دهنده شخصیت‌های متفاوت آن‌ها است. البته امروزه و در سال جدید، انواع مختلف و جذابی از مدل مو در میان مردم ترند شده است که پسران و مردان بسیاری از این ترندها پیروی می‌کنند. با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب به بررسی بهترین مدل مو پسرانه یا مردانه بپردازیم.

شفیع رسالت بزرگترین آموزش آرایشگری مردانه برای آموزش کراتین مو و آموزش گریم داماد در تهران می باشد.

نوشته های مشابه

مدل موی کوتاه

موی کوتاه برای برخی از مردان جذاب به نظر می‌رسد و با افزایش طرفداران مدل موی کوتاه، این مدل به یک ترند جهانی تبدیل‌شده است. شاید فکر کنید این مدل جذابیتی آن‌چنانی ندارد، اما باید بگویم جزوی از شیک‌ترین مدل موی مردان است.

۱. مدل ماهوتی

مدل موی ماهوتی از آن دسته مدل‌هایی است که در عین کوتاه بودن بسیار جذاب به نظر می‌رسد و استایل شما را شیک و برجسته می‌کند. در این مدل، موها کوتاه هستند اما کمی بلندی خود را حفظ کرده‌اند؛ به زبان دیگر دورنمای موها مدلی تخت و کوتاه را نمایش می‌دهد. مدل موی ماهوتی جزوی از بهترین مدل موی پسرانه یا مردانه است.

 در مدل ماهوتی ناحیه بغل سر کاملاً سفید شده و هرچه به ریشه موهای بالا نزدیک‌تر می‌شود، موها بلندتر شده است. البته در نوع دیگری از مدل موی ماهوتی دور سر کاملاً سفید است و نشانی از روند تدریجی در بلندی موها دیده نمی‌شود.

۲. مدل BUZZ

مدل موی باز نیز کوتاه است؛ به‌طوری‌که کوتاهی آن نسبت به مدل موی ماهوتی بسیار بیشتر است. در مدل باز، موها کاملاً کوتاه بوده و فقط مقدار کمی از آن‌ها به‌صورت تخت قابل‌مشاهده است. این مدل مو که بیشتر برای سربازان استفاده می‌شود امروزه به‌عنوان بهترین مدل موی پسرانه یا مردانه در میان مردم شناخته‌شده است.

برخی افراد برای زیبایی بخشیدن به مدل موی باز، ناحیه بغل سر را به‌تدریج تا رسیدن به گردن سفید می‌کنند. همچنین خط اندازی نزدیک به ریشه موهای بالاتر در این مدل مو بسیار مرسوم است.

مدل موی نسبتاً بلند

مدل موی نسبتاً بلند جزوی از مدل موی مردان است که نسبت به دیگر مدل‌ها بیشترین خواهان را در سراسر جهان از آن خود کرده است. در این مدل موها نه زیاد کوتاه است و نه زیاد بلند؛ بلکه در حد متوسط و ترکیبی از این دو است.

۱.مدل سزار

مدل موی سزار یکی دیگر از بهترین مدل موی پسرانه یا مردانه است که طی سال ۲۰۲۲ طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این مدل مو اکثراً برای نوجوانان و جوانان جذابیت بیشتری دارد و به استایل اسپرت و بَگ جان می‌بخشد. در این مدل، موها تقریباً به‌هم‌ریخته و رو به پایین هستند، همچنین مقداری از آن‌ها روی پیشانی می‌افتد. ناحیه بغل سر به‌تدریج رو به پایین رفته و سفید می‌شود. این مدل مو توسط ژولیوس سزار ابداع‌شده بود و در حال حاضر نماد شیک بودن مردان است.

۲. مدل بافت گندمی

مدل موی شاخه‌ای یا بافت گندمی به دلیل گسترده بودن در مدل دادن مو، از بهترین مدل موی پسرانه یا مردانه است. مدل موی بافت گندمی یک مدل فرانسوی است که در آن موها تقریباً لخت و پرحجم هستند، همچنین موها به سمت پایین متمایل شده و قسمتی از پیشانی را در برمی‌گیرند.

۳.مدل شرقی آیوی لیگ

مدل موی شرقی آیوی لیگ یکی از جذاب‌ترین مدل موی مردان در دو سال اخیر است و برای موهای کم‌حجم و کوتاه بسیار مناسب است. در این مدل، موها به سمت بالا شانه می‌شوند و گذاشتن فرق یک‌طرفه از مشخصه‌های این مدل مو است.

مدل موی بلند

برای داشتن بهترین مدل موی پسرانه یا مردانه باید حتماً یک‌بار مدل موی بلند را امتحان کنید. این مدل مو مناسب افرادی با موهای پرحجم و بلند است، که طرح‌های بسیار متنوعی را از آن خود می‌کند.

۱.مدل کوفی

مدل کوفی که به مدل حلقه‌ای نیز مشهور است، از آن دسته مدل‌هایی است که نه‌تنها برای موهای بلند بلکه برای موهای نسبتاً بلند نیز مناسب است. این مدل شباهت نسبی به مدل شرقی آیوی لیگ دارد. در ناحیه بغل سر موها به‌تدریج کم می‌شوند اما کاملاً سفید نمی‌شوند. همچنین در این مدل موی مردانه، موهای جلو کاملاً به سمت بالا شانه می‌شوند.

مدل موی کاملاً بلند یا افتاده

مدل موی مردانه کاملاً بلند که امروزه در بسیاری از جوانان با استایل اسپرت دیده می‌شود نیز از سری مدل‌های پرطرفدار در میان مردم است. این مدل مو به‌گونه‌ای است که اگر موهایتان را در پشت سرتان جمع کنید کاملاً بسته می‌شوند. مدل موی افتاده و فرق وسط که همان مدل موی جانی دپ است، برخی مواقع به‌صورت باز با ماسک و لباس‌های بَگ، یک ست خیره‌کننده به نمایش می‌گذارد. مدل موی افتاده که از بهترین مدل موی پسرانه یا مردانه است بیشتر مناسب افرادی با موهای لخت و نرم است.

مدل موی پف‌کرده یا پوش داده‌شده

مدل موی پف‌کرده از آن دسته مدل موی مردانه رایج در میان مردان است که اکثراً با لباس‌های رسمی ست می‌شود. این مدل مو که یک مدل کلاسیک محسوب می‌شود، پس از گذشت مدت‌ها در میان مردان بسیار محبوب و به یک مدل مدرن تبدیل‌شده است. در مدل پوش داده‌شده، موها به‌صورت پف‌کرده و به سمت بالا شانه شده‌اند؛ البته این مدل مو مناسب افرادی است که موهای بلند و ضخیم دارند. همچنین پرپشت بودن موها در این مدل حرف اول را می‌زند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم بروزترین و بهترین مدل موی پسرانه و مردانه را به شما معرفی کنیم، تا هنگام انتخاب مدل مو بتوانید به‌درستی مدلی متناسب با موهایتان را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا