اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

جنسیس به دنبال حل و فصل سریع اختلافات طلبکاران و خروج از ورشکستگی در ماه مه است

یک وکیل جنسیس خوشبین است که شرکت وام دهنده رمزارز بتواند اختلافات طلبکاران را قبل از پایان هفته حل کند و ظرف چهار ماه از روند ورشکستگی خارج شود.

یک وکیل شرکت ورشکسته وام‌دهنده کریپتو جنسیس خوش‌بین است که این شرکت بتواند اختلافات طلبکاران خود را در اوایل این هفته حل کند و این شرکت می‌تواند تا اواخر ماه می از روند رسیدگی به فصل ۱۱ خارج شود.

بر اساس گزارش رویترز، شان اونیل، وکیل جنسیس، این اظهارات را در جلسه اولیه ۲۳ ژانویه در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک بیان کرد .

او افزود جنسیس تا حدودی اطمینان دارد که اختلافات با طلبکاران را تا پایان هفته حل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز به دنبال تعیین میانجی از سوی قاضی خواهد بود، افزود:

«من که الان اینجا نشسته‌ایم، فکر نمی‌کنم به یک میانجی نیاز داشته باشیم. من بسیار خوشبین هستم.»

جنسیس در ۱۹ ژانویه درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ را داد. در آن زمان قبلاً یک طرح بازسازی به همراه مسیری برای دنبال کردن “فروش، افزایش سرمایه و/یا معامله سهام عدالت” داشت تا به طور بالقوه “در مالکیت جدید ظاهر شود.”

این ورشکستگی تقریباً دو ماه پس از آن اتفاق می‌افتد که جنسیس در ماه نوامبر برداشت‌های خود را به حالت تعلیق درآورد و دلیل آن آشفتگی بازار ناشی از ورشکستگی صرافی FTX بود.

قاضی شان لین مجموعه ای از درخواست های «روز اول» را که استاندارد در روند ورشکستگی است، پذیرفت، از جمله اجازه دادن به شرکت برای پرداخت حقوق به کارمندان و فروشندگان.

لین اضافه کرد که جنسیس نیازی به افشای نام مشتریان در لیست طلبکاران خود ندارد و دلیل آن نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی است.

لین حتی پیشنهاد کرد که وام دهنده به کاربران در مورد کلاهبرداری های احتمالی فیشینگ در صورتی که اسامی آنها بعداً عمومی شود هشدار دهد.

جنسیس گفت که دارایی‌های خود را با برنامه‌ای برای خروج از ورشکستگی خود در کمتر از چهار ماه در ۱۹ می، در حراج می‌فروشد.

گزارش داد که دارایی و بدهی کمی بیش از ۵ میلیارد دلار دارد و به بیش از ۱۰۰۰۰۰ طلبکار حداقل ۳.۴ میلیارد دلار بدهکار است.

تعلیق برداشت جنسیس در سال گذشته بر کاربران یک محصول بازدهی که تحت مدیریت آن به نام «Earn» از صرافی جمینی مدیریت می‌کرد، تأثیر گذاشت.

جمینی بزرگترین طلبکار جنسیس است و نزدیک به ۷۶۶ میلیون دلار بدهکار است.

بزرگترین بدهکار آن شرکت مادرش، Digital Currency Group (DCG) بود که حدود ۱.۶۵ میلیارد دلار به جنسیس بدهکار است – ۵۷۵ میلیون دلار وام سررسید در ماه مه و ۱.۱ میلیارد دلار سفته که در مدت ۱۰ سال سررسید می شود.

حتی اگر DCG با مشکلات مالی خود مواجه است ، ورشکستگی شامل DCG نمی شود. به طور مشابه، طبق جنسیس، نهادهای Genesis که مشتقات، معاملات نقدی، دلال-فروش و حضانت را اداره می کنند، بخشی از روند رسیدگی نیستند و به فعالیت خود ادامه می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا