اخبار گوناگون

با تکنیکی ارزشمند بیشترین ثروت را جذب کردم

 افراد ثروتمند در سراسر دنیا از رسیدن به خواسته‌ های خود هیچ ‌گاه دست نمی‌ کشند، بلکه با تلاشی خستگی ‌ناپذیر به سمت رسیدن به اهداف خود حرکت می‌ کنند. من که ایده ‌ی ثروت آفرینی در حوزه بچینگ را در ذهن داشتم توانستم با کسب مهارت ‌های عالی در این حوزه بسیار موفق عمل کنم و در مدت کوتاهی شاهد افزایش درآمد های خود بودم و ثروت را جذب زندگی ام کردم. در اینجا می توانید با سه نمونه ار این محصول آشنا شوید.

بچینگ سیمان

لازم به ذکر است که از مشخصات بارز وسیله بچینگ سیمان می توان به تولید بهینه، مدیریت اصولی زمان، مهندسی دقیق سیستم و تکنولوژی پیشرفته آن اشاره کرد. از محصولات بچینگ سیمان می توان مواردی مانند بتن معمولی، بتن روسازی، بتن حجیم و فراورده های بتنی مانند لوله و بلوک را بر شمرد. بچینگ سیمان قادر است بتن با کیفیت عالی و مهندسی شده را طبق سفارش مشتری با سرعت بالا تولید کند. همچنین این وسیله مانع از به هدر رفتن و نابودی مصالح ساختمانی می شود و حجم تولید روزانه این دستگاه بالاست.

بچینگ سیار

لازم به ذکر است که از ویژگی های وسیله بچینگ سیار می توان به اتصال مداوم دستگاه روی شاسی و بهبود فرایند پروژه های بتن ریزی اشاره کرد. تجهیزات این دستگاه بطور اتوماتیک و دیجیتالی قابلیت کنترل و تنظیم دارد و با داشتن محور و چرخ، به کمک تریلی حمل می شود. بچینگ سیار در پروژه های راه سازی بزرگ برای ساخت ایستگاه بتن در مدت زمان کوتاه به کار می رود. این وسیله دارای قابلیت جابجایی با کمک محور، نصب و راه اندازی آسان، تانکر ۳۰۰۰ لیتری و سیلوی ۵۰ تنی می باشد.

بچینگ دست دوم

لازم است بدانید که بچینگ ها هم به صورت نو و هم به صورت دست دوم به فروش می رسد که قطعاً خرید نمونه های بچینگ دست دوم برای ساختمان سازان به صرفه تر بوده است. همه ما می‌ دانیم که بتن مهمترین نوع مصالح ساختمانی است که اگر نباشد، هیچ پروژه ساختمانی به اتمام نخواهد رسید .در پروژه های بزرگ مانند پل یا سد سازی و ساختمان و برج های بزرگ، درست کردن بتن به صورت دستی کار سختی است؛ از این رو توسط بچینگ آماده سازی می شود. جنس بدنه بچینگ ها فلز ضد زنگ بوده که هیچ واکنشی با مصالح و سیمان نداشته و همچنین دارای ابعاد و اندازه های مختلفی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا