اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

Cointelegraph Top 100 رتبه دوم نسخه ۲۰۲۳ را نشان می دهد

نگاهی به ورودی شماره ۲ در لیست ۱۰۰ برتر Cointelegraph در سال ۲۰۲۳ بیندازید:

کوین تلگراف در لیست ۱۰۰ نفر برتر سال ۲۰۲۳ خود به رتبه دوم رسیده است : ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، که در سال ۲۰۲۲ تأثیر قابل توجهی داشت و انتظار می رود در سال ۲۰۲۳ به تأثیرگذاری بر فضای کریپتو ادامه دهد. بوترین بنیانگذار بلاک چین اتریوم بود که کاغذ سفید آن را نوشت.

اتریوم از آن زمان تا کنون تبدیل به یک نیروی مسلط در فضای رمزنگاری شده است، به طوری که دو بنیانگذار دیگر نیز در صدر ۱۰۰ تاپ برتر کوین تلگراف در سال ۲۰۲۳ قرار دارند – گاوین وود ، بنیانگذار Polkadot در رتبه ۵ و مدیر عامل ConsenSys جوزف لوبین در رتبه ۱۵ قرار دارند .

خود بلاک چین اتریوم در سپتامبر ۲۰۲۲ به دلیل پیش بینی و تکمیل ادغام سرفصل خبرها را به خود اختصاص داد – رویدادی که گذار آن را از اجماع اثبات کار به اثبات سهام نهایی کرد.

با کمک Buterin و دیگران، انتقال به PoS به این معنی است که بلاک چین اکنون باید به میزان قابل توجهی انرژی کمتری نسبت به استخراج PoW قبلی خود نیاز داشته باشد.

کوین تلگراف از سال ۲۰۲۰ هر سال لیست ۱۰۰ نفر برتر خود را تهیه می کند و بوترین هر سال در این لیست جایگاهی دارد.

او در سال ۲۰۲۰ در شماره ۵ قرار گرفت، در سال ۲۰۲۱ به شماره ۱۲ سقوط کرد و سپس در سال ۲۰۲۲ به شماره ۲۱ رسید . امسال او برگشته و بالاتر از همیشه در رتبه دوم قرار گرفته است.

کوین تلگراف اکنون کل لیست ۱۰۰ برتر سال ۲۰۲۳ خود را منتشر کرده است، به جز جایگاه شماره ۱، از مد دیجیتال در شماره ۱۰۰ تا بوترین در شماره ۲. این فهرست شامل انواع بازیکنان، از افراد و افراد گرفته تا مفاهیم است. آیا حدس و گمان در مورد نقطه شماره ۱ برای بزرگترین محرک صنعت است؟ به زودی متوجه شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا