اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

Circle قصد دارد نقدینگی از دست رفته در بانک سیلیکون ولی را با وجوه شرکتی پوشش دهد

طبق گزارش Circle، عملیات نقدینگی USDC “هنگامی که بانک‌ها صبح دوشنبه در ایالات متحده باز می‌شوند، به حالت عادی از سر گرفته می‌شوند و امکان بازخرید USDC را در ۱:۱ با دلار آمریکا فراهم می‌کنند.

این شرکت در بیانیه ای در ۱۱ مارس گفت که ناشر سیرکل قصد دارد از “منابع شرکتی” برای پوشش کسری ذخایر خود پس از تعطیلی بانک سیلیکون ولی استفاده کند .

این اطلاعیه پس از آن صورت گرفت که استیبل کوین در ۱۱ مارس ۱ دلار خود را از دست داد و تا ۰.۸۷ دلار معامله شد و سپس به آرامی دوباره به ۰.۹۸ دلار در زمان انتشار رسید.

پس از افشای ۳.۳ میلیارد دلار از ذخایر Circle در بانک سیلیکون ولی، استیبل کوین پیوند خود را از دست داد .

USD قیمت سکه به آرامی پس از جدا شدن از دلار آمریکا بهبود می یابد

 

سیلیکون ولی یکی از بزرگترین وام دهندگان در ایالات متحده و یک بازیگر اصلی برای شرکت های سرمایه گذاری است.

این بانک در ۱۰ مارس توسط دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا تعطیل شد و نگرانی ها در مورد آینده آن افزایش یافت. شرکت بیمه سپرده فدرال به عنوان گیرنده برای محافظت از سپرده های بیمه شده منصوب شد.

در این بیانیه، Circle تاکید کرد که سیلیکون ولی “یک شریک قابل احترام و قابل اعتماد برای اقتصاد نوآوری ایالات متحده است”، که “یک دوره بانکی کلاسیک را متحمل شد، بسیار شبیه به آنچه در طول بحران مالی در سال ۲۰۰۸ شاهد بودیم. تعداد کمی از بانک‌های سنتی نقدینگی کافی برای انجام این کار دارند. در برابر چنین دویدنی مقاومت کند.

SVB متحمل زیان های قابل توجهی شد که منجر به وضعیتی شد که در آن آنها مجبور به فروش دارایی های طولانی مدت برای پاسخگویی به تقاضای بازخرید شدند.

دوره تسویه این دارایی‌ها باعث کاهش نقدینگی کوتاه‌مدت شد که منجر به ورود FDIC برای اداره بانک شد.

سرنوشت SVB این آخر هفته توسط FDIC تعیین می شود و امیدواریم که آنها راه حلی بیابند که از دارایی های مشتریان ۱۰۰٪ محافظت کند.

USDC دومین استیبل کوین بزرگ است، با ارزش بازار بیش از ۴۲ میلیارد دلار تا ۳۱ ژانویه، که به عنوان وثیقه برای بسیاری از اکوسیستم های استیبل کوین عمل می کند.

کوین تلگراف گزارش داد که عمق آن تأثیر فوری بر سایر اکوسیستم های استیبل کوین داشت .

کوین تلگراف گزارش داد که کمتر از ۷۲ ساعت پس از فروپاشی بانک فناوری آمریکایی، تلاش های امدادی در جریان بود .

به گفته باب الیوت، مدیر ارشد سرمایه گذاری Unlimited Funds، “بانک های بزرگ فعالانه روی خرید کسب و کار svb کار می کنند.”

شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) 95 درصد از سپرده های بیمه نشده را به خریدار پوشش خواهد داد و “۵۰ درصد از بیمه نشده ها در هفته آینده پرداخت می شود.”

بر اساس آخرین گزارش حسابرسی Circle از ژانویه، USDC 100٪ توسط پول نقد و اوراق خزانه ایالات متحده پشتیبانی می شود ، با نزدیک به ۸.۶ میلیارد دلار توسط بانک های ایالات متحده تا ۳۱ ژانویه، که تقریباً ۲۰٪ از ذخایر آن را نشان می دهد.

۳۳ میلیارد دلار دیگر از ذخایر آن در خزانه های ایالات متحده نگهداری می شود که توسط BlackRock از طریق صندوق ذخیره Circle که به عنوان یک صندوق بازار پول دولتی ثبت شده و توسط BNY Mellon اداره می شود، نگهداری می شود. گزارش ژانویه دایره توسط شرکت حسابداری Big Four Deloitte بررسی و تایید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا