اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

بیت کوین تا ۱۰۰ هزار دلار بعدی؟نظر چارلز ادواردز چیست؟

چارلز ادواردز، مدیرعامل کاپریول می‌گوید بیت‌کوین در میانه‌ی یک «برگشت و حرکت معکوس» قرار دارد که نیاز به صعود جدی دارد.

یک تحلیلگر می گوید که در حال راه اندازی یک حرکت معاملاتی کلاسیک است که می تواند به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد.

چارلز ادواردز، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کاپریول، در توییتی در ۱۴ مارس، اقدام قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ را یک «برگشت و تغییر» نامید.

ادواردز در مورد قیمت BTC:
قیمت BTC این هفته از ۲۶۰۰۰ دلار عبور کرد و به بالاترین حد خود در ۹ ماه گذشته رسید ، BTC/USD در میانه بهبودی است که قبلاً به ندرت دیده شده بود.

علیرغم کاهش قیمت کمتر از ۲۵۰۰۰ دلار در زمان نگارش مقاله، بازه‌های زمانی طولانی‌تر تحلیلگران را پس از بازار خرس وحشیانه ۲۰۲۲ هیجان زده کرده است.

برای ادواردز، بیت کوین در سال ۲۰۲۳ مستقیماً از کتاب های درسی بازار خارج شده است. او معتقد است که بزرگترین ارز رمزنگاری شده در تلاش است تا یک «الگوی معکوس حرکتی» را انجام دهد.

مرحله پایین دست انداز و اجرا توسط منبع سرمایه گذاری Wealthy Education به صورت زیر تعریف می شود:

«پایین معکوس با ضربه و دویدن یک الگوی معکوس صعودی است که با یک سری قله های نزولی شروع می شود. سفته بازی بیش از حد قیمت ها را تا رسیدن به پایین ترین حد کاهش می دهد. سپس اکشن قیمت جهت را به سمت بالا معکوس می کند و پایان روند نزولی را نشان می دهد.»

نمودارهای همراه، پدیده bump and run را توصیف می‌کنند، BTC/USD را در مراحل آخر شکست روند نشان می‌دهد و تلنگر مقاومت/حمایت کلیدی را تثبیت می‌کند.

آنچه بعد اتفاق می افتد – به اصطلاح “سربالایی” – به جفت یک هدف شش رقمی می دهد.


نمودار مشروح BTC/USD

 

با این وجود، ادواردز اذعان داشت که مانند هر الگوی نمودار، جهش و اجرا ممکن است “شکست بخورد” و نباید به عنوان مبنایی برای استراتژی معاملاتی یا سرمایه گذاری استفاده شود.

مقاومت کلیدی قیمت بیت کوین در پیش است. برای دیگران، ارزش گذاری بی‌سابقه قیمت بیت کوین یک فانتزی است.

درست بالاتر از قیمت لحظه ای فعلی، ناحیه ای از مقاومت سنگین قرار دارد که گاوهای بیت کوین تاکنون نتوانسته اند بر آن غلبه کنند. میانگین متحرک کلیدی (MA) در بازه های زمانی هفتگی نیز بدون چالش باقی می ماند.

معامله گر و تحلیلگر Rekt Capital در مورد تعامل فعلی بین BTC/USD و MA 200 هفته ای استدلال می کند : “بهترین سناریو برای BTC شکستن ۲۰۰ MA در این حرکت فعلی است .”

او نشان داد که ردهای قبلی ضررهای دو رقمی را به همراه داشته است.

او ادامه داد: واضح است که ۲۰۰ MA به عنوان مقاومت در حال تضعیف است. با این حال، اگر رد ۲۰۰ MA هر بار ۱۰ درصد کاهش یابد، چه؟

“اگر BTC نتواند به زودی ۲۰۰ MA را بشکند، آیا BTC می تواند ۱۲-٪ را رد کند؟”

نمودار مشروح BTC/USD

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا