اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

FDIC از خریداران Signature خواست تا تمام تجارت رمزنگاری را متوقف کنند

طبق گزارش‌ها، تنظیم‌کننده‌های FDIC از هر خریدار Signature خواسته است تا با صرف نظر از تمام تجارت ارزهای دیجیتال در بانک موافقت کند.

طبق گزارش ها، شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) از نجات دهندگان احتمالی برخی از بانک های شکست خورده ایالات متحده خواسته است که از هیچ خدمات رمزنگاری پشتیبانی نکنند.

رویترز گزارش داد که تنظیم کننده های FDIC از بانک هایی که علاقه مند به خرید وام دهندگان شکست خورده ایالات متحده مانند بانک سیلیکون ولی (SVB) و Signature Bank هستند خواسته اند تا پیشنهادات خود را تا ۱۷ مارس ارائه کنند .

این گزارش به نقل از دو منبع آگاه اشاره می‌کند که این مقام فقط پیشنهادهایی را از بانک‌هایی می‌پذیرد که دارای منشور بانکی موجود هستند و وام دهندگان سنتی را بر شرکت‌های سهام خصوصی ترجیح می‌دهند.

هدف FDIC فروش کل کسب‌وکارهای SVB و Signature است، در حالی که اگر فروش کل شرکت اتفاق نیفتد، می‌توان پیشنهادهایی را برای بخش‌هایی از بانک‌ها در نظر گرفت.

FDIC همچنین هر خریدار Signature را ملزم کرده است که با صرف نظر از تمام تجارت ارزهای دیجیتال در بانک موافقت کند.

Signature مستقر در نیویورک یک بانک بزرگ دوستدار رمزنگاری در ایالات متحده است. این بانک به‌خاطر شراکت‌های بسیاری در صنعت کریپتو ، خدمات شرکت‌هایی مانند صرافی Coinbase، صادرکننده استیبل کوین Paxos Trust، متولی ارزهای دیجیتال BitGo ، و وام‌دهنده ورشکسته رمزارز سلسیوس – در میان دیگران، شناخته شده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که تام ایمر، نماینده ایالات متحده، نامه ای به FDIC ارسال کرده و در آن ابراز نگرانی کرده است که دولت فدرال در حال «سلاح» کردن مسائل پیرامون صنعت بانکداری برای دنبال کردن رمزارزها است.

ایمر در نامه ای به مارتین گرونبرگ، رئیس FDIC، گفت:

«این اقدامات برای تسلیح سازی بی ثباتی اخیر در بخش بانکی، که توسط مخارج فاجعه بار دولت و افزایش بی سابقه نرخ بهره کاتالیز می شود، عمیقاً نامناسب است و می تواند منجر به بی ثباتی مالی گسترده تر شود.»

امروز، نامه‌ای به گرونبرگ، رئیس FDIC ارسال کردم که در آن گزارش‌هایی مبنی بر اینکه FDIC در حال استفاده از بی‌ثباتی اخیر در بخش بانکی برای پاکسازی فعالیت‌های رمزنگاری قانونی از ایالات متحده است.

— تام ایمر  ۱۵ مارس ۲۰۲۳

وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک رسما تعطیل شد و در ۱۲ مارس Signature را بر عهده گرفت و FDIC را به عنوان گیرنده منصوب کرد.

برای محافظت از سپرده گذاران، FDIC تمام سپرده ها و بیشتر دارایی های Signature Bank را به Signature Bridge Bank، بانکی با خدمات کامل که توسط FDIC اداره می شود، به عنوان بازاریاب این موسسه به پیشنهاد دهندگان بالقوه، منتقل شد.

به گفته بارنی فرانک، یکی از اعضای سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده، تنظیم کننده های نیویورک بانک Signature را علی رغم عدم ورشکستگی تعطیل کردند .

فرانک حدس می‌زد که این اقدام برای نشان دادن قدرت بر صنعت کریپتو است، زیرا یک پیام بسیار قوی ضد رمزنگاری است.

با این حال، FDIC در ژانویه اعلام کرد که سازمان‌های بانکی را از ارائه خدمات بانکی به مشتریان «هر کلاس یا نوع خاصی، طبق قانون یا مقررات» منع نکرده است.

گزارش‌های بعدی حاکی از آن بود که جوزف دپائولو، مدیر عامل Signature و استفان وایرمسکی، مدیر مالی ارشد، با ادعای دروغینی که بانک از نظر مالی قوی است ، تنها سه روز قبل از تعطیل شدن، کلاهبرداری کرده‌اند .

همچنین گزارش شده است که این بانک به اتهام پولشویی مورد بازجویی قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا