اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

Doodles دیگر یک پروژه NFT نیست، Playboy تمام درآمدهای NFT و موارد دیگر را در نظر می گیرد

Doodles پروژه NFT به دنبال فراتر رفتن از یک پروژه NFT است و قصد دارد به یک “فرانچایز رسانه ای پیشرو” تبدیل شود.

بحران هویت: یکی از بنیانگذاران doodles می گوید که این یک پروژه NFT نیست

یکی از بنیانگذاران پروژه doodles توکن غیرقابل تعویض (NFT) می‌گوید که از یک «پروژه NFT» به یک «فرانچایز رسانه‌ای پیشرو» تبدیل می‌شود.

(فرانچایز (Franchise) یکی از روش‌های گسترش کسب و کار است. در این روش مالک یک برند، با شخصی دیگر قراردادی را ثبت می‌کند که طبق این قرارداد، طرف دوم مجوز استفاده از دانش تخصصی، موجودی محصولات، استراتژی‌های بازاریابی و پشتیبانی سایت و مشتری را به‌دست می‌آورد.)

در پستی در ۱۸ مارس در Discord، یکی از بنیانگذاران doodle، جردن کاسترو – که با نام مستعار “poopie” آنلاین است – گفت که می خواهد از دلالان مالی دور شود.

کاسترو گفت:ما در تلاش هستیم تا از یک استارتاپ به یک امتیاز رسانه ای پیشرو تبدیل شویم.  ما دیگر یک پروژه NFT نیستیم.

پست Discord کاسترو توضیح می دهد که ابله ها تبدیل به یک امتیاز رسانه ای می شوند

 

Doodles در اکتبر ۲۰۲۱ راه اندازی شد و طبق دور بودجه سپتامبر ۲۰۲۲ به ارزش ۷۰۴ میلیون دلاری رسیده است . این مجموعه همچنین دارای نوازنده نمادین فارل ویلیامز به عنوان مدیر ارشد برند است.

در ادامه، کاسترو گفت که doodles بر روی “وفادارترین مجموعه‌داران” خود تمرکز خواهد کرد و منابع را برای “راضی کردن کسانی که دارای انگیزه‌های مالی هستند” خرج نمی‌کند.

بسیاری در توییتر با تغییر ظاهری تمرکز مشکل داشتند و به مشکلات دیگری که در مورد پروژه احساس می‌شد، مانند عدم ارتباط اخیر و افت NFT در ۱۶ مارس اشاره کردند.

با این حال، برخی از این حرکت با دانیل تنر، بنیانگذار استارت‌آپ NFT حمایت کردند وی در توییتی نوشت : «هرچه سریع‌تر از شر اصطلاح «پروژه NFT» خلاص شویم، بهتر است» و اضافه کرد که چنین پروژه‌هایی «همه استارتاپ/کسب و کار هستند».

کاسترو بعداً در توئیتی به این انتقاد پاسخ داد و تمرکز جدید خود را دوچندان کرد، اما گفت: «به استفاده از فناوری NFT به‌عنوان بافت همبند بین هر کاری که انجام می‌دهیم ادامه خواهد داد».

“doodles یک پروژه NFT نیست”

این درست است. اما چیزی که همچنین درست است این است که من حرفه خود را وقف بلاک چین کرده ام. من هرگز از پیگیری وعده های این فناوری به جهان دست نمی کشم. doodles به عنوان یک NFT شروع شد…

— poopie (@poopie) 16 مارس ۲۰۲۳

او افزود که هدف این است که «فراتر از چرخه‌های سوداگرانه باطل» با «وارد کردن کاربران با انگیزه ذاتی»، حل مشکلات واقعی و عرضه محصولات با بازار مناسب، تکامل پیدا کند.

مجموعه جدید یوگا لبز بیش از ۱۰ میلیون دلار تولید می کند

مجموعه NFT Yuga Labs بار دیگر با مجموعه جدیدی از NFT که در مرحله بعدی بازی وب “Dookey Dash” خود تولید کرده است، میلیون ها دلار به دست آورده است.

در ۱۵ مارس، کسانی که یک NFT Sewer Pass ساخته بودند که در ابتدا برای بازی Dookey Dash لازم بود، به «احضار» دعوت شدند تا پاس‌های خود را بسوزانند تا یک NFT از مجموعه جدیدی به نام HV-MTL یا هوی متال برش دهند.

مجموعه جدید دارای ۳۰۰۰۰ NFT است که شبیه مکعب های رباتیک هستند که بعداً طبق توضیحات مجموعه OpenSea یک “مکانیک” را نشان می دهد .

این مجموعه پس از سقوط در بازار ثانویه رشد کرده است. داده‌های OpenSea نشان می‌دهد که قیمت کف فعلی در ۲.۳ ETH، حدود ۴۰۰۰ دلار است و حجم کل معاملات به بیش از ۶۰۵۰ ETH، معادل حدود ۱۰.۳ میلیون دلار رسیده است.

با تعیین درآمد سازنده یوگا به ۵٪، این پروژه در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰۰۰ دلار برای شرکت درآمد داشته است.

کسانی که این مجموعه را زودتر ساخته بودند، مشکلات مربوط به خروجی فرآیند را گزارش کردند، اما یوگا با به روز رسانی مجموعه، این مشکل را ظرف چند ساعت شناسایی و برطرف کرد .

برخی از طراحان اولیه NFT های جدید مشکلاتی را گزارش کردند که به اصطلاح “ویژگی های همراه” ظاهر نشدند.

Coinbase یک فروشگاه یک‌جا برای سازندگان NFT راه‌اندازی می‌کند

بازوی صرافی ارز دیجیتال Coinbase در بازار NFT یک «Creator Hub» جدید ارائه کرده است که مجموعه‌ای از ابزارها را در اختیار سازندگان NFT قرار می‌دهد تا مجموعه‌ای را راه‌اندازی و بازاریابی کنند.

Coinbase NFT در تاریخ ۱۶ مارس اعلامیه ای را در توییتر منتشر کرد و از این مرکز به عنوان یک فروشگاه یک مرحله ای نام برد و یک نمای کلی از اسباب بازی های جدید در دسترس سازندگان ارائه کرد.

قابلیت‌های این ابزار ظاهراً می‌تواند یک مجموعه NFT را در سه مرحله راه‌اندازی کند، فروش را در Discord دنبال کند و یک مجموعه NFT را در یک وب‌سایت جاسازی کند.

ویژگی های دیگر شامل توانایی ایجاد تجربه های دروازه ای فقط برای دارندگان NFT به همراه ابزارهای مربوط به تجزیه و تحلیل کیف پول های نگهدارنده بود.

ظاهراً این اولین بار در مدتی است که Coinbase NFT به روز رسانی قابل توجهی را برای پلتفرم خود منتشر می کند.

یکی از کاربران در پاسخ به این اعلامیه نوشت: «خوشحالم که می بینم هنوز زنده هستید و لگد می زنید. برای یک لحظه فکر کردیم که شما مرده اید.»

سایر اخبار NFT

ابزارهای خالق NFT آشکارا بسیار خشمگین هستند زیرا Salesforce غول نرم‌افزار به‌عنوان سرویس نیز پلتفرمی به نام Salesforce Web3 را برای کمک به شرکت‌ها در ایجاد، مدیریت و استقرار پایدار NFT‌ها اعلام کرد.

بدون اینکه دقیقاً دلیل آن را بیان کند، Formfunction – یک بازار NFT بومی سولانا – گفت که پس از یک سال کارکرد تا پایان ماه مارس، کار خود را تعطیل خواهد کرد . با این حال، کرکره آن به عنوان قیمت سولانا است و حجم معاملات NFT در همان دوره کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا