اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

FSC ناظر تایوان اختیارات مقررات مربوط به کریپتو را به عهده می گیرد

طبق گزارش‌ها، قانون‌گذاران تایوانی انتظار دارند تا پایان ماه مارس یا آوریل، چارچوب قانونی رمزارز را نهایی کنند.

به گفته رئیس این مرجع، کمیسیون نظارت مالی تایوان (FSC) به تنظیم کننده اصلی ارزهای دیجیتال در این کشور جزیره ای تبدیل خواهد شد.

یونایتد دیلی نیوز محلی گزارش داد، رئیس FSC، هوانگ تین-مو، اعلام کرده است که تنظیم کننده نظارت بر صنعت کریپتو در تایوان را بر عهده خواهد گرفت.

هوانگ در ۲۰ مارس در پارلمان تایوان، یوان قانونی، در مورد مقررات ارزهای دیجیتال در جمهوری چین (ROC) سخنرانی کرد.

او خاطرنشان کرد که چارچوب نظارتی آتی کریپتو FSC شامل قوانین و سیاست‌های اصلی، از جمله جداسازی دارایی‌های مشتری از وجوه شرکت و شیوه‌های حفاظت از سرمایه‌گذار خواهد بود.

این مقام تصریح کرد که FSC در حال حاضر توسط بالاترین نهاد اداری کشور – یوان اجرایی – برای نظارت بر پرداخت‌ها و تراکنش‌ها در بازار کریپتو دستور داده شده است.

هوانگ تاکید کرد که سایر دارایی‌های مرتبط با صنعت، مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ممکن است تحت نظارت FSC قرار نگیرند.

رئیس FSC هوانگ تین مو

هوانگ همچنین خاطرنشان کرد که FSC در ابتدا توجه ویژه ای به اصول خود تنظیمی در صنعت ارزهای دیجیتال در تایوان خواهد داشت. این مقام افزود که این مقام از دستورالعمل های یوان اجرایی پیروی خواهد کرد.

طبق گزارش خبرگزاری مرکزی تایوان، قانونگذاران تایوانی انتظار دارند که تا پایان ماه مارس یا آوریل یک چارچوب قانونی مربوط به رمزارزها را توسعه و تصویب کنند.

بنا بر گزارش ها، برنامه مقدماتی فعلی با هدف قرار دادن مقررات NFT ها تحت نظارت وزارت امور دیجیتال است.

این خبر در حالی منتشر می شود که تایوان با تنش های مداوم با چین مواجه است و دولت چین تایوان را به عنوان یک استان جدا شده در نظر می گیرد که متعهد شد آن را تحت کنترل خود قرار دهد.

برخلاف برخی از حوزه های قضایی دوستدار رمزنگاری در منطقه آسیا و اقیانوسیه، مانند هنگ کنگ یا سنگاپور، چین به عنوان یک کشور اصلی ضد رمزنگاری ظاهر شده است و در سال ۲۰۲۱ رمزارزها را ممنوع کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا