اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

بررسی هزینه زندگی انجمن بانکداری استرالیا فشار بانک را نشان می دهد

تجزیه و تحلیل تورم فزاینده و سقوط همزمان بانک سیلیکون ولی ثابت کرد که بیش از ۱۸۶ بانک در ایالات متحده در خطر تعطیلی مشابه در صورت تصمیم سپرده گذاران به برداشت همه وجوه قرار دارند.

انجمن تجاری صنعت بانکداری استرالیا – انجمن بانکداری استرالیا (ABA) – برای بررسی دقیق تأثیر همه‌گیری کووید-۱۹، محدودیت‌های زنجیره تأمین جهانی، تنش‌های ژئوپلیتیکی و موارد دیگر بر استرالیایی‌ها، تحقیقی درباره هزینه زندگی آغاز کرد.

تجزیه و تحلیل تورم فزاینده و سقوط همزمان سه بانک سنتی اصلی – بانک سیلیکون ولی (SVB)، بانک سیلورگیت و بانک sign – اخیراً ثابت کرد که بیش از ۱۸۶ بانک در ایالات متحده در معرض خطر تعطیلی مشابه در صورت تصمیم سپرده گذاران برای برداشت هستند.

همه وجوه هدف تحقیق ABA شناسایی راه‌هایی برای کاهش هزینه زندگی در استرالیا و پاسخ سیاست مالی دولت است.

شاخص قیمت مصرف کننده، درصد تغییر نسبت به فصل مشابه در سال قبل، دسامبر ۲۰۱۲ – دسامبر ۲۰۲۲

ABA اذعان کرد که بسیاری از استرالیایی‌ها برای تطبیق با هزینه‌های زندگی بالاتر تلاش می‌کنند، در حالی که ممکن است برای برخی آسان‌تر باشد، و افزود:

ABA خاطرنشان می‌کند که اکثر مشتریان هزینه بالاتر زندگی و تعهدات وام مسکن خود را با تغییر الگوی مخارج خود، اعمال پس‌اندازهای انباشته خود در بازپرداخت‌های بالاتر با پیش‌بینی نرخ‌های وام بالاتر یا تامین مالی مجدد وام مسکن خود مدیریت می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین فشارها برای بانک‌ها زمانی بود که شهروندان از وام مسکن با نرخ ثابت به نرخ متغیر تغییر مسیر دادند.

با این حال، ABA از مشتریان خواست که فعال باشند و اطمینان حاصل کنند که بهترین معامله را برای خدمات بانکی خود دریافت می کنند.

نسبت پس انداز خانوار، دسامبر ۲۰۱۴ تا دسامبر ۲۰۲۲

اجاره ملک در سراسر استرالیا نیز با عادی شدن بازارها پس از پایان محدودیت های COVID-19 شاهد افزایش مداوم بوده است.

شهروندانی که مشکلات مالی را تجربه می کنند می توانند با بانک های خود تماس بگیرند و کمک هایی از جمله معافیت از هزینه ها، افزایش سقف اعتبار اضطراری و به تعویق انداختن بازپرداخت وام های برنامه ریزی شده دریافت کنند.

در کنار این تلاش برای مهار استرالیایی‌ها در برابر افزایش تورم فیات، بانک مرکزی استرالیا و وزارت خزانه‌داری جلسات خصوصی با مدیران کوین‌بیس برگزار کرده‌اند و بحث‌هایی پیرامون آینده مقررات ارزهای دیجیتال در استرالیا می‌چرخد.

سخنگوی RBA تأیید کرد که Coinbase در اواسط مارس با بخش سیاست پرداخت و ثبات مالی RBA “به عنوان بخشی از ارتباط مداوم بانک با صنعت” ملاقات کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا