اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

چگونه تجارت خودکار به مبتدیان کمک می کند مانند حرفه ای ها تجارت کنند

بیاموزید که چگونه ربات‌های معاملاتی رمزنگاری خودکار می‌توانند به کاهش تأثیر احساسات بر تجارت کمک کنند.

آمار نشان می دهد که اکثریت قاطع معامله گران شکست می خورند. در حالی که رقم ۹۵درصد توسط Tradeciety در رابطه با دارایی‌های سنتی رایج شد، همین امر در مورد معاملات ارزهای دیجیتال نیز صادق است.

این بدان معناست که تنها حدود ۵ درصد از کل معامله گران پول دارند. یکی از دلایل شکست معامله گران اغلب به احساسات مربوط می شود و با توجه به نوسانات بالای بازار، سوء مدیریت احساسات در معاملات ارزهای دیجیتال تشدید می شود.

به عنوان یک معامله گر، سرکوب احساسات در هنگام تصمیم گیری معاملات می تواند چالش برانگیز باشد .

ترس از دست دادن، اضطراب از دست دادن سرمایه، و تمایل به حفظ موقعیت های از دست دادن، همگی پاسخ های احساسی رایجی هستند که می توانند منجر به رفتارهای تجاری تکانشی و غیرمنطقی شوند.

راه های مختلفی برای به حداقل رساندن تأثیر روانشناسی بر تجارت وجود دارد. یکی از آنها روی آوردن به تجارت رمزنگاری خودکار است که شامل استفاده از نرم افزار ویژه ای است که معمولاً به آن ربات می گویند .

در حالی که بسیاری از تازه واردان در مورد ربات‌ها شک دارند و ممکن است آنها را با کلاهبرداری مرتبط کنند، بازار کریپتو در واقع تحت سلطه معاملات خودکار است و بسیاری از ربات‌ها به عنوان آربیتراژور در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز (DEX) عمل می‌کنند.

چگونه از معاملات خودکار با سیگنال های معاملاتی بیشترین بهره را ببرید

ربات‌های معاملاتی کریپتو برنامه‌های نرم‌افزاری هستند که شرایط بازار را رصد می‌کنند و معاملات را بر اساس الگوریتم‌های از پیش تعیین‌شده انجام می‌دهند و امکان معاملات خودکار و با فرکانس بالا را فراهم می‌کنند.

بازارهای مالی سنتی چندین دهه است که از سیستم های معاملاتی خودکار استفاده می کنند.

در واقع، طبق گفته دویچه بانک، ۹۰ درصد معاملات آتی سهام و ۸۰ درصد معاملات سهام نقدی توسط الگوریتم‌هایی بدون هیچ گونه ورودی انسانی انجام می‌شود. ربات ها در بازار کریپتو نیز به طور فزاینده ای محبوب می شوند.

برخی از ربات‌های معاملاتی با ادغام سیگنال‌های معاملاتی رمزنگاری فراتر می‌روند. برای کسانی که آشنایی ندارند، سیگنال‌های معاملاتی کریپتو هشدارها یا توصیه‌هایی هستند که زمان خرید یا فروش یک دارایی دیجیتال خاص را نشان می‌دهند.

هدف از سیگنال‌های معاملاتی کریپتو کمک به سرمایه‌گذاران در تصمیم‌گیری آگاهانه، معمولاً بر اساس شاخص‌های تحلیل تکنیکال است.

سیگنال ها ممکن است شامل اطلاعاتی در مورد نقاط ورود و خروج یک معامله، دستورات توقف ضرر و سایر داده های مرتبط برای هدایت اقدامات سرمایه گذار باشد.

با ادغام سیگنال های معاملاتی، ربات ها می توانند عملکرد و دقت خود را بهبود بخشند. یکی از بهترین منابع برای سیگنال‌های سفارشی، TradingView ، یک پلتفرم تحلیل تکنیکال پیشرو برای انواع دارایی‌ها، از جمله رمزارز است.

این پلتفرم به کاربران پیشرفته این امکان را می دهد تا نشانگرها و سیگنال های سفارشی ایجاد کنند که در نهایت می توانند توسط ربات ها یکپارچه شوند.

یکی از راه حل های معاملاتی خودکار که سیگنال های TradingView را ادغام می کند ربات هوشمند TradeSanta است . کاربران می توانند سیگنال های TradingView را برای شروع یا بستن معاملات در حین پیکربندی ربات اعمال کنند.

Image_0

این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد تا حساب‌های ارز دیجیتال موجود خود را با کلیدهای API متصل کرده و ربات‌های رمزنگاری خود را فوراً ایجاد کنند.

این صرافی از همه صرافی های اصلی از جمله بایننس، کراکن، بای بیت، کوین بیس، OKX، Huobi و HitBTC پشتیبانی می کند.

این بدان معناست که معامله گران می توانند استراتژی های ربات خود را با صدها ارز، از جمله بیت کوین، اتریوم،کاردانو،دوج کوین و سولانا پیاده سازی کنند.

با TradeSanta، کاربران می‌توانند از ربات‌ها و استراتژی‌های الگوریتمی برای تجارت ارزهای دیجیتال مانند حرفه‌ای‌ها بدون داشتن تجربه لازم استفاده کنند.

معامله گران تازه کار در برابر رفتارهای غیرمنطقی آسیب پذیرتر هستند و برنامه های معاملاتی خودکار مانند این ممکن است راه حل مناسبی باشند.

علاوه بر این، این پلتفرم دارای یک رابط کاربر پسند، خدمات مشتری پاسخگو و بسیاری از راهنماها و آموزش های ویدیویی مفید است.

برای کاربران باتجربه تر، TradeSanta مزایای تجارت ربات را با انعطاف پذیری سیگنال های تجاری سفارشی ترکیب می کند، که از شاخص های TradingView سفارشی برای راه اندازی و بستن معاملات ربات استفاده می کند.

معامله گران پیشرفته همچنین فرصتی برای استفاده از ابزارهای معاملاتی مانند سود برداشت ساده و انتهایی ، استاپ ضرر و توقف ضرر دارند.

برخی از محبوب‌ترین ربات‌های این اپلیکیشن، ربات‌های دنبال‌کننده روند هستند، که بر اساس جهت‌گیری بازار، خرید و فروش می‌کنند و هدفشان انجام معاملات در زمان بهینه است.

علاوه بر این، یک بازار برای تجارت اجتماعی نیز در TradeSanta موجود است. معامله‌گران می‌توانند استراتژی‌ها را برای بازارهای نقدی و آتی و تنظیمات از معامله‌گران با تجربه کپی کنند.

چگونه ربات های کریپتو احساسات را در معاملات کریپتو برطرف می کنند؟

معامله گران می توانند ربات ها را بر اساس استراتژی انتخابی خود و سیگنال های سفارشی ایجاد کنند که به طور مداوم بازار را به صورت ۲۴ ساعته نظارت می کنند و معاملات را انجام می دهند.

با این کار از نیاز به بررسی مداوم بازار اجتناب می کنند. مهمتر از آن، آنها تأثیر منفی احساسات را از بین می برند.

برخلاف انسان‌ها، ربات‌های معامله گر احساساتی ندارند و بر اساس ترس، طمع یا اضطراب تصمیم نمی‌گیرند. در عوض، آنها بر اساس تحلیل های آماری و قوانین از پیش تعیین شده تصمیم می گیرند.

یکی از مزیت‌های مهم ربات‌های معاملاتی، توانایی آن‌ها برای فعالیت ۲۴/۷ است، که به‌ویژه برای معاملات ارزهای دیجیتال با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال بدون توقف باز است، بسیار مهم است.

در حالی که معامله گران نیاز به استراحت و استراحت دارند، ربات ها می توانند به طور مداوم کار کنند، بازار را زیر نظر داشته باشند و معاملات را بر اساس قوانین از پیش تعیین شده انجام دهند.

این ویژگی تضمین می‌کند که ربات‌ها می‌توانند به محض ایجاد فرصت‌های سودآور، بدون هیچ تاخیری، استفاده کنند.

علاوه بر این، ربات‌های تجاری می‌توانند حجم وسیعی از داده‌ها را به سرعت تجزیه و تحلیل کنند.

آنها می توانند چندین بازار را به طور همزمان رصد کنند و معاملات را بر اساس شاخص های متعدد انجام دهند و به آنها اجازه می دهد بدون تأثیر احساسات تصمیمات آگاهانه بگیرند.

معاملات خودکار شروع خوبی است

برخی از معامله گران ممکن است بر این باور باشند که معاملات بازار خودکار فقط برای معامله گران پیشرفته ای مناسب است که تمام پیچیدگی های ارزهای دیجیتال و مبادلات را می دانند، اما لزوماً اینطور نیست.

مبتدیانی که ایده‌های اساسی در مورد سفارشات بازار و شاخص‌های تحلیل تکنیکال دارند، می‌توانند با ربات‌های معاملات ارز دیجیتال بررسی شده شروع کنند تا تأثیر احساسات را از بین ببرند و سود بالقوه را افزایش دهند.

معاملات کریپتو خودکار ممکن است شروع خوبی باشد، به خصوص برای کسانی که تجربه قبلی معامله دارایی های سنتی مانند سهام، جفت ارز و کالاها را دارند.

با توانایی تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده های بازار و انجام معاملات در چند ثانیه، ربات های معاملاتی دارای سطحی از کارایی و دقت هستند که تطبیق آن با معاملات دستی غیرممکن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا