اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

Coinbase با Pix بانک مرکزی برزیل همکاری می کند تا خدمات گسترده ای را ارائه دهد

برزیلی‌ها به‌عنوان شرکای صرافی مستقر در ایالات متحده با اپلیکیشن پرداخت فوری محبوب،Pix ،گزینه‌های بیشتری برای تجارت ارزهای دیجیتال و خدمات بهتر به مشتریان خواهند داشت.

این شرکت در ۲۱ مارس اعلام کرد که Coinbase خدمات خود را در برزیل از طریق مشارکت با خدمات محلی گسترش می دهد. پشتیبانی شبانه روزی مشتری به زبان پرتغالی و نصب آسان تر از جمله ارتقاءهای آن است.

Coinbase با ارائه دهنده راه حل های پرداخت برزیلی Ebanx و Pix، برنامه پرداخت فوری که توسط بانک مرکزی برزیل اداره می شود، قراردادهایی امضا کرده است.

مشارکت های جدید خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از رئال برزیل را آسان تر می کند و همچنین امکان واریز و برداشت از حساب های کوین بیس را به صورت واقعی فراهم می کند. برزیلی ها همچنین دسترسی آسان تری به افتتاح حساب Coinbase خواهند داشت.

بر اساس بیانیه خود، کوین بیس از سال ۲۰۲۱ در برزیل حضور داشته است، زمانی که یک مرکز فناوری در آنجا ایجاد کرد. تا ژوئن ۲۰۲۲، زمانی که راه اندازی خدمات برای عموم مردم برزیل را اعلام کرد، ۴۰ کارمند در آنجا داشت .

این شرکت گفت که ارتقاهای فعلی برزیل بخشی از یک توسعه بین المللی گسترده تر است . همچنین گزارش شده است که در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک پلت فرم مبادله در خارج از ایالات متحده است.

برزیل دارای بالاترین سطح پذیرش پرداخت دیجیتال در آمریکای لاتین است. گسترش برزیلی کوین بیس پس از معامله ای که در ماه ژانویه بین Binance و Mastercard انجام شد برای راه اندازی یک کارت رمزنگاری پیش پرداخت در این کشور انجام شد.

یک چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال به تدریج در برزیل در حال ظهور است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل در ماه سپتامبر به دنبال تغییراتی در مقررات پیشنهادی ارزهای دیجیتال بود ، بنا بر گزارش ها به دلیل عدم اطمینان در مورد اینکه آیا ارز دیجیتال یک دارایی امنیتی یا دیجیتالی است.

این قانون هر دو مجلس پارلمان برزیل را تصویب کرده است ، در ماه دسامبر به قانون تبدیل شد و انتظار می‌رود در ژوئن اجرایی شود.

Pix یک سرویس غیربلاک چینی است که در سال ۲۰۲۰ تأسیس شد. کلیه خدمات مالی و پرداخت دارای مجوز بانک مرکزی برزیل برای تسهیل نقل و انتقالات Pix الزامی است . قبلاً با OKEx، Crypto.com و LocalBitcoins ادغام شده است .

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا