اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

مدیران صنعت می گویند که بلاک چین و استیبل کوین های تنظیم شده تا سال ۲۰۳۰ به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند

متخصصان تنظیم مقررات دیجیتال، علی رغم رقابت فعلی بین TradFi و DeFi، استفاده گسترده از استیبل کوین ها در سراسر جهان را تا سال ۲۰۳۰ پیش بینی کرده اند.

استیبل کوین‌های تنظیم‌شده در کانون توجه سیاست‌گذاران قرار گرفته‌اند، زیرا در اجلاس World of Web3 (WOW) در هنگ‌کنگ، گروهی از متخصصان در فضای مقررات دیجیتال درباره استفاده آینده از دارایی‌ها بحث می‌کنند.

 این گروه در پنلی با موضوع «دارایی‌های دیجیتال: سیاست‌ها و راه پیش رو»، در مورد اینکه چگونه استیبل کوین‌های تنظیم‌شده به احتمال زیاد تا سال ۲۰۳۰ مورد استفاده قرار می‌گیرند و چگونه نرخ رشد فعلی بازار استیبل کوین به اطمینان از این امر کمک می‌کند، بحث کردند.

الکساندرا ساشا، معاون اول پارلمان دانمارک و حامی فناوری و نوآوری بلاک چین، ضمن شناخت رشد صنعت کریپتو، گفت که استیبل کوین های تنظیم شده قوی تر خواهند شد.

ساشا در بیانیه خود گفت:

«بنابراین فکر می‌کنم هنوز دو شکل نیاز وجود دارد، زیرا شما افرادی خواهید داشت که می‌خواهند عصر دیجیتال را متمرکز کنند، و البته همیشه افرادی را خواهید داشت که خواهان این روش غیرمتمرکز استفاده از پرداخت هستند. ، مگر اینکه ممنوع شود، اما من فکر نمی کنم این هدف کسی باشد.»

کلوین لستر لی، کمیسر کمیسیون بورس اوراق بهادار فیلیپین، در مورد پذیرش گسترده استیبل کوین‌های تنظیم‌شده تا سال ۲۰۳۰، گفت مطمئن نیست که آیا دارایی‌های دیجیتالی تنظیم‌شده تا آن زمان رونق خواهند داشت یا خیر. با این حال، آنها همچنان حضور دارند و ممکن است متفاوت به نظر برسند.

در پایان، داگلاس آرنر، استادی که در زمینه های ارتباط بین مالی و مقررات فناوری در دانشگاه هنگ کنگ کار می کند، اضافه کرد که کل این دهه رقابتی بین رویکردهای متمرکز و رویکردهای غیرمتمرکز خواهد بود.

به گفته آرنر، این رقابت به همان اندازه که در زمینه اکوسیستم رمزنگاری اعمال می شود، در زمینه متاورس اعمال می شود، و تا پایان دهه، طیفی از ساختارهای مختلف وجود خواهد داشت که احتمال زیادی وجود دارد که تنظیم شوند.

استیبل کوین ها به عنوان پرکاربردترین ابزار پولی تعبیه شده در برنامه های بلاک چین ظاهر خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا