اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

Uquid ،این پلتفرم راه‌حلی نوآورانه را برای پرداخت‌های خرد و تجارت الکترونیکی کریپتو باز می‌کند

Uquid ،این فروشگاه آنلاین مزایای پرداخت های رمزنگاری را برجسته می کند و ممکن است انقلابی در تجارت الکترونیک ایجاد کند.

بیت کوین مقاله سفید منتشر شده بیش از یک دهه پیش یک سیستم نقدی الکترونیکی غیرمتمرکز و همتا به همتا (P2P) را توصیف می‌کند که نشان می‌دهد ارز دیجیتال به عنوان وسیله‌ای برای مبادله طراحی شده است.

با این حال، به دلیل نوسانات زیاد، مسائل مقیاس پذیری و کارمزدهای تراکنش که پرداخت های خرد را غیرممکن می کرد، به تدریج از این وضعیت منحرف شده است.

به جای آن از بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار به عنوان ذخیره ارزش استفاده شده است.

با این وجود، کاری که بیت‌کوین انجام داد این بود که راه را نشان داد و فرصتی را برای رونق پروژه‌های بلاک چین که فضا در حال حاضر شاهد آن است، باز کرد.

بسیاری از این موارد به دنبال بهبود محدودیت‌های بیت‌کوین با اتخاذ مکانیسم‌های اجماع انعطاف‌پذیرتر مانند اثبات سهام، ویژگی‌های جدید مانند قراردادهای هوشمند و راه‌حل‌های نوآورانه برای رفع نوسانات، مانند استیبل کوین‌ها هستند .

امروزه، ارزهای دیجیتال آماده هستند تا تجارت الکترونیک را طوفانی کنند و به هدف اصلی بیت کوین مبنی بر عمل به عنوان وسیله مبادله عمل کنند.

راه حل های لایه ۲ مانند شبکه لایتنینگ ، بیت کوین را برای پرداخت ها، از جمله پرداخت های خرد، مناسب می کند.

درگاه پرداخت کریپتو Coingate گزارش داد که پرداخت‌های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲ نسبت به سال قبل ۶۰ درصد افزایش یافته است و پرداخت‌های پردازش شده از طریق شبکه لایتنینگ تقریباً دو برابر شده است.

DeFi و Web3 با تجارت الکترونیک ادغام می شوند

زمانی که ارزهای دیجیتال در تجارت الکترونیک همه جا حضور دارند، نزدیک است. عوامل زیادی وجود دارد که پذیرش کریپتو در تجارت الکترونیک را تسریع می‌کند، و یکی از آنها به فروشگاه‌های آنلاین اختصاص داده شده به کاربران کریپتو مربوط می‌شود.

یک مثال Uquid است که اکوسیستمی ساخته است که ویژگی های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و Web3 را به تجارت الکترونیک می آورد.

این پلتفرم حدود ۱۲۰ میلیون محصول فیزیکی، دیجیتال و NFT را فهرست می‌کند که می‌توان آن‌ها را با ده‌ها ارز دیجیتال از طریق طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پرداخت، از جمله BinancePay و شبکه لایتنینگ خریداری کرد.

همچنین راه حل پرداخت اختصاصی خود، Uquid Payin3 را ارائه می دهد، که به کاربران امکان می دهد سبد خود را به سه پرداخت جداگانه تقسیم کنند که در طول سه ماه بدون بهره تقسیم می شوند.

Uquid روی مفهوم جدیدی کار می کند که ممکن است موقعیت خود را در صنعت تجارت الکترونیک تقویت کند.

ویژگی جدید Alpha $1 Shop است ، یک فروشگاه آنلاین راحت که کاربران می توانند اقلام روزانه را با قیمت ۱ دلار یا کمتر خریداری کنند.

این اولین فروشگاه از این دست در فضای تجارت الکترونیک رمزارز خواهد بود. آلفا زیرمجموعه Uquid است و همچنین برای نام بردن دیگر محصولات موفق آن مانند Alpha Mobile Up-Up و Alpha Game Store که هر دو در Binance و Gate.io فهرست شده اند، استفاده می شود.

Image_0

فروشگاه Alpha $1 طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا را با قیمتی بی نظیر فقط ۱ دلار ارائه می دهد که آن را به مقصدی ایده آل برای دارندگان ارزهای دیجیتال که از بودجه خود آگاه هستند تبدیل می کند.

در حالی که ۱ دلار ممکن است مقدار کمی به نظر برسد، موارد زیادی وجود دارد که می توان با این قیمت خریداری کرد، از جمله کلیدهای بازی، کارت های هدیه و محصولات فیزیکی.

فروشگاه جدید اقلام ۱ دلاری را از بیش از ۱۲۰ میلیون محصول و خدماتی که در حال حاضر در Uquid موجود است جمع آوری می کند. این رویکرد قابلیت ارزهای دیجیتال را برای عمل به عنوان یک وسیله مبادله برجسته خواهد کرد.

Uquid و برند آلفا آن در حال پر کردن شکاف بین بلاک چین و زیرساخت‌های پرداخت سنتی هستند، زیرا طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پرداخت آن شامل کارت‌های اعتباری/دبیت، نقل و انتقالات بانکی، و پرداخت‌های رمزنگاری از طریق کیف‌پول‌های Binancy Pay، Gate Pay و Web3 است که سطح بی‌سابقه‌ای از انعطاف پذیری و راحتی را ارائه می‌کند.

ظهور فروشگاه Alpha 1$ توسط Uquid می‌تواند عصر جدیدی را برای صنعت تجارت الکترونیک کریپتو آغاز کند و پتانسیل استفاده از ارزهای دیجیتال را به عنوان وسیله مبادله، از جمله برای پرداخت‌های خرد، نشان دهد.

به لطف آخرین تحولات در بلاک چین، ارزهای رمزنگاری شده پرداخت های خرد را قابل اجرا می کنند.

در سال ۲۰۱۴، مارک آندرسن، یکی از بنیانگذاران غول سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz، خاطرنشان کرد :

«با وجود ۲۰ سال تلاش، پرداخت‌های خرد هرگز امکان‌پذیر نبوده است، زیرا انجام پرداخت‌های کوچک (فکر کنید از ۱ دلار و کمتر، تا پنی یا کسری از یک پنی) از طریق سیستم‌های اعتباری/بدهی و بانکی موجود مقرون‌به‌صرفه نیست. ساختار کارمزد آن سیستم‌ها آن را غیرقابل تحمل می‌کند.»

فروشگاه Alpha $1 در حال تحقق پتانسیل بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال برای پرداخت های خرد است و این ممکن است تنها آغاز یک انقلاب تجارت الکترونیک باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا