اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

Huobi با Gala Games برای توسعه L1 و Web3 شریک می شود

Huobi Global با Gala Games، یک پلتفرم بازی برای کسب درآمد مبتنی بر بلاک چین، دست به دست هم داده است تا روی سرمایه گذاری و فهرست پروژه های Web3 با یکدیگر همکاری کنند.

Huobi Global، یک صرافی ارزهای دیجیتال، شراکت استراتژیک خود را با Gala Games، یک پلتفرم بازی برای کسب درآمد مبتنی بر بلاک چین اعلام کرده است.

در یک پست وبلاگ رسمی در ۳۱ مارس، Huobi از همکاری با Gala Games برای توسعه اکوسیستم Web3 خبر داد.

این دو شرکت برای سرمایه گذاری و فهرست کردن پروژه های درون اکوسیستم گالا با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

نمی توانند توسعه دهندگان را قادر می سازد تا رمزنگاری بازی برای کسب درآمد ایجاد کنندو بازی‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) که به بازیکنان امکان خرید و فروش آیتم‌های درون بازی را می‌دهد.

پس از خرید، این آیتم های درون بازی نمی توانند توسط توسعه دهندگان بدون رضایت بازیکنان تغییر یا حذف شوند.

انتظار می‌رود که همکاری Huobi با Gala Games اهداف Web3 قبلی را تقویت کند و به آن اجازه دهد تا با بلاک چین لایه ۱ Gala برای بهبود فناوری زنجیره‌ای زیربنایی ادغام شود.

جیسون برینک که به‌عنوان رئیس بلاک چین در Gala Games فعالیت می‌کند، بیان کرده است که ادغام بلاک چین لایه ۱ آن با صرافی‌های بزرگی مانند Huobi برای دستیابی به سطح مطلوب پذیرش انبوه بسیار مهم است.

Huobi همچنین در توییتر شراکت با Gala Games را اعلام کرد و جامعه نیز به دلیل مزایای بلاک چین لایه ۱ از این مشارکت حمایت کرد.

در حال حاضر، Huobi Global با توجه به اقدامات نظارتی جدیدی که توسط منطقه اداری ویژه چین در نظر گرفته شده است، در حال پیگیری مجوز در هنگ کنگ است که این پلت فرم را قادر می سازد تا مشتریان خرده فروشی را تامین کند.

علاوه بر این، Huobi برنامه‌های خود را برای گسترش خدمات خود در مناطق دیگر با راه‌اندازی یک کارت نقدی کریپتو به فیات با پشتیبانی ویزا اعلام کرده است .

این کارت برای مشتریان Huobi ساکن در منطقه اقتصادی اروپا در دسترس خواهد بود و انتظار می رود در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا