اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

بانک دولتی سوئیس PostFinance برای ارائه معاملات بیت کوین

Swiss Post، شرکت مادر PostFinance، به‌خاطر موضع‌گیری در طرفداری رمزارز، کار بر روی خدمات نگهبانی رمزارزهای خود و انتشار کلکسیون‌های تمبر رمزنگاری معروف است.

PostFinance، یک بانک خرده فروشی که به طور کامل متعلق به دولت سوئیس است، در حال آماده شدن برای ارائه خدمات تجارت و ذخیره سازی ارزهای دیجیتال به مشتریان خود است.

این شرکت ها در ۵ آوریل اعلام کردند که PostFinance با بانک رمزنگاری محلی Sygnum برای ارائه طیف وسیعی از خدمات بانکداری دارایی دیجیتال تنظیم شده به مشتریان خود شریک شده است.

این مشارکت به طور خاص به مشتریان PostFinance امکان خرید، ذخیره و فروش ارزهای دیجیتال اصلی از جمله بیت کوین و اتر را می دهد.

خدمات رمزنگاری از طریق پیشنهاد سازمانی تجاری به کسب و کار Sygnum فعال می شود که به بانک ها امکان ورود به بازار را برای محصولات دیجیتالی تنظیم شده و سازگار می دهد.

شبکه B2B بیش از ۱۵ بانک شریک را شامل می شود و از مجموعه ای از ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی می کند که دارای خدمات درآمدزایی مانند سهام است.

فیلیپ مرکت، مدیر ارشد سرمایه گذاری این بانک، خاطرنشان کرد: حرکت PostFinance به سمت ارزهای دیجیتال در پاسخ به تقاضای فزاینده مشتریان خود انجام می شود.

“دارایی های دیجیتال به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای مالی تبدیل شده اند و مشتریان ما خواهان دسترسی به این بازار در PostFinance، بانک اصلی مورد اعتماد آنها هستند.”

PostFinance که در سال ۱۹۰۶ تأسیس شد، واحد خدمات مالی پست سوئیس، خدمات پستی ملی سوئیس است.

این شرکت عمومی به‌خاطر موضع طرفدار کریپتو، ساخت پلتفرم نگهبانی کریپتو و انتشار مجموعه‌های دیجیتالی مرتبط با تمبرهای فیزیکی در سال ۲۰۲۱ شناخته شده است.

اعلام خدمات معاملات ارز دیجیتال PostFinance اندکی پس از آن منتشر شد که Swiss Post از راه‌اندازی Crypto Stamp 3.0 خبر داد ، یک تکرار تمبر رمزنگاری جدید که شامل نسخه‌های توکن فیزیکی و غیرقابل تعویض با فناوری هوش مصنوعی است.

تمبر جدید کریپتو پست سوئیس قرار است در تاریخ ۲ می ۲۰۲۳ به فروش برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا