اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

پیش از ارتقاء شانگهای و کاپلا، اتر به بالاترین حد خود در ۷ ماه گذشته رسید

اتر برای اولین بار در چند ماه گذشته سطح مقاومت ۱۹۰۰ دلاری را شکست و در حال حاضر بالای ۱۹۱۱ دلار است.

برای اولین بار در بیش از هفت ماه، یک هفته قبل از فعال شدن برداشت های سهام در به روز رسانی بزرگ بعدی برای دومین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار، اتر از ۱۹۰۰ دلار عبور کرده است.

داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد آخرین باری که اتر بیش از ۱۹۰۰ دلار بود، در ۱۶ آگوست ۲۰۲۲، در بحبوحه فروش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال، زمانی که فدرال رزرو ایالات متحده در حال افزایش نرخ وجوه فدرال با سرعتی بی‌سابقه برای مبارزه با تورم بود، بود.

هارد فورک اتریوم شانگهای که قرار است در ۱۲ آوریل رخ دهد، پیشنهاد بهبود اتریوم به اعتبارسنجی‌ها و سهامداران اجازه می‌دهد ETH سهامدار را از زنجیره Beacon  علاوه بر EIP‌های دیگر، با هدف کمک به افزایش سرعت تراکنش در حین کاهش هزینه های معاملاتی خارج کنند.

افزایش اخیر قیمت می‌تواند ناشی از انتظاراتی باشد که فدرال رزرو ممکن است تلاش‌های کمی خود را برای انقباض کاهش دهد زیرا افزایش نرخ باعث ایجاد شکاف در صنعت بانکداری جهانی می‌شود یا افزایش تقاضا برای اتر، با توجه به اینکه قرار است سهام‌داری انعطاف‌پذیرتر باشد.

در حالی که بیت کوین بر اساس گزارش TradingView، ETH/BTC – جفت معاملاتی که قیمت ETH را با BTC مقایسه می‌کند – اخیراً افزایش‌هایی را ثبت کرده است، طبق گفته TradingView، در هفته گذشته نزدیک به ۳ درصد افزایش یافته است، که نشان می‌دهد هر دو عامل ممکن است در جهش قیمت اتر نقش داشته باشند.

Shanghai به فورک سمت کلاینت لایه اجرا اشاره دارد و Capella نام ارتقاء در سمت کلاینت لایه توافق است که قرار است کمی بعد از شانگهای در ۱۲ آوریل اجرا شود.

لایه اجرا جایی است که تمام قراردادهای هوشمند و قوانین پروتکل در آن قرار دارند، در حالی که لایه اجماع تضمین می کند که تمام اعتبار سنجی شبکه از این قوانین پیروی می کنند.

شایان ذکر است که قیمت ETH به شدت کاهش یافت .اجرای Merge در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲، که طبق گفته CoinMarketCap ، در یک هفته کمتر از یک چهارم ارزش خود را از دست داد .

اقدام قیمت ETH از آگوست ۲۰۲۲

علیرغم اینکه برخی از تحلیلگران و معامله گران پیشنهاد می کنند که باز کردن قفل اتر سهام فشار فروش را ایجاد می کند ، آنچه پس از به روزرسانی های شانگهای و کاپلا رخ می دهد حدس و گمان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا