اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

پروتکل REN تمام دارایی ها را در صورت خاموش شدن به کیف پول بدهکاران FTX منتقل می کند

پروتکل REN توسط Alameda Research در فوریه ۲۰۲۲ برای تسریع در تمرکززدایی فناوری خود خریداری شد.

پلتفرم پل متقابل زنجیره ای پروتکل REN اعلام کرده است که FTX، Alameda Research و سایر شرکت های وابسته که این پلتفرم را در سال ۲۰۲۲ به دست آوردند، به پلتفرم اجازه داده اند تا تمام دارایی های رمزنگاری خود را به کیف پول بدهکاران FTX منتقل کند.

به گفته REN ، این اقدام به بدهکاران اجازه می دهد تا در صورت قطع شدن احتمالی سیستم ها و زیرساخت های خود از دارایی های خود محافظت کنند.

سرویس بریج همچنین تاکید کرد که دارایی‌ها را به یک کیف پول جداگانه مخصوص دارایی‌های REN منتقل می‌کنند تا وجوه را از کیف پول‌های دیگر بدهکاران جدا کنند.

REN در اقدامی برای جمع‌آوری منابع بیشتر و ماموریت خود برای پیشبرد قابلیت همکاری در فضای غیرمتمرکز مالی (DeFi)، در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۲ به Alameda Research پیوست .

به گفته مدیرعامل آن، تایانگ ژانگ، خرید Alameda تمرکززدایی را تسریع خواهد کرد.

فن آوری های آن ژانگ همچنین در یک پست وبلاگ تاکید کرد که منابع Alameda برای حمایت از آنها خواهد بود.

با این حال،  FTX و شرکت Alameda Research یکی از بزرگترین فروپاشی ها را در تاریخ ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ تجربه کردند و همه چیز آنطور که برنامه ریزی شده بود پیش نرفت .

در اوج مشکلات پیرامون Alameda در دسامبر ۲۰۲۲، پروتکل REN به کاربران خود توصیه کرد که توکن های خود را در شبکه Ren 1.0 باز کنند و آنها را به زنجیره های اصلی بازگردانند.

به گفته این شرکت، این شبکه به دلیل وقایع پیرامون تحقیقات Alameda بسته شده است.

در همین حال، اعضای جامعه با احساسات متفاوتی به خبر انتقال دارایی های REN پاسخ دادند.

یکی از کاربران توییتر اظهار داشت که REN  از نظر قانونی خشن شده است، در حالی که کاربر دیگری نسبت به آنچه در حال رخ دادن است ناباور بود . حتی یک نفر فکر می‌کند که این حرکتی از سوی خودی‌ها برای کوتاه کردن توکن REN است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا