اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

متالفا ۱۰۰ میلیون دلار برای ارائه محصولات بیت کوین Grayscale در هنگ کنگ جمع آوری می کند

مدیر عامل شرکت متالفا گفت که متالفا ۲۰ میلیون دلار از ۱۰۰ میلیون دلار برنامه ریزی شده برای صندوق جدید خود را از سرمایه گذاران چینی خارج از کشور تامین کرده است.

مدیر ثروت ارزهای دیجیتال مستقر در هنگ کنگ Metalpha Technology در حال کار برای ارائه نقاط ورودی جدید به بیت کوین و Web3 به سرمایه گذاران در آسیا است.

متالفا ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه برای سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر محصولات رمزنگاری شده توسط مدیر دارایی های رمزنگاری بزرگ مستقر در ایالات متحده، Grayscale Investments، جمع آوری می کند.

بلومبرگ در ۱۲ آوریل گزارش داد که صندوق جدید قصد دارد به سرمایه گذاران چینی کمک کند تا یک کانال تنظیم شده برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و Web3 داشته باشند .

پروژه سرمایه گذاری آتی متالفا که به عنوان صندوق نسل بعدی I شناخته می شود، با مشارکت NextGen Digital Ventures راه اندازی می شود.

این صندوق مستقیماً در محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو Grayscale و به‌طور غیرمستقیم از طریق مشتقات ساختار یافته مرتبط با محصولات Grayscale سرمایه‌گذاری خواهد کرد و به مؤسسات و افراد با ارزش خالص اجازه می‌دهد تا غیرمستقیم در معرض کریپتو قرار بگیرند.

به گفته آدریان وانگ موسس و مدیر عامل متالفا، این شرکت از ماه مارس ۲۰ میلیون دلار برای صندوق جدید خود تضمین کرده است.

وی با بیان اینکه این صندوق سرمایه گذاران چینی زیادی را جذب کرده است، اظهار کرد:

« بسیاری از مشتریان ما دفاتر خانوادگی با پیشینه سنتی هستند، به جای سرمایه گذاران بومی رمزارز خالص یا خالص Web3 – این موسسات چینی در خارج از کشور هستند – برخی از آنها دفاتر خانوادگی، برخی از آنها شرکت های دولتی هستند.»

وانگ همچنین خاطرنشان کرد که متالفا اخیراً شاهد افزایش تقاضا برای محصولات خود بوده است که به دنبال مجموعه‌ای از مشکلات مرتبط با بازار نزولی سال ۲۰۲۲ و فروپاشی صرافی ارز دیجیتال FTX بود .

وانگ اظهار داشت: «بسیاری از مشتریان برای ثبت سفارش‌های جدید تردید داشتند، اما اکنون وضعیت بسیار بهتر شده است.»

متالفا که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد، در ابتدا با نام Dragon Victory International شناخته می شد و خدمات پلتفرم مدیریت زنجیره تامین و خدمات محصول مشتقات ارزهای دیجیتال را در هنگ کنگ ارائه می کرد.

این شرکت در اواخر سال ۲۰۲۲، بلافاصله پس از دریافت اطلاعیه نزدک مبنی بر کمبود حداقل قیمت پیشنهادی، نام تجاری خود را به متالفا تغییر داد.

متالفا از آوریل ۲۰۲۳ دوباره با قوانین فهرست نزدک مطابقت داشت .

متالفا توسط شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر آنتالفا مستقر در سنگاپور پشتیبانی می‌شود، که طبق گزارش‌ها با شرکت استخراج ارزهای دیجیتال چینی Bitmain برای ارائه وام‌های کم بهره به ماینرهای رمزنگاری کار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا