اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

HashKey سرویس مدیریت ثروت را با اشاره به تقاضای قابل توجه راه اندازی می کند

HashKey هنگ کنگ اخیراً تعدادی مجوز از تنظیم کننده های محلی دریافت کرده است که به آن امکان می دهد دامنه محصولات و خدمات خود را گسترش دهد.

شرکت دارایی دیجیتال مستقر در هنگ کنگ HashKey Group یک پلت فرم جدید مدیریت ثروت را راه اندازی کرده است که برای سرمایه گذاران حرفه ای و نهادی طراحی شده است.

در اطلاعیه ۱۴ آوریل، HashKey “تقاضای قابل توجه سرمایه گذاران برای دسترسی به دارایی های مجازی” را دلیل حرکت خود به فضای مدیریت ثروت ذکر کرد .

دنگ چائو، مدیر عامل بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه، HashKey Capital، گفت که این سرویس به آن اجازه می‌دهد راه‌حل‌هایی برای کمک به بهره‌برداری از فرصت‌های رو به رشد دارایی‌های مجازی ارائه دهد.

HashKey به یک مطالعه در سال ۲۰۲۲ از شرکت مشاوره Boston Consulting Group اشاره کرد که نشان داد ۰.۳٪ از ثروت فردی در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری شده است در حالی که ۲۵ ٪ در سهام سرمایه گذاری می شود .

تصویری از گزارش ۲۰۲۲ BSG که پتانسیل رشد کریپتو را برجسته می کند

 گزارش ادعا می‌کند که این سیگنال‌هایی وجود دارد که تقاضای قوی بالقوه برای دارایی‌های مجازی در آینده وجود دارد، احساسی که BSG در ابتدا این گزارش را منتشر کرد.

در ۱۳ سپتامبر، HashKey اعلام کرد که مجوز مدیریت دارایی نوع ۹ توسط کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ به آن اعطا شده است که به آن اجازه می دهد سبدهایی را که فقط حاوی دارایی های مجازی هستند مدیریت کند و احتمالاً راه را برای آخرین پیشنهاد خود هموار کرده است.

در آخرین اطلاعیه، HashKey همچنین خاطرنشان کرد که چالش‌های اخیر در بازار ارزهای دیجیتال نیاز به نقدینگی عمیق و قابل اعتماد را برجسته کرده است.

در پاسخ، HashKey گفت که با گسترش تعداد توکن ها در بازار نقدی خود و افزایش پوشش نقدینگی خود به ۲۴/۷، خدمات معاملات خارج از بورس خود را گسترش خواهد داد.

در ۱۷ ژانویه، HashKey دور سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری را برای صندوقی که قصد دارد از آن برای کمک به پذیرش انبوه فناوری های بلاک چین و کریپتو استفاده کند، بست.

“ما خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که @HashKey_Capital با موفقیت Fund III خود را با جمع آوری ۵۰۰ میلیون دلار با موفقیت بسته است.

این صندوق برای پیشبرد ابتکارات جهانی #کریپتو و #بلاکچین ، با تمرکز بر ایجاد و مقیاس‌پذیری اکوسیستم #Web3 مستقر خواهد شد . “

— گروه HashKey (@HashKeyGroup) 17 ژانویه ۲۰۲۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا