اخبار گوناگون

صفر تا ۱۰۰ اخذ نمایندگی فست فود

این روزها سرمایه‌گذاری در خارج از کشور طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی قصد دارند تا این کار را انجام دهند. اما ابتدا باید بدانیم که سرمایه‌گذاری چه معنی دارد؟ در واقع می‌توان گفت سرمایه‌گذاری هنگامی اتفاق می‌افتد که فرد مقداری پول را به کار یا چیزی اختصاص دهد و از طریق آن سود به دست آورد. سرمایه‌گذاری در خارج از کشور برای دریافت اقامت در آن کشور و همچنین راه‌اندازی کسب‌وکار انجام می‌شود. یکی از راه‌های مهاجرت به کشور موردنظر شما این است که در آن کشور سرمایه‌گذاری کنید. در برخی از کشورها شخص با خرید ملک اقامت آن کشور را دریافت می‌کند.. از جمله عوامل مختلفی که در سرمایه‌گذاری یک کشور مهم هستند می‌توان به امنیت، مالیات، نرخ تورم و استانداردهای سرمایه‌گذاری آن کشور اشاره کرد. در ادامه می‌خواهیم درباره اخذ نمایندگی فست فود در کشورهایی مانند آلمان و ترکیه صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

اخذ نمایندگی فست فود

نوشته های مشابه

شرایط سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی و استارت آپ چگونه است؟

کارآفرینی باعث می‌شود تا افراد متقاضی در کشور مقصد کسب‌وکار خود را ایجاد کرده و از طریق آن کسب درآمد کنند. فرد متقاضی از این روش می‌تواند اقامت کشور موردنظر خود را دریافت کند. اما قبل از آن برای سرمایه‌گذاری از طریق استارتاپ و کارآفرینی، فرد متقاضی باید ثابت کند که دارای طرح تجاری منحصربه‌فرد و قوی است که با راه‌اندازی آن در آن کشور باعث ایجاد کار و استخدام افراد زیادی در آن کشور می‌شوند و همچنین سودی نیز به دنبال دارد.

در واقع طرحی که فرد ارائه می‌دهد باید ویژگی‌های به خصوصی داشته باشد و به ذهن کمتر کسی رسیده باشد. شخصی که قصد راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار جدید با حجم کمی را دارد باید به دنبال ویزای استارتاپ برود که مبنای آن ارائه ایده‌های خلاقانه و همچنین اجرای آن در کشور موردنظر است. زیرا از این طریق می‌تواند هزینه کمتری نسبت به دیگر افرادی که از روش‌های دیگر اقدام به دریافت ویزا می‌کنند بپردازد.

شرایط سرمایه‌گذاری از طریق فرانچایزها و رستوران‌های زنجیره‌ای

از جمله روش‌های دیگر سرمایه‌گذاری در خارج از کشور می‌توان به سرمایه‌گذاری از طریق فرانچایزها و فست فودهای زنجیره‌ای اشاره کرد. یکی از شرایط سرمایه‌گذاری از طریق رستوران‌های زنجیره‌ای، تهیه مبلغ موردنظر برای سرمایه‌گذاری است. البته این مبلغ بسته به کشورهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد. در برخی از کشورها برای سرمایه‌گذاری از این طریق فرد ابتدا باید اقامت کشور را دریافت کند و در مرحله بعد برای خرید فرانچایز اقدام کند.

چند نکته بسیار مهم برای سرمایه‌گذاری در خارج از کشور که باید بدانید

فردی که متقاضی سرمایه‌گذاری در خارج از کشور است باید قبل از انتقال سرمایه خود به کشور موردنظر درباره وضعیت سود و زیان کسب‌وکار موردنظر خود در این کشور از نزدیک آشنایی داشته باشد. همچنین فرد باید آمادگی دور شدن از کشور خود و زندگی در خارج از کشور را برای مدیریت کسب‌وکار خود داشته و برای تمام اتفاق‌های احتمالی برنامه‌ریزی کرده باشد.

اعطای نمایندگی فست فود

یکی دیگر از نکات بسیار مهم این است که فرد سرمایه‌گذار باید نسبت به تمام قوانین مربوط به سرمایه‌گذاری خارج از کشور کاملاً آگاه و مسلط باشد. پیشنهاد ما به شما این است که برای سرمایه‌گذاری ابتدا از بخش‌های کوچک‌تر شروع کنید و به تدریج سرمایه‌گذاری خود را در بخش‌های دیگر افزایش دهید.

اخذ نمایندگی فست فود در آلمان

همان‌طور که می‌دانید، آلمان یکی از اعضای اتحادیه اروپا است. علاوه بر این، این کشور عضو شینگن است و اتباع آن مجاز هستند تا بدون مشکل به ۲۵ کشور دیگر عضو شینگن به راحتی سفر کنند. همچنین آلمان جزو کشورهایی است که به شهروندان خود بسیار اهمیت می‌دهد و رفع نیازها و خواسته‌های آن‌ها را در اولویت کار خود قرار می‌دهد.

خوشبختانه موقعیت‌های شغلی فراوانی که در کشور آلمان وجود دارد باعث شده تا این کشور سالانه درخواست نیروی کار مجرب را داشته باشد. علاوه بر تمامی این نکات، هزینه زندگی در کشور آلمان نسبت به بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی مانند اتریش بسیار کمتر است. در این کشور میزان مالیات چندین سال است که ثابت مانده به طوری که نرخ مالیات در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ در حدود ۴۰ درصد بوده اما از سال ۲۰۱۳ تا به امروز این نرخ بر روی ۳۰ درصد ثابت مانده که این نشان‌دهنده اقتصاد ثابت و پایدار کشور آلمان است.

یکی از راه‌های بسیار پرسود و راحت برای سرمایه‌گذاری در کشور آلمان بدون شک خرید ملک است. اما موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در این کشور خرید ملک و املاک از شرایط دریافت اقامت دائم و همچنین تابعیت این کشور محسوب نمی‌شود.‌ در نتیجه بهترین راه برای شما سرمایه‌گذاری از طریق یک کسب‌وکار هر چند کوچک است. به طور مثال می‌توانید از طریق اخذ نمایندگی فست فود در آلمان اقامت خود را در این کشور تضمین کنید‌ شرایط اخذ نمایندگی فست فود در این کشور آن‌چنان سخت نیست فقط باید به طور کامل درباره مراحل انجام آن اطلاعاتی کسب کنید.

اخذ نمایندگی فست فود در ترکیه

سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه یکی از دغدغه‌هایی است که ممکن است بسیاری از افراد با آن روبرو باشند. زیرا انتخاب یک شاخه برای سرمایه‌گذاری به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست. به خصوص اگر این موضوع در کشوری به جز ایران باشد. اما کشور ترکیه به دلیل داشتن نیروی کار ماهر کشور بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

علاوه بر تمام این‌ها، مشوق‌های دولتی، معافیت‌های مالیاتی و همچنین تخصیص زمین رایگان باعث شده کشور ترکیه یک مقصد بسیار عالی برای سرمایه‌گذاران باشد. مانند کشور آلمان، خرید ملک در چند سال اخیر از استقبال زیادی در کشور ترکیه برخوردار شده است.

فرانچایز فست فود

در چندین سال گذشته محدودیت‌هایی برای تبعه‌های خارجی قرار داده شده بود که خوشبختانه این محدودیت‌ها برداشته شده و همین امر باعث شده کشور ترکیه بار دیگر مقصد سرمایه‌گذاران زیادی شود. یکی از راه‌هایی که به وسیله آن می‌توانید اقامت این کشور را دریافت کنید، اخذ نمایندگی فست فود در ترکیه است‌. به وسیله اعطای نمایندگی می‌توانید روند نه چندان دشواری را طی کرده و اقامت این کشور را دریافت کنید.

اخذ نمایندگی فست فود از طریق عطاویچ

حتماً تابه‌حال نام رستوران‌های عطاویچ به گوش شما خورده است. این مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای با توجه به رشد خود و همچنین افزایش تعداد شعبات در فکر جهانی شدن برند خود است. به طوری که با کیفیت عالی و تعداد شعبات خود بتواند در کنار فست فودهای مطرح دنیا قرار بگیرد. در حال حاضر رستوران‌های عطاویچ علاوه بر کشور ایران در کشورهای دیگری مانند آلمان، عراق و ترکیه مشغول به فعالیت هستند و تعدادی شعبه نیز در این کشورها افتتاح شده است.

در نتیجه شما به راحتی و با خیال راحت می‌توانید اخذ نمایندگی فست فود خود را از طریق عطاویچ دریافت کنید. از جمله مزایای این سرمایه‌گذاری می‌توان به تضمین سودی که به شما داده می‌شود اشاره کرد. به این صورت که شکل کسب‌وکار شما کاملاً تضمین شده است. یعنی شما سرمایه‌گذاری خود را انجام می‌دهید و عطاویچ شعبه شما را به طور کامل تجهیز می‌کند.

عطاویچ نه تنها به راحتی صاحب رستوران می اندیشد بلکه تمام تلاش خود را برای آسایش مشتریان نیز انجام می دهد. مشتریان می توانند با ثبت سفارش آنلاین غذا از سایت عطاویچ، بدون مراجعه به شعبه غذای خود را سفارش دهند.

سخن پایانی

در این مقاله درباره روش‌های اخذ اقامت در کشورهای ترکیه و آلمان صحبت کردیم و دانستیم که یکی از مؤثرترین روش‌های اخذ اقامت، اعطای نمایندگی فست فود است. بنابراین درصورتی‌که قصد سرمایه‌گذاری دارید وقت را تلف نکنید و هر چه سریع‌تر از طریق عطاویچ اقدام به اخذ نمایندگی فست فود در ترکیه و یا اخذ نمایندگی فست فود در آلمان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا