اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

بایننس بازار کانادا را ترک می کند و قوانین جدید را مقصر می داند

صرافی ارزهای دیجیتال در ۱۲ می در توییتر اعلام کرد بایننس از بازار کانادا خارج می‌شود.

این صرافی خروج خود را فعالانه خواند زیرا دستورالعمل‌های جدید صادر شده توسط تنظیم‌کننده‌های کانادا همچنان بر صنعت ارزهای دیجیتال این کشور آسیب می‌زند.

بایننس در حال پیوستن به برخی از رقبای کوچکتر خود در خارج از کانادا است که با معرفی قوانینی توسط مدیران اوراق بهادار کانادا (CSA) در ۲۲ فوریه به وجود آمده است که آنها را ملزم می کند تعهدات پیش ثبت جدید را ثبت کنند و به محدودیت های اضافه شده پایبند باشند.

اگرچه بنا به گزارش ها، بایننس یک تعهد پیش ثبت نام جدید ارائه کرده بود، اما در توییتی توضیح داد :

« متأسفانه، راهنمایی‌های جدید مربوط به استیبل کوین‌ها و محدودیت‌های سرمایه‌گذار ارائه‌شده به صرافی‌های کریپتو باعث می‌شود در حال حاضر بازار کانادا دیگر برای بایننس قابل دوام نباشد.»

قوانین جدید CSA شرکت ها را از «اجازه دادن به مشتریان کانادایی برای انعقاد قراردادهای رمزنگاری برای خرید و فروش هر دارایی رمزنگاری که خود یک اوراق بهادار و/یا مشتق است» منع می کند و استیبل کوین ها را به عنوان یک امنیت تعریف می کند .

“متأسفانه، امروز اعلام می‌کنیم که بایننس به سایر کسب‌وکارهای برجسته ارزهای دیجیتال برای خروج فعالانه از بازار کانادا ملحق خواهد شد.

مایلیم از رگولاتورهایی که برای رفع نیازهای کاربران کانادایی با ما همکاری کردند تشکر کنیم.…”

OKX در ماه مارس از بازار کانادا خارج شد . در ماه آوریل توسط صرافی غیرمتمرکز dYdX و بلاک چین فین تک Paxos دنبال شد .

بایننس به کاربران کانادایی خود ایمیلی ارسال کرد که به آنها دستور داد تا موقعیت‌های باز خود را تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ ببندند.

هشدار داد: «از اول اکتبر ۲۰۲۳، مشتریان کانادایی فقط در حالت انحلال قرار خواهند گرفت». صرافی افزود:

« اگرچه ما با دستورالعمل جدید موافق نیستیم، امیدواریم به تعامل با تنظیم‌کننده‌های کانادایی با هدف یک چارچوب نظارتی متفکرانه و جامع ادامه دهیم.»

بایننس در همه استان ها و مناطق کانادا به جز انتاریو فعالیت می کرد که در مارس ۲۰۲۲ پس از یک اختلاف طولانی با تنظیم کننده های استان از آن خارج شد.

با این حال، همه چیز برای کریپتوفیل های کانادایی از بین نمی رود.

Kraken تعهد پیش ثبت نام جدید را در ماه مارس ثبت کرد و تعهد خود را برای ماندن در کانادا اعلام کرد. CSA 11 پلتفرم “مجاز انجام تجارت با کانادایی ها” را فهرست می کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا