اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

فرماندار فلوریدا لایحه CBDC را به صورت قانونی امضا می کند و برخی از استفاده از CBDC های آمریکایی و خارجی را محدود می کند

قانون جدید که توسط فرماندار ران دیسانتیس امضا شده است، همچنین از سایر ایالت‌ها می‌خواهد تا علیه معرفی احتمالی CBDC از طریق کدهای تجاری خود اقدام کنند.

به گفته منابع خبری محلی، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، لایحه ای را امضا کرد که استفاده از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را در این ایالت محدود می کند.

فرماندار در ماه مارس از قانونگذاران ایالتی خواست تا این لایحه را تهیه کنند.

قانون جدید استفاده از CBDC فدرال ایالات متحده را “به عنوان پول در کد تجاری یکنواخت فلوریدا (UCC)” ممنوع می کند.

همچنین استفاده از CBDC های صادر شده توسط دولت های خارجی را ممنوع می کند و از سایر ایالت ها می خواهد که از کدهای تجاری خود برای اعمال ممنوعیت های مشابه استفاده کنند.

در مراسم امضای این لایحه، دیسانتیس گفت که با مطالعات دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در مورد فناوری مالی جدید، او را تشویق به عمل کرده است.

اگر CBDC ایالات متحده صادر می شد، انتقال گسترده قدرت از مصرف کنندگان به یک مقام مرکزی خواهد بود.

دیسانتیس  همچنین معرفی بالقوه CBDC را به عنوان تهدیدی برای ارزهای دیجیتال می‌دانست:

« فکر می‌کنم آنها می‌خواهند دیگر انواع دارایی‌های دیجیتال مانند ارزهای دیجیتال را از بین ببرند، زیرا نمی‌توانند آن را کنترل کنند، بنابراین این کار را دوست ندارند.»

لایحه ای که فرماندار امضا کرد تغییراتی را در کد تجاری فعلی ایالت ایجاد کرد. او در اشاره ای آشکار به ماده پیشنهادی گفت:

“شما شروع به ایجاد جنبشی در بین ایالت ها کردید تا در واقع CBDC را به کدهای تجاری یکنواخت خود اضافه کنید، و این چیزی است که توسط بسیاری از قدرت ها برای انجام این کار تحت فشار قرار گرفت.”

دیسانتیس افزود:

“ما به آن نگاه کردیم و گفتیم، […] ما قرار نیست ارز دیجیتال بانک مرکزی را به کد تجاری خود اضافه کنیم، اما همچنین گفتیم، ما باید برای فلوریدیان در برابر این موارد محافظتی اضافه کنیم. ما در کد تجاری یکنواخت قرار می دهیم که CBDC چیزی است که ما نمی شناسیم.”

کمیسیون قانون یکنواخت تلاش کرده است تا این ایده را که به تصویب CBDC تشویق می کند، از بین ببرد، حتی اخیراً توضیحی در مورد موضع خود صادر کرده است .

جان مونتاگ از مونتاگ لاو مستقر در فلوریدا گفت:

“این لایحه تصریح می‌کند که تراکنش‌های مربوط به CBDC‌ها از حمایت‌های معمول UCC برخوردار نخواهند شد، و به طور بالقوه، نهادها یا افراد را از مشارکت در چنین معاملاتی با CBDC منصرف می‌کند.”

او افزود: «UCC می‌تواند تعهداتی را ایجاد کند و حقوق شخص ثالث را تغییر دهد، حتی بدون دخالت مستقیم قراردادی آنها. فلوریدا این اختیار را دارد که این تعریف را تغییر دهد.»

این قانون از اول جولای اجرایی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا